AnnaWe hebben een house warming georganiseerd zodat we het vieren dat we een huis hebben en even een belate op een goed huwelijksaanzoek te vieren. Karin geeft me een knuffel en pakt gelijk m'n hand vast. "Wat een prachtige ring. Dit vind ik zoo leuk," zegt ze en ik glimlach. "Wordt je nu eindelijk m'n schoondochter," zegt ze met een glimlach en ik voel me zo blij. "Jaa. Het is niet te beseffen," zeg ik zacht en ze glimlacht breed.
Ik pak de snacks uit de keuken en Martijn glimlacht. "Hey," zegt hij en drukt een kus op m'n wang. "Iedereen is er al," zeg ik met een glimlach en loop naar de woonkamer. Tijn schud lachend z'n hoofd en ik leg het op tafel neer. "Die inrichting is echt heel mooi, strak maar toch gezellig," zegt mama goedkeurend. "Allemaal dankzij mij," zeg ik en Martijn komt naast me staan, hij rolt met z'n ogen en ik grinnik. "Ook wel een beetje hulp van mij," zegt hij en ik knik. "Ik vindt het echt heel mooi," zegt mama verwonderd en ik glimlach. Ik ben blij dat ze het mooi vinden en ik glimlach als ik m'n nichtje zie. "Tante Anna!" Roept Julia en ik trek haar in een knuffel. Ik ben haar favoriete tante en zelfs met Martijn heeft ze een goeie klik. "Ome Tijn!" Roept Julia en rent naar Martijn. "Hey!" Zegt hij en geeft haar een knuffel. Die twee zijn ook zo schattig samen. "Optille!" Roept ze en Martijn tilt haar op. Julia is vier jaar en de dochter van m'n broer genaamd Dylan. Hij is al zo'n tien jaar samen met z'n vrouw Evy. Ze hebben ook Melle, maar die is net een jaar oud, dus ik ben al twee keer tante geworden. Maar voor Tijn, nee hij is een soort oom technisch gezien. Hij voelt zich gewoon een oom van Juul en Mealle. "Ik wil hier slapen," zegt ze en ik kijk naar Tijn die knikt. "Maar je moet het wel eerst aan papa en mama vragen," zegt Tijn en ze knikt. Ze rent meteen naar Dylan en z'n vrouw toe en ik kijk Tijn aan.
"Lief," zeg ik zacht en hij grinnikt. Niet veel later komt Julia terug rennen en ik kijk op. "En?" Vraag ik en ze knikt." Het mag, kan ik vanavond slapen?"vraagt ze en ik grinnik. "Is vanavond niet een beetje snel?" Vraag ik en ze schud haar hoofd met een eigenwijze lach. Dat is echt heel cute en lief tegelijkertijd. "Wij moeten eerst aan papa vragen wanneer, het afstemmen," zegt Tijn en knielt voor haar neer. "Okay, ik ga papa halen," zegt ze en rent weer weg. Tijn kijkt me aan en ik grinnik kort. "Wat ben je toch geliefd," lach ik en hij steekt z'n tong uit.
Niet veel later komt Dylan en hij lacht kort. "Deze dame wil graag bij jullie slapen. Nieuwe huis dus nieuwe plekken te ontdekken," lacht hij. "Ik ben aankomende week thuis maar geen idee hoe het met jou zit," zegt Tijn en kijkt naar mij. "Jaa," zeg ik en hij kijkt naar Juul. "Zal ik morgen je dan naar tante Anna en Ome Martijn brengen dan?" Vraagt hij en ze juicht uit plezier. Ze rent de tuin in en ik grinnik. "Ze moet wel der eigen speelgoed meenemen. Wij hebben niks," lach ik en Dylan knikt. "Komt goed kleine," lacht hij en Martijn begint ook te lachen. Twee groter broers die hun eigen zusjes plagen en pesten. Ik geef Fleur een knuffel, ze is eindelijk weer in Amsterdam. Ze studeert helemaal in Groningen en woont daar ook. Zij is 22 jaar oud en ze glimlacht naar me. "Dit huis is echt mooi," zegt ze verwonde4 en Julia rent meteen van buiten naar Fleur toe. Ze heeft haar ook heel lang niet gezien. "Serieus, je bent verloofd?" Roept ze als ze m'n hand vast heeft. Ik glimlach en ze glimlacht verwonderd. "Gefeliciteerd, lekker Martijn," lacht ze en ik grinnik.
"Wat is er met je?" Roep ik boos. "Met mij? Er niks helemaal niks met mij. Ik voel me prima hoor," zegt hij en ik zucht. "Geef het dan toe," roep ik boos. "Wat moet ik toegeven?" Roept hij ook gefrustreerd. "Je weet dondersgoed waar ik het over heb, het ligt al maanden stil tussen ons. Zelfs een vlammetje is te heet voor ons!" Roep ik geïrriteerd. "Ik weet niet hoor, maar ik heb niks fout gedaan. Dat jij geen zin hebt is toch niet míjn fout!" Roept hij en ik zucht. "Geen zin in wat?" Vraag ik en hij schud z'n hoofd. "Wat denk je zelf? Ons seksleven is echt niks meer," zegt hij en ik kijk hem aan.
"Misschien komt dat door jou!" Roep ik en hij kijkt me verbaasd aan. "Door mij?" Vraagt hij verward. "Jaa, ik zie die klik met Fleur wel! Ik ben weg nou dan heb je tijd zat om met haar te zijn!" Roep ik gefrustreerd. "Ik heb niks met Fleur. Denk je dat serieus?" Vraagt hij en komt dichterbij. "Ik zie hoe flirterig ze doet tegen jou en aangezien ons seksleven op een laag pitje is," zeg ik zacht en hij schud z'n hoofd. "Ik ga niet vreemd met Fleur. Wat denk je wel niet?" Zegt hij zacht en ik leg m'n hoofd tegen z'n borst aan. "Ik heb geen idee," fluister ik zacht. Misschien was het wel het gemis of het niet elkaar zien in levende lijven. "Sorry," zeg ik zacht en hij drukt een kus op m'n haar. "Het is ook m'n schuld. Ik had niet zo moeten schreeuwen," bekent hij en ik wrijf over z'n wang. "Het is al goed," zeg ik zacht en hij knuffelt me zachtjes. "Laten we dit achter ons laten en focussen op ons," zegt hij en ik knik. Ik praat nog wel met Fleur hierover, misschien vind ze hem wel leuk maarja, je kunt de vriend van je zus niet leuk vinden. Ik ben allang blij dat hij niet vreemd gaat met Fleur en ik kijk hem aan.
"Nu je het zegt, ik mis het wel," zeg ik en hij trekt een wenkbrauw op. "Mis wat?" Vraagt hij en ik kijk hem aan. Serieus? Ik druk een kus op z'n Lippen en ik duw m'n tong er gelijk door heen. Hij grijnst tegen m'n lippen aan en ik glimlach klein. "Dit heb je gemist," concludeert hij en kust terug, hij tilt me op en ik ga door z'n haar.
JE LEEST
mercy
FanfictionJe gaat een kijkje krijgen in de relatie van Anna en Martijn, die al vijf jaar gelukkig samen zijn en samen de wereld rondreizen. Anna is al een hele tijd aan het hinten op een huwelijk naar Martijn maar hij lijkt niks te merken. Zo nog meer avontur...