3

147 1 4
                                    


Anna

Na de filmavond komt Tijn de slaapkamer binnen en kijkt me aan. Ik rol met m'n ogen en ik weet nog steeds niet of ik hem moet geloven. "Anna, wat is er? Je doet raar en het irriteert me," zegt hij en pakt m'n arm vast. "Babe," zegt hij en m'n hart slaat over bij het woord babe. Ik draai me om en hij legt z'n vingers op m'n kin. "Kijk me aan en vertel wat je dwars zit! Ik wil gewoon een leuke vakantie en ik wil gewoon tijd met jou delen," zegt hij en ik zucht.

"Ik had een pakje condooms gevonden in jouw jaszak," zeg ik zacht en hij schud z'n hoofd. "Met welke chick duik je het bed in?!" Roep ik en hij kijkt me aan. "Je hebt het fout," zegt hij en cupt m'n gezicht in z'n handen. "Vertel dan de waarheid!" Roep ik en ik begin te huilen. "Babe, het is rj," zegt hij zacht en ik kijk hem aan. "Robert?" Vraag ik en hij knikt. "Ik vindt het echt idioot wat hij doet. Uit paniek heeft hij z'n condooms in m'n jas gedaan. Ik heb hem geconfronteerd en ik was bang dat je het zou zien en mij zou beschuldigen van vreemdgaan. Maar je weet dat ik dat nooit zou doen," zegt hij zacht. Ik voel z'n hand over m'n wang en ik kan niet laten om te glimlachen. "Je gaat niet vreemd?" Vraag ik zacht en houd z'n hand vast. "Nee, Never!" Zegt hij en hij kust m'n lippen zachtjes. Ik glimlach en ik sla m'n armen om z'n nek. "Hmmm love you," fluistert hij en ik voel z'n lippen zachtjes in m'n nek. Ik wordt gek van z'n kusjes. "Kom," fluistert hij en pakt m'n hand vast. Hij houd m'n handen boven me hoofd en ik grinnik. Hij tilt me op en ik sla m'n armen om z'n nek heen. Hij zoent me uitgebreid en ik voel overal kriebels. Hij legt mij op het bed en ik kijk hem aan. "Ik wil jou," fluistert hij en ik glimlach. "Ik ook," zeg ik en hij doet z'n shirt uit. Onze lippen komen terug bijelkaar en ik streel over z'n borst. "Je bent prachtig," fluistert hij en hij doet m'n kleding uit. "Je bent zo mooi in lingerie," fluistert hij en ik glimlach.

🧋

Ik wordt wakker naast m'n vriendje en ik kijk hem aan. Hij ligt nog te slapen naast me en ik ga zachtjes door z'n haar. Hij is zo knap als hij slaapt. Gewoon die krulletjes in z'n haar dat maakt hem zo schattig. Ik was echt bang dat hij vreemd ging maar gelukkig is het niet waar. Wel sneu dat Robert vreemd gaat tegenover Merel, ze verdient dat echt niet. Hij is echt heel zwak en gewoon een klootzak. "Goedemorgen," zegt Tijn ineens en heeft z'n ogen open. Ik glimlach en hij drukt een kus op m'n lippen. Het is echt apart wat we zijn bij elkaar door Louis en Nadia. Die twee zijn ook zo goals maar het moment waarop ik hem voor het eerst zag was magical.

Hij knuffelt me zachtjes en ik glimlach. We kijken elkaar aan in de ogen en het maakt me zo blij vanbinnen. "Kom op! M'n moeder heeft me geappt dat ze landen," zegt hij en ik glimlach. "Ik wil mee," zeg ik en hij glimlacht. Hij stapt uit bed en kleed zich om. Such a handsome man, ik blijf naar hem kijken en hij lacht bescheiden naar me. "Ik wordt zenuwachtig van je," lacht hij ongemakkelijk en ik grinnik. "Hup! Aankleden. Ik kan m'n moeder niet laten wachten," zegt hij en loopt de slaapkamer uit naar beneden. Ik stap uit bed en kleed me snel aan in een leuke cute outfit.

Ik kom beneden aanlopen en Louis en Martijn hoor ik al lachen samen. Nadia kijkt me glimlachend aan en ik geef Martijn een kus op z'n wang. "We moeten over tien minuten weg," zegt hij en drukt een kus op m'n lippen. Iedereen kan zeggen wat tie wil maar we houden zoveel van elkaar. "Klef," mompelt Louis en Martijn geeft hem een duwtje. "Kijk naar jezelf," lacht hij en ik schudt m'n hoofd. "Maar is echt waar van Robert?" Vraag ik en Louis rolt m'n z'n ogen. "Hij is echt een klootzak," zegt Nadia. "Zeg gewoon niks. Dat is vele malen beter. Gewoon niet mee bemoeien," zegt Martijn en haalt z'n schouders op.
Echt niet dat ik m'n mond ga houden," zeg ik beslist en Martijn zucht. "Lief, wil je haar echt zoveel pijn doen?" Vraagt hij en ik haal m'n schouders op. "Precies, het is beter om je er niet mee te bemoeien en als ze der achter komt weet ze wat ze moet doen," zegt Martijn en geeft me een bakje met yoghurt. "Dankje," zeg ik zacht en hij glimlacht. "Oke?" Vraagt hij en wrijft over m'n wang. "Ik vindt het echt onzin. Merel heeft het recht om het te weten," zegt Nadia en Louis zucht diep. "Oke prima," zeg ik zacht en hij drukt een kus op m'n wang. Natuurlijk ben ik het helemaal niet eens met de jongens en Nadia duidelijk ook niet. Niks zeggen en vooral niet mee bemoeien, ja, dat bepalen we zelf wel. We moeten haar overtuigen en steunen. Haar vriend gaat vreemd en ze verdient het te weten.

"Anna!" Roept Martijn en ik snel naar de auto en neem afscheid van Loudia, hun shipnaam. Het is echt voorbestemde liefde bij hen, zo schattig. Martijn start de auto en ik kom naast hem zitten. "Komen alleen je ouders of ook Laura?" Vraag ik. "Allemaal," zegt hij en ik knik. Hij legt z'n hand op m'n bovenbeen en begint met rijden. Ik vind hem echt bloed aantrekkelijk als hij rijd. Het is gewoon sexy, die krulletjes die ik zie vanaf de zijkant en z'n side profile van z'n gezicht. Hij is gewoon een hele knappe jongen en ik kan er niet om heen. "Wat kijk je?" Lacht hij en kijkt me af en toe aan. "Sorry hoor! Je hebt gewoon een knap gezichtje," glimlach ik een beetje dromerig. "Bedank m'n ouders maar voor het maken," zegt hij droog en ik schiet in de lach. "Jemig," mompel ik en hij lacht.

mercyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu