10

118 2 14
                                    


Anna

"Kom," lacht Tijn en houd z'n handen voor m'n ogen. "Kom op! Ik heb nu echt al heel lang een doek op," zeur ik. Tijn heeft me geblinddoekt voor de verrassing, omdat het morgen Valentijnsdag is. "Nog heel even wachten lief!" Zegt hij en ik hoor hem weglopen. Ik zucht ongeduldig en hij lacht. "Doe maar open!" Zegt hij en ik doe m'n ogen open. Ik moet eerst wennen aan de hoeveelheid licht en dan begin ik te glimlachen. Ik sta in een kamer met overal rozenblaadjes. Ik kijk hem aan en hij kijkt me trots aan. Wat is toch een knap en ontzettend lief. "Wauw," zeg ik zacht en verwonderd en ik loop naar hem toe. Hij kijkt me aan en ik glimlach. "Happy Valentine's Day baby," zegt hij en kust m'n lippen. "Het is morgen pas Valentijn maar wel echt super super lief," zeg ik met een brede glimlach. Hij kijkt me aan met een glimlach en ik sla m'n armen om hem heen. "I love you," zeg ik blij en hij glimlacht. "Hoe duur is dit wel niet?" Vraag ik hem en hij lacht bescheiden. "Niet meer dan duizend hoop ik?" Vraag ik hem en hij haalt z'n schouders op. "Tijn," zeg ik en hij wuift het weg. "Ik wil niet dat je zoveel geld aan me uitgeeft," zeg ik serieus en hij kust m'n lippen. "Het is meer dan duizend maar wat maakt het uit. Het gaat erom dat jij het leuk hebt," zegt hij en cupt m'n gezicht in z'n handen. "Maar alsnog," zeg ik en hij legt z'n vinger op m'n mond. "Sst, nu wil ik er niks meer over horen," zegt hij beslist en kust m'n lippen again.

"Maar een jacuzzi alles," zegt Tijn en slaat z'n armen om m'n buik heen. "Ik heb het je toch gezegd," zeg ik en hij kijkt me aan. "Kom op Anna. Ik hou van je en ik vindt het helemaal niet erg om zoveel geld aan jou uit te geven," zegt hij en ik kijk hem aan. Ik kan ook niet boos blijven op hem, hij is daar te knap en te lief voor. "Vanavond gaan we gewoon even op een date," zegt hij en ik kijk hem aan. Hij is zo lief en romantisch nu. "Je vader heeft je echt geleerd hoe je een vrouw moet versieren," zeg ik en hij lacht zachtjes. "Hij niet alleen," concludeert Tijn en drukt een kus op m'n lippen. Ik voel allemaal kriebels in m'n buik en hij heeft z'n armen op m'n billen. "Ga je me ten huwelijk vragen?" Vraag ik en hij glimlacht. "Who knows," zegt hij en loopt lachend weg naar de badkamer. Gaat hij echt? Ik pak m'n telefoon en begin de meiden te appen.

Ik: meiden ik denk dat Martijn me ten huwelijk gaat vragen, we zijn in Parijs!!

Marleen: oh my God

Nadia! Omg zo leuk! Beter doet hij dat

merel: jaaa, dat moest haast wel. Anders zou hij je niet zomaar meenemen naar Parijs!

Ik: meiden ik ben vet nerveus!! Hij zegt het niet letterlijk maar ja ook wel logisch maar hij lacht wel en speelt het een beetje mee ofzo! *gillen*

Marleen: rustig aan relax. Enjoy Some time with ur man

Nadia: zelfs Lou zegt dat dit wel een moment zou kunnen zijn dat Martijn op z'n knie gaat. Maar hij weet niks! Dus vraag hem niet plat

Ik: menno?

Marleen: Menno weet ook van niks, zegt hij

Ik zucht diep en Martijn komt vanaf de badkamer weer terug. Hij heeft een colbertje aan en ik kijk hem aan. "Tijn ga je het echt doen?" Vraag ik. "Wil je alles doorzoeken? Ga je gang," zegt hij en ik schud m'n hoofd. "Nou dan, het is gewoon een date omdat ik van je houd," zegt hij en ik bloos kort. Ik knik en hij drukt een kus op m'n lippen. "Nou doe je mooiste jurk aan omdat je gewoon de mooiste vrouw bent," zegt hij en ik voel me weer zeer gevleid door z'n opmerking. Gewoon z'n complimentjes zijn echt super super schattig en enorm lief.

Ik pak uit m'n koffer een jurk en trek hem aan. Ik krul m'n haren en doenWat make-up. Ik kom de badkamer uit na een uurtje, dus ik heb dit nog best snel gedaan. Hij glimlacht en kijkt me van top tot teen aan. Hij slaat z'n armen om me heen en kust m'n lippen. "Wat zie je er toch fantastisch uit," zegt hij en streelt zachtjes over m'n wang. "Je hele lichaam past er perfect bij," zegt hij en ik glimlach. Hij kijkt me doordringend aan en ik pak snel m'n tas met de benodigde producten. Tijn pakt m'n hand vast en we lopen hand in hand naar buiten waar een taxi al op ons wacht.

We zitten in de taxi en Martijn laat weer zien dat ik de zijne ben

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

We zitten in de taxi en Martijn laat weer zien dat ik de zijne ben. Dat wilt hij altijd even duidelijk maken, dat gevoel heb ik tenminste. Hij knijpt zachtjes in m'n bovenbeen en de taxichauffeur blijft in het Frans praten tegen een telefoon, ik denk een vriend van hem. Het verkeer in Parijs is echt roekeloos, I can't lie. Na een paar minuten in de taxi stopt de chauffeur bij de Eiffeltoren. Ik word steeds zenuwachtiger en Martijn geeft me een knikje. We moeten dus hier er echt uit, dus hij gaat me wel ten huwelijk vragen. Ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest in m'n leven voor iets. "Merci!" Zegt Martijn en geeft de man z'n geld. Martijn kijkt me aan en drukt een kus op m'n wang. Ik voel allemaal kriebels in m'n buik, niet alleen van verliefdheid maar ook van spanning. Al snel lopen we weg van de Eiffeltoren en we komen bij bootjes aan. Aww dit is echt heel lief. Hij weet dat ik echt een obsessie heb met bootjes en water. Hij zelf heeft dat ook wel, dus de liefde voor water delen we samen. "Bonjour!" Groet ik de man en hij glimlacht. We gaan zitten aan een tafel en Martijn legt zn hand op de mijne. "En?" Vraagt hij. "Super leuk. Echt heel lief," zeg ik en hij glimlacht. Hij heeft een rondvaartboot geregeld voor ons alleen. Wel groot maar goed, het is alsnog heel lief. "Jouw favoriete eten serveren ze hier toevallig," grinnikt hij en ik glimlach. Heeft hij ook gefikst.

Hij pakt m'n hand vast, omdat we nog even moeten wachten op het eten. We lopen helemaal naar boven, het buitendek op en ik sla m'n armen om z'n nek heen. "Je bent nou de beste Valentijn in m'n leven," zegt hij en ik glimlach breed maar met wel blosjes op m'n wangen. Ik leg m'n hoofd op z'n borst en hij slaat beide armen om me heen en drukt een kus op m'n haar.

"Ik hou ziels veel van jou," zegt hij en ik glimlach. "Ik hou ook van jou," zeg ik en hij drukt z'n lippen op de mijne.

mercyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu