🔰36🔰

7.9K 62 0
                                    

" umhhh...mmhhh..."

Wanita itu terkulai lemas diatas badan, Jordan, air mani Jordan membasahi lubang farajnya.
Wanita itu kemudiannya bangun, dia keluar dari bilik mereka. Dia kembali semula bersama secawan air sejuk.

"Nah, minum dulu. "
katanya kepada Jordan, Jordan bangun lalu meneguk air minuman itu. Wanita itu tersenyum.

" Baby, i nak u bawa i balik rumah u. "
kata wanita itu, Jordan mengangguk, wanita itu kemudiannya menindih Jordan semula, dia memasukkan batang Jordan ke dalam lubang farajnya. Mereka berdua kembali berasmara.

Malam itu, sedang Assya dan Yana makan malam, Jordan datang bersama seorang wanita. Suapan Yana terhenti apabila Jordan dan wanita itu masuk ke dalam rumah, Yana terkejut, wanita itu amat dikenalinya.

"Assya."
panggil Jordan, Assya menoleh, jantungnya bagaikan terhenti melihat Jordan membawa seorang wanita ke rumah mereka sambil berpelukan.

"This is Clara. "
kata Jordan memperkenalkan wanita bernama Clara itu kepada Yana dan Assya.

"Dia akan jadi Puan dirumah ni mulai hari ini."
kata Jordan, Clara tersenyum menang. Assya terdiam kaku mendengar ayat yg diucapkan Jordan, darahnya bagaikan berhenti mengalir, hatinya berkecai. Dia terduduk, Yana menghampiri Assya cuba untuk menenangkan Assya. Jordan dan Clara naik ke atas bilik mereka meninggalkan Assya yg menangis teresak esak itu.

Malam itu Assya tidur dibilik Yana bersama dengan Javier.

Tengah malam, Javier merengek meminta susu. Assya dan Yana mencari botol susu Javier namun tidak dijumpai.

"Saya rasa kat bilik atas. Awak jaga Javier kejap, saya ambik kat atas."
kata Assya, Yana mengangguk.

Langkah demi langkah anak tangga itu dinaikinya, hatinya tidak sedap, dia memulas tombol pintu bilik dia dan Jordan, langkahnya terhenti, dihadapannya Jordan dan Clara sedang nikmat berasmara diatas katil yg dulu menjadi tempat Assya bermanja bersama Jordan. Assya menekup mulutnya menahan tangisnya, Jordan yg perasan akan kehadiran Assya menyuruh Clara berhenti. Namun Clara memeluk Jordan, dia menepelkan wajah Jordan pada gunungnya agar lelaki itu tidak memandang Assya, dia mengoyangkan pinggulnya dengan laju dan mengeluarkan suara desahannya dengan kuat membuatkan telinga Assya panas. Clara tersenyum jahat memandang Assya yg keluar dengan tangisan itu.

Sampai dibilik Yana, Assya menangis semahunya, hatinya hancur melihat suaminya melakukan hubungan intim dengan wanita lain dihadapannya.

"Kenapa ni puan?"
tanya Yana, Assya mengelengkan kepalanya.

Pagi itu, Jordan  dan Clara turun ke bawah untuk bersarapan.

"Ni apa ni? Tak sedap langsung!"
kata Clara,

"Kau ni tahu masak ke tak?!"
marah Jordan pada Assya,

"Dahlah baby, jom kita makan kat luar.Takpayah makan benda kotor ni. Euwww ! "
kata Clara, Assya sudah menangis teresak-esak.

"Mulai sekarang, kau boleh keluar dari rumah aku ni hari ni! Kecuali Yana! "
tengking Jordan,

"Tapi tu-"

"Kau jangan nak bantah! Aku yg bayar gaji kau, bukan betina sundal ni!"
marah Jordan pada Yana, Yana akhirnya hanya tunduk tidak mahu melawan cakap Jordan.

Sebaik saja Jordan dan Clara meninggalkan rumah itu, Assya naik, dia mengemas pakaiannya.
Hatinya hancur, tidak sangka Jordan akan berubah seteruk ini.

"Puan, puan janganlah pergi... takda siapa nak kawan dengan saya kat sini nanti."
kata Yana sambil menangis merayu pada Assya supaya tidak pergi dari situ.

"Yana, awak jaga tuan baik-baik. Terima kasih sebab selalu ada dengan saya. Saya pergi dulu."
kata Assya,

"Tapi puann..."

"Jaga diri Yana."
kata Assya. Kereta Assya meninggalkan halamaan rumah banglo itu. Yana berlinangan air mata menatap kepergian Assya dan Javier.

▪️Jordaniel Asya▪️[COMPLETED]Where stories live. Discover now