AnnaIk glimlach Martijn en hij glimlacht. "Eindelijk," fluistert hij en ik grinnik. We zijn in Juni getrouwd en Martijn heeft zn zomer tour afgemaakt, nu is het november en hebben we besloten om ons huwelijksreis te doen. We hebben gekozen voor Seychellen en het is zo mooi hier. Ik glimlach en we checken in bij het hotel. Ik kijk naar Tijn en hij zoent m'n lippen. Ik sla m'n armen om z'n nek heen. "Nu eindelijk wat tijd samen," zegt hij en ik glimlach. "Nog nooit geweest hier, dus voor mij ook nieuw," lacht hij en ik glimlach. We zijn hier beide nog nooit geweest dus dat maakt het juist leuk. "Ik maar denkends je alles al had gezien," lach ik en hij grinnikt. "Echt he, maar het is hier echt prachtig," zegt hij en wrijft over m'n onderrug. "Een week samen met m'n vrouw," zegt hij en kust m'n lippen. Ik hou echt van deze man. Ik ben wel moe hoor, we zijn hier aangekomen in de avond en hij glimlacht."Morgen gaan we kijken wat dit eiland nog meer in petto heeft," zegt hij en ik glimlach. Beide zijn we best moe en ik kleed me om.
Ik glimlach en Martijn kijkt me aan. Ik knuffel hem in bed en hij trekt me dichterbij naar zich toe en kust m'n voorhoofd. "Ik hou van je," zeg ik zacht en hij glimlacht. "Ik hou van je vrouwtje," zegt hij en ik glimlach. Als we samen slapen, dan slapen we meestal knuffelend, of ik lepel tegen hem aan maar niet afstandelijk. "Welterusten," zegt Martijn nog en ik val in een diepe slaap.
🌴
Ik wordt wakker en ik kijk naar Tijn. "Goedemorgen," zegt hij met een grote glimlach en ik leg m'n hoofd op z'n borst. "I love you," fluister ik en hij gaat zachtjes door m'n haar. Ik sprint naar de wc en ik spuug alles uit. "Babe," hoor ik Tijn zeggen en ik wrijf over m'n hoofd. Martijn staat achter me en kijkt me aan. "Hey schatje," zegt hij en ik zucht. "Voel je niet echt lekker?" Vraagt hij en ik haal m'n schouders op. "I don't know," fluister ik en Martijn veegt een traan weg, ik wist niet dat ik huilde. "Even rustig aan doen schatje," zegt hij en wrijft over m'n rug. Ik knik en ik zucht trillerig. "Neem even een bad of een douche, even relaxen," stelt hij voor en ik vindt het geen slecht idee. Ik knik en hij staat op en maakt het bad klaar voor me. Hij is zo lief! Oh my god.
"Na uw madame," zegt hij en ik kleed me om.Het boeit me niet dat Tijn voor me staat. "Je buik," zegt hij en ik kijk hem aan. "Het is gegroeid," zegt hij en raakt het zacht aan. "Babe wat nou als je zwanger bent?" Vraagt hij en ik kijk hem aan. Zijn ogen lichten op en ik sta even verstelt bij het idee. "Ochtend misselijkheid, moeheid, misselijk de hele dag, moodswings," noemt hij m'n symptomen op. "Denk je echt dat ik zwanger ben," fluister ik zacht en hij slaat z'n armen over m'n naakte lichaam. "Het zou maar kunnen en ik heb het gevoel dat het nu echt moet zijn," zegt hij en ik druk een dikke kus op z'n lippen. "Als we thuis zijn kunnen we het testen," zegt hij en ik glimlach. "Imagine little girl or boy," fluister ik en hij glimlacht. "Yes I can. And it's fcking adorable," zegt hij en ik voel me nu zo happy.
🍼
We lopen hand in hand over het strand en ik ben nu minder moe nu ik weet dat ik zwanger ben. Ik weet het niet honderd procent zeker maar ik vindt het echt geweldig. Ik geef Tijn een kus op z'n wang en hij glimlacht, ik wist niet dat ons huwelijksreis een reis zou zijn waar we ontdekken dat we in verwachting zijn, ik dacht eigenlijk dat er een zouden maken als ik niet zwanger was. Hij doet z'n t-shirt over zijn hoofd en ik grinnik. Ik doe hetzelfde en hij pakt m'n hand vast. "Niemand komt aan jou," zegt hij en ik glimlach. "En niet aan de kleine frummel," zegt hij met een brede glimlach en ik zoen z'n lippen. Op dit moment voel ik me echt gelukkig, ik ben getrouwd, ik heb een geweldige vrienden en familie en nu verwachten de liefde van m'n leven en ik samen een kindje.
Hij heeft z'n armen om me buik heen en ik glimlach. Ik voel me echt gelukkig. "Ik bescherm jullie," zegt soon te be a papa en ik ga door z'n haar. "Lief," zegt ik zacht en hij legt z'n hoofd tegen m'n borst aan.
🐚
Ik heb in een winkel een test gevonden en ik betaal hem. Aangekomen in het hotel laat ik de test zien aan Tijn. We hebben vanmiddag door het dorpje gestruind. "Ga je het echt testen?" Vraagt hij en ik knik. "Het is echt een betrouwbare test," zeg ik en hij knikt. "Ik hoop op het beste," zegt hij en ik glimlach. Ik loop naar de badkamer en ik haal de test uit de verpakking. Ik zucht diep maar ook wel van de zenuwen. Dit gaat nu echt m'n leven veranderen. Tijn en ik worden misschien wel ouders en ik knik in mezelf.
Ik kom de badkamer uitlopen en Tijn springt van het bed af. Ik grinnik en hij kijkt me aan. "En?" Vraagt hij en ik haal m'n schouders op. Ik laat hem zien en hij is nog aan het laden en Martijn trekt me in een knuffel. Dan voel ik ineens een kus op m'n wang en ik trek terug. Martijn glimlacht en ik kijk naar de uitslag. "Oh my god," zeg ik en hij tilt me op. "Oh my god," fluister ik en ik zoen hem op z'n lippen. "Je bent zwanger," zegt hij blij en drukt meerdere kusjes op m'n lippen. "Hoeveel weken?" Vraagt Tijn en ik kijk op. "Viertien," zeg ik en Martijn kijkt me aan. "Dan ben je al langer dan drie maanden zwanger," zegt hij licht lachend en ik grinnik. Ik voel again z'n lippen op de mijne en ik glimlach. Ik ben zo gelukkig nu.
JE LEEST
mercy
FanfictionJe gaat een kijkje krijgen in de relatie van Anna en Martijn, die al vijf jaar gelukkig samen zijn en samen de wereld rondreizen. Anna is al een hele tijd aan het hinten op een huwelijk naar Martijn maar hij lijkt niks te merken. Zo nog meer avontur...