AnnaWe zitten aan de koffie bij de ouders van Tijn, Laura is er ook met haar vriend die haar sinds kort ook ten huwelijk heeft gevraagd, hoe cute! Ik kijk naar Tijn die veelste zenuwachtig is om z'n ouders te vertellen dat ze opa en oma worden. Laura haar droom om tante te worden wordt ook vervuld. Mijn familie is al op de hoogte maar Tijn is veelste zenuwachtig, ik heb hem nog nooit zo zenuwachtig gezien.
"Waarom kwamen jullie hier heen eigenlijk?" Vraagt Karin en ik glimlach. "Mam pap, ikke-" stottert hij en z'n moeder kijkt hem niet begrijpend aan. "Kom op," lach ik en geef hem een duwtje. "Jullie worden opa en oma," zegt hij en z'n moeder haar gezichtsuitdrukking veranderd van niet begrijpend naar verbaasd, super blij en super trots. "Ah lieverds," zegt ze en geeft als eerst Martijn een knuffel. "Ben je echt in verwachting Anna?" Vraagt Gerard en ik knik. "Oh my gosh! Yes ik wordt tante," zegt Lau en geeft me een knuffel. "Ik ben zo blij voor jullie," zegt Karin en ze knuffelt mij ook. Gerard knuffelt Martijn en Karin komt er ook bij. "Hoelang?" Vraagt Karin verbaasd. "16 weken," glimlach ik en Laura heeft haar mond open. "Hoe heb je dat zo laat ontdekt dan?!" Vraagt ze en ik haal m'n schouders op. "We weten het twee weken al," zegt Martijn en Karin gaat door z'n haar. "Och ik wordt gewoon oma," zegt ze en Martijn glimlacht.
We lopen hand in hand terug naar de auto om naar huis te rijden, het besef dat we in verwachting zijn en over zes maanden een kleine in onze armen hebben is nog steeds niet binnen gevallen. Ik leg m'n hoofd tegen z'n schouder aan en ik glimlach naar Tijn. "Je wordt gewoon een papa," glimlach ik en hij glimlacht breed. Hij legt z'n hand op m'n buik en ik leg m'n hand over de zijne neer. Het is zo bijzonder dat we na al die jaren samen en in juni net getrouwd het jaar zo mogen afsluiten met een kleine op komst. We zijn al naar de verloskundige geweest en de baby is uitgerekend op 10/11 mei, paar dagen voor Tijn wat het nog schattiger maakt. "Deze baby wordt zo handsome!" Zegt hij en ik grinnik. Het geslacht weten we nog niet maar de volgende echo is voor het geslacht, dus ik ben heel benieuwd wat voor geslacht ik draag. "Ik heb het gevoel dat het een jongen is," zeg ik en Tijn grinnikt. "Ik denk juist een meisje," zegt hij en ik wrijf over z'n hand.
Ik voel me hartstikke verliefd en we komen thuis aan. "Ben je heel erg moe?" Vraagt hij en ik haal m'n schouder op. "Niet heel erg, het is meer gewoon uitgeput," zeg ik en hij knikt. "Je kunt in bad gaan als je wil," stelt hij voor en ik knik. We stappen uit en hij pakt m'n hand vast. Ik ben niet hoogzwanger maar goed, Martijn zorgt voor me, what hij wilt dat me niks overkomt, voor mij en voor de baby.
Zonder dat ik het vroeg komt hij beneden en zegt dat hij het bad al klaar heeft gezet voor me. Onze vrienden weten het ook al dus willen het ook bekend maken aan de wereld. Ik ben wel een beetje bang voor de reacties maar Martijn wilt niet te veel delen over de kleine als het er is.
-
liked by 2.4 million
martingarrix as many people can see Anna and I are expecting a baby soon. We both very happy and very excited to see our little one, a final dream that became true for both of us. We can't wait to hold our lil apple in our arms, it's a nickname tho. Next year I'll do a show again when the apple is there. I stay home to support my wife and to be there whenever she needs me. We want to experience it for ourselves so we won't share much things about the pregnancy. I hope you guys understand this and respect the privacy of both of us❤️
Comment disabled
-
Ik knik en hij knikt op delen. Nu kunnen er reacties komen op fanacc's, roddelbladen en andere nieuwsitems. Ik druk een kus op z'n lippen en ik loop naar boven. Ik heb toch wel zien om te douchen, ondanks dat ik zei van nee. Ik glimlach en ik besluit maar even te relaxen. Hij heeft meestal echt gelijk als het komt op relaxen.
Ik kom weer beneden en ik heb een masker op gedaan. Martijn schrikt zich rot en ik grinnik lichtjes. Hij is aan het koken en ik kijk hem aan. "Sinds wanneer kook jij?" Vraag ik en hij glimlacht. "Omdat m'n vrouw wat rust verdient," zegt hij lief en ik glimlach. "Is het dan nog wel te eten?" Plaag ik hem en hij schud z'n hoofd. "Grapjas," mompelt hij en ik grinnik lichtjes. Ik hou zoveel van hem en ik druk een kus op zn wang. "Ik vindt het heel lief," fluister ik en hij glimlacht. "Ik hou van jou," zegt hij en drukt een lange kus op m'n lippen. "Ik hou van je," zeg ik ook zacht en hij wrijft over m'n onderrug. "Ik ben heel trots op je schat. Je draagt gewoon een baby helemaal in je eentje," zegt hij en ik glimlach met tranen in m'n ogen. Ik ben ook zo snel emo en ik wrijf over z'n wang. "Ik moet nu echt verder hoor," zegt hij en ik grinnik. Ik wrijf kort over z'n schouder en ik laat hem lekker z'n ding doen. Ik loop naar de bank en ik ga daar even liggen en tv kijken. Ik voel me een beetje moe en ik kijk glimlachend naar de tv en ik zucht lichtjes.
"Hey babe," hoor ik. "Schatje, wakker worden," zegt hij weer en ik open m'n ogen lichtjes. "Je bent in slaap gevallen," lacht hij zachtjes en ik kijk hem aan. "Ik heb je masker er al afgehaald," zegt hij en ik glimlach. Ik heb een top vent aan de haak geslagen zes jaar geleden. "Het eten is klaar kom je," zegt hij en ik sta op. Ik kom de keuken in en de tafel is een beetje gedekt in romantische sferen en ik kijk hem glimlachend aan.
JE LEEST
mercy
FanfictionJe gaat een kijkje krijgen in de relatie van Anna en Martijn, die al vijf jaar gelukkig samen zijn en samen de wereld rondreizen. Anna is al een hele tijd aan het hinten op een huwelijk naar Martijn maar hij lijkt niks te merken. Zo nog meer avontur...