Ahahah die video van Martijn op z'n insta, lol. Ik ga zoo zijn
Anna
Ik wordt wakker en ik glimlach als ik m'n vriend zie in de keuken. "Hey," fluister ik zacht en ik sla m'n armen om zijn lichaam heen. "Hey," zegt hij zacht en kust m'n lippen. "Hoe was het?" Vraag ik hem en hij glimlacht. "Gezellig. Gewoon gepraat en nee ik heb geen porno gekeken," zegt hij en ik grinnik kort. "Ik beschuldig je daar toch ook niet van," zeg ik en hij glimlacht. "Ik wil gewoon niet dat je minder gaat voelen als ik dat doe," zegt hij bezorgd en ik kijk hem aan. "Dat hoeft niet," zeg ik zacht en kus z'n lippen. Hij knikt en maakt een ontbijtje. "Jij ook schatje?" Vraagt hij en ik glimlach.
"Wat ben je van plan met Valentijn?" Vraag ik en hij kijkt me glimlachend aan. "Het is een verrassing maar het wordt echt leuk," verzekerd hij en ik kijk hem aan. "Geen tip je van de sluier?" Vraag ik zacht en hij lacht zachtjes. "Ik kom ook echt nooit van je af," zegt hij en ik kijk hem aan. "Nou!" Roep ik en hij legt z'n hand op m'n mond. "Sst, ik wou je een ontbijtje geven," zegt hij en ik kijk hem aan. Hij is echt een lieverd, een schat van een man. Hij is de beste man die ik ooit heb gehad!
Ik loop achter Nadia aan en ze lacht. "Chill, relax," zegt ze en we lopen aar binnen. Ze rent naar Louis en ze knuffelen. Lief, m'n blik valt op een jongen met bruin haar. Hij is zo knap, oh my God. Zijn ogen, ik voel m'n hart sneller kloppen en Nadia komt naar me toegelopen. "Sorry, maar ik blijf nu bij je, ik bedoel Lou maakt alleen maar foto's van Martijn," zegt ze. "Martijn?" Vraag ik zacht. "Nou de bruinharige jongen daar in het midden," zegt ze. Die knappe jongen. "Wacht, you like him?" Vraagt ze. "Uh nee, ik bedoel hij is niet lelijk-," stotter ik en ze glimlacht. "Ohmygosh, je vindt hem leuk. Ik ga jullie koppelen," zegt ze en ik schud m'n hoofd. "Anna!" Roept lou en Nadia duwt me. Ik loop naar hen toe en ik voel m'n hart sneller kloppen. "Hai," zeg ik zacht en Lou grinnikt. "Hoi-I," stottert Martijn en ik glimlach. "Anna," stel ik me voor. "Martijn," zegt hij en glimlacht. Die glimlach, ik voel alles kriebelen bij me en Martijn wordt erbij geroept door een man. "Ik ga boys, doei Anna,"zegt hij met een glimlach en ik voel m'n hart kloppen. Ik had nooit gedacht dat liefde op het eerste gezicht echt was maar hij geeft me dit gevoel. "En? Vraagt Nadia. "Hij is uhm heel knap," zeg ik en ze glimlacht. "Je krijgt een vriendje!" Zegt ze en ik rol met m'n ogen. "Hij vind me niet leuk," mompel ik zacht.
Ik glimlach naar hem en ik voel kleine tintelingen in m'n buik. "Mond open," zegt Martijn en ik grinnik. "Hier komt het vliegtuigje," lacht hij en ik duw hem weg. "Soms ben je echt een pestkop," zeg ik en hij glimlacht. "But I love you so much," zegt hij en drukt kleine kusjes op m'n wang. "Nwah ik vergeef het je," zeg ik en hij glimlacht. "Maar krijg ik echt geen tip voor Valentijn?" Vraag ik nieuwsgierig. "Ik weet dat je een nieuwsgierigaapje bent dus nee," zegt hij en ik kijk hem aan met een verbaasde blik. "Ik ken je langer schat," zegt hij met een opgetrokken wenkbrauw en ik schud m'n hoofd. "Ik ken jou ook veel langer dan vandaag. Maar ik wil het gewoon weten," smeek ik hem en hij zucht.
"Oke, een tip!" Zegt hij en ik kijk hem aan in grote verwachting. "We gaan ergens heen," zegt hij en ik glimlach. "Waar?" Vraag ik en probeer een beetje flirterig te doen om z'n aandacht te trekken. "Zeg ik niet," zegt hij vastberaden en ik kijk hem sip aan. "Gosh je bent echt sexy," zegt hij en ik draai me om. Ik heb z'n blouse over m'n lingerie aan en hij kijkt me aan. Niemand is er dus that's fine. "Je bent gewoon een hele prachtige mooie vrouw," zegt hij en ik voel me gevleid door z'n opmerking. "Eet je ontbijt," zeg ik en druk een kus op z'n wang. Hij trekt z'n wenkbrauw omhoog. "Is onze slaapkamer vrij?" Vraag ik en hij glimlacht breed. "Ik kan de jongers eruit dumpen voor jou," zegt hij en tilt me op. Ik grinnik en ik sla m'n benen om z'n middel heen.
"De jongens liggen nog te slapen," fluistert Martijn en ik haal m'n schouders op. "Douche?" Vraag ik en een brede glimlach verschijnt op z'n gezicht. "We kunnen er niet bij," zegt Martijn en zucht. De badkamer is vanuit de slaapkamer waar de boys slapen. "Kom," zeg ik en trek hem mee. "Ik vind je soms echt vet uitdagend," zegt hij en ik kijk hem aan. Ik trek hem mee en hij heeft alleen een stomme glimlach op z'n gezicht. Ik duw hem de bank op en hij kijkt me aan. "Kom maar op," lacht hij en ik ga op z'n schoot zitten. Hij kijkt me aan en ik druk kus op z'n lippen. Ik voel z'n handen op m'n billen en ik voel tintelingen in m'n buik. Hij doet z'n blouse bij mij uit en ik kijk hem flirterig aan. "Niet doen," zegt hij en kijkt me doordringend aan. Ik streel over z'n borst en hij schud z'n hoofd. Ik zoen hem en hij zoent terug. "Je bent zo lekker," fluistert hij en ik grinnik. Hij praat meestal niet zo maar voor de seks ofzo vind ik het wel leuk. "Niet uit," zeg ik beslist als ik z'n handen voel bij de opening van m'n bh.
"Klaar met het voorspel," zegt hij en ik voel hem in me. "Oh my god," zeg ik zacht en leg mn hoofd op z'n schouder. Ik bouw het tempo op en Martijn kreunt volop. Ik doe hetzelfde en bh ligt toch op de grond. Martijn komt dichter bij me en ik kreun van genot. Ik voel een onderbuik gevoel groter worden. "Ik hou van je," zeg ik zachtjes en hij glimlacht. "Ik hou van je an," zegt hij en ik voel zn lippen op de mijne.
"Iewhl!" Roet iemand en we draaien ons beide om. "Hallo, sex doe je I'm de slaapkamer niet op de bank," zegt Laura niet begrijpend. Ik sla een deken om me heen die op de bank lag en Martijn kijkt haar aan. "Jemig, ik schrik me rot," zegt hij en dan begint Laura te lachen. "Ga naar je bed ofzo en maak het daar lekker af," mompelt ze en Martijn slaat een arm om me heen. De jongens lopen ook naar beneden en Louis en Menno beginnen beide te lachen. "Succes nog," lacht Menno erachteraan en we komen weer in onze slaapkamer. Ik laat me vallen en Martijn doet de deur op slot waarna hij boven me komt hangen. "Je bent bloed en bloedmooi," zegt hij en kust m'n lippen.
JE LEEST
mercy
FanfictionJe gaat een kijkje krijgen in de relatie van Anna en Martijn, die al vijf jaar gelukkig samen zijn en samen de wereld rondreizen. Anna is al een hele tijd aan het hinten op een huwelijk naar Martijn maar hij lijkt niks te merken. Zo nog meer avontur...