30 - epiloog -

163 2 7
                                    


Dit is het aller aller laatste deeltje!
Ik hou van jullie jongens en dankjewel voor de support van dit boek <3

Anna

Ik kijk naar Martijn en hij heeft onze twee ondeugende boys vast. Liam en Rens en ik kijk naar m'n twee jongens. "Mama!" Zegt Rens en probeert uit Martijn z'n armen te komen. We lopen naar het strand met het team van Tijn en z'n ouders. "Oke vriend, ik zet je neer," zegt Martijn en Rens komt naar mij toegelopen. "Mama, ik wil kus," zegt hij en ik grinnik. Ik til hem op en ik druk een kus op z'n wang. "Je bent ook een schat," zeg ik en hij knuffelt me. Hij is echt m'n boy. De jongens hebben gelukkig vakantie van school dus hebben we papa even gejoind tijdens zijn tour in Ibiza. De boys hebben hun papa echt heel erg gemist, ik heb Martijn zelf ook veel gemist, gelukkig komt hij wel een paar dagen thuis en gaat daarna weer verder.

Ik glimlach naar Martijn en Liam. Die zijn echt zo close samen en het is zo lief. "Nee papa!" Roept hij en Martijn gooit hem het water in. Liam is 8 jaar oud, Rens is 6 jaar oud en onze enigste dochter Coco loopt samen met Karin die nu 2 jaar oud is. "Coco!" Roept Rens en rent naar haar toe. Hij tilt haar op en soms hou ik m'n hart vast, maar de jongens zijn heel voorzichtig met hun zusje. "Rens wel voorzichtig doen hè!" Roept Tijn en Rens knikt. Liam is een beetje als Tijn, uiterlijk en persoonlijkheid en Rens is meer zoals mij persoonlijk.

Ik neem van Rens Coco over en hij rent naar Liam en Tijn toe. Natuurlijk hebben de jongens discussies over dingen zoals speelgoed en ruzies maar ze houden super veel van elkaar. Beide heel beschermd over hun kleine zusje. Tijn komt uit de zee gerend en de jongens spelen samen met Nick in de zee. Martijn drukt een kus op m'n lippen en ik voel me zeer gelukkig. We zijn negen jaar getrouwd en ik kijk naar hem als hij rondkijkt hoe de boys bezig zijn. "Papa," zegt Coco zachtjes en hij gaat naast mij zitten. "Hey," zegt hij en drukt kusjes op haar wang. Ze giechelt en hij begint haar te kietelen en ze begint nu harder te lachen. M'n schatjes. Coco die loopt nu naar Rens. Ik denk dat Nick en Liam closer met elkaar zijn dan Rens met Nick, Rens is een heel verlegen jongetje en vind het heel moeilijk om vrienden te maken. Martijn slaat een arm om me heen en kijkt me aan. "Wat?" Glimlach ik. "Ik ben gewoon blij met jou, zo'n goeie mama voor onze kids," zegt hij en ik glimlach. "Dankjewel schatje," zeg ik zacht en hij drukt zijn lippen langer op de mijne. Ik wrijf over z'n wang en hij kijkt op. Zijn gefocuste blik is heel aantrekkelijk. Ik kijk naar de richting waar hij naar kijkt en het is Coco en Rens. "Die twee zijn zo schattig," zegt hij en ik knik. Sinds de kinderen in ons leven zijn we heel druk. "Weetje wat. Jullie moeten es een keer een date hebben of een weekendje weg samen," zegt Karin en ik kijk haar aan. "Jongens, kom es," zegt Karin en Liam kijkt op.

"Wat is er oma?" Vraagt Rens zachtjes. "Wat vinden jullie ervan als jullie bij opa en oma een weekendje gaan slapen," zegt Karin en de boys knikken gelijk. "Ook met Coco," zegt Karin en de boys springen op en neer. "Nou dat is geregeld dan," lacht Martijn en onze lieverds knuffelen ons beide. "Mama," zegt Coco en ik knuffel haar. "Ga maar lekker spelen lieverd," zeg ik en ze loopt achter haar grote broer Rens aan. "Zo schattig," zegt Martijn en ik knik. Ik ga tegen hem aanliggen en hij kust m'n lippen. "Ik heb je heel erg gemist," zeg ik en hij grinnikt. "Ik jou ook," zegt hij en knuffelt me lichtjes

🎈

Martijn probeert Coco te pakken maar ze rent weg, ze is net zo ondeugend als Martijn zelf, wat een heerlijk kind ook. "Ja hebbes!" Lacht Martijn en ik hoor luidop gelach van Coco. "Ik wil niet slapen!" Roept ze en ik grinnik lichtjes. "Je gaat slapen boefje," grinnik ik en ze schud haar hoofd. Ik hoor verstop ruzie in de kamer en Martijn geeft mij Coco. Hij loopt op het geluid af en ik breng Coco naar bed. "Ik wil een kus van papa," zegt ze en ik knik. "Papa komt straks terug," zeg ik en ze glimlacht. Ik hou van m'n kinderen, ze zijn echt alles voor me. "Ik ga papa wel even roepen," zeg ik en Coco knikt. "Ga maar slapen, papa komt straks wel even langs," zeg ik en ze gaat alvast slapen.

mercyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu