Bertahun sudah menyulam cinta, mereka berakhir di jenjang pelamin. Atas restu keluarga, Assya dan Harith disatukan pada petang Ahad di rumah Assya. Ramai tetamu yg hadir, rakan-rakan sekerja yg jauh mahupun dekat juga datang, dan salah seorangnya, Jordan Jonathan dan juga kakaknya Elva Jonathan.
Majlis perkahwinan Assya dan Harith kelihatan meriah dengan kehadiran tetamu yg ramai. Assya masih sibuk melayan tetamu, manakala Harith hilang entah ke mana. Jordan dan kakaknya menghampiri Assya,
"Cantiknya pengantin perempuan ni kan Dan? Bertuah suami nya."
puji Elva, Jordan hanya tersenyum paksa, hatinya terluka, gadis dicintainya menjadi milik orang lain."Thank you kak Elva sebab sudi datang ke majlis saya yg tak seberapa ni."
kata Assya,"Alaa, majlis kamu, mesti lah akak datang. Kamu kan pereka fesyen akak. "
kata Elva, mereka kemudiannya tertawa,"Erm suami awak mana?Saya tak sempat nak berbual dengan dia. "
kata Jordan memecahkan ruang tawa Elva dan Assya," oh, Harith pergi tandas tadi, dia cakap sakit perut."
kata Assya, Jordan mengangguk,"Sampaikan salam saya pada dia dan selamat pengantin baru."
kata Jordan,"Terima kasih tuan Jordan."
ucap Assya,"Takpayah lah bertuan, panggil Jordan saja."
kata Elva,"Tapi tuan Jordan orang2 yang berjaya dan berpengaruh, jadi mestilah saya menghormati dia dan kak Elva."
kata Assya,"Kalau dgn akak, takpayah bertuan, nanti tinggi hidung dia tu."
gurau Elva, mereka kemudiannya tertawa,"Ai kak, kena akak nanti."
kata Jordan, Assya tertawa, hati Jordan terjatuh cinta sekali lagi memandang wajah Assya yg berseri-seri itu.Cantiknya dia ya allah! - Jordan.
Manakala di sebuah bilik tamu, dua pasangan sedang melempiaskan nafsu mereka. Si lelaki mendayung punggungnya dengan laju, manakala si perempuan meramas gunungnya sendiri. Mereka kelihatan bermandi peluh.
Harith mendekati Assya, dia mengemaskan pakaiannya.
"Hi syg. Sorry lama, sakit sangat."
kata Harith dengan mimik muka yg menahan sakit,"Alololoo, kesian dia. Sini saya lap peluh awak dulu."
kata Assya lalu mengelap peluh di dahi Harith, Harith tersenyum, Jasmine datang,"Amboi dua sejoli ni... sweet tak bertempat!"
gurau Jasmine. Assya tertawa,"Yerlah tu. Kau pergi mana tadi?"
tanya Assya,"Aaa...aku pergi dating kejap tadi dengan pengapit lelaki tadi."
kata Jasmine,"Amboii kau!"
Assya mencubit pipi Jasmine,"Mana tahu lepas ni aku pulak yg kahwin. kau dan Harith jadi pengapit."
kata Jasmine," Taknak! Aku mesti duduk atas pelamin dgn kau jugak!"
kata Assya, Jasmine mencubit pipi Assya," kalau macam tu kau je lah yg bersanding nanti. "
kata Jasmine. Assya tertawa,"Yerla yerla, apa2 je untuk kawan aku sorang ni. "
kata Asya lalu memeluk Jasmine, Harith hanya memerhatikan mereka berdua.Harith memeluk Asya dari belakang, Asya tersenyum, dia mencium tangan Harith.
" Tak sangka kan kita dah kahwin.Macam mimpi..."
kata Assya,"Mmm... "
Harith mencium pipi Assya," Jom... "
kata Harith, Assya mengerutkan dahinya,"Hmm?"
"Nak tu ermm tu..."
kata Harith, Assya tertawa,"Tak sabar kan abg ni."
kata Assya, Harith tertawa. Assya menarik tangan Harith menuju ke bilik mandi.Assya membuka pakaiannya, Harith juga sama sambil matanya memerhatikan Assya. Aset Assya yg tertutup dibalik pakaiannya selama ini terpampang dihadapan Harith, lelaki yg bergelar suaminya. Harith menghampiri Assya, dia lalu menolak badan Assya ke dinding, dia mencium bibir Asya, mereka berlaga bibir.
"Ahhh.... hmmphh..."
Harith mendayung batangnya dengan laju, dia meramas kasar gunung Assya, nafsu berahinya menguasai dirinya.
Dia duduk termenung,
"Hmm... mcm mana kalau dia tu dengan suami dia?"
kata dia seorang diri. Dia bangun, dia berjalan ke hulu hilir,"Haishh... dia kan dah kahwin, mesti lah dia tu bodoh! kau ni, apelah!"
katanya kepada bayangnya di cermin itu. Dia duduk di birai katil, dia baring,"Haishh... cinta yg ku harapkan sia-sia begitu saja. "
katanya lalu melelapkan matanya.
YOU ARE READING
▪️Jordaniel Asya▪️[COMPLETED]
Romance"I will never get tired, I will still chase your shadow until the end." - Jordan Jonathan E.