Ik deel hem nu alvast omdat ik kwart over twaalf op het perron in Rotterdam sta.Martijn
Ik kom thuis en ik glimlach, in het appartement wat ik na jaren afscheid moet nemen, best wel jammer. Maar we hebben een nieuws huis waar we in gaan wonen met z'n tweeën en als Anna in verwachting is van een kindje, hebben we daar meteen ruimte voor. We hebben het ook met die bedoelingen gekocht, ik zie m'n vrouw al druk bezig alles inpakken. Over een paar dagen gaande verhuizen en ik kijk haar aan. "Lief!" Zeg ik en ze draait zich om, ze merkte niet eens dat ik binnen was. "Oh sorry, ik zou je ophalen," zegt ze en knuffelt me meteen. "Hey geeft niet. Ik kon meerijden," zeg ik en druk een kus op haar wang. "Ik ben echt druk. Ik heb de badkamer al helemaal ingepakt, grotendeels van onze kleding en woonkamer spullen, eigenlijk alles behalve jouw studio," zegt ze en ik glimlach. "Mooizo," zeg ik en ze kijkt me aan. "Ik wou muziek maken," zeg ik maar voordat ik m'n zin kan afmaken krijg ik een afkeurende blik van Anna. "Nee ik ga inpakken," verander ik m'n plannen en ze glimlacht. Ik zucht diep, het is zoveel. "An, zou je helpen?" Roep ik, met de spullen van de keuken. "Doe jij je studio maar!" Roept ze terug en ik zucht. Ik heb hier echt geen zin in maar goed, het moet gebeuren.
Met veel moeite stop ik alles in een doos en ik begin maar met opruimen. Ik berg al m'n spullen op en ik hoor een klop op de deur. "Hey," zegt Anna en kijkt me aan. Het ziet er echt uit als een rotzooi. "Ik krijg dit niet voor elkaar. Ik ben niet een geordend persoon," zeg ik en ze grinnikt meteen glimlach. "Ik help je wel," zegt ze en drukt een kus op m'n lippen. Die had ik even nodig to be honest. Ik glimlach en samen hebben we ook redelijk snel de studio in dozen. Ze slaat haar armen om me heen en ik kijk haar aan. "Klaar," zeg ik en ze grinnikt. Ze kust m'n lippen zachtjes en ik voel me helemaal verliefd, in de wolken van haar.
"Oh, you look good in the morning and you don't even know it," zeg ik met een lachje. Ze grinnikt en ik til haar op. "I got this feeling on a summer day," zegt ze en maakt me zin af. "Je vergeet en I knew that," zeg ik en ze verschuilt haar hoofd in m'n nek. "Oh my god, dat is echt dom," zegt ze en legt haar hand op der mond. "Nee joh," zeg ik en wuif het weg. "Jawel!" Roept ze en slaat op m'n borst. "Nog een keer op dat ronde bed?" Vraag ik en ze grinnikt. "Ik haat het echt," zegt ze en ik trek haar dichter naar me toe. "Slapen of seks?" Vraag ik met en opgetrokken wenkbrauw en ze kijkt suf weg. "Slapen," zegt ze en ik glimlach, "en als de seks slecht was dan was dat jouw schuld." Ze glimlacht triomfantelijk en ik hang haar over m'n schouder. "Nee!" Roept ze en slaat me op m'n rug, op een speelse manier. "Ik zal het je bewijzen dat ik niet slecht in bed ben," zeg ik vermakelijk en ze grinnikt lichtjes. Ik gooi de slaapkamer deur open en leg haar op bed. "Oh echt?" Vraagt ze en kijkt me diep aan. "Jaa en anders ligt het aan jou," zeg ik grinnikend en zuchtend rolt ze met haar ogen.
"Kom dan," lacht ze en ik zoen haar op haar mooie zachte roze lippen. Ze grinnikt tussendoor en ik glimlach breed. Ik doe m'n shirt uit en ze glimlacht. Ik breng overal kusjes aan en ze geniet ervan. Ik zie het. Ik heb m'n hand op haar onderrug die onder haar shirtje glipt. Die ook in één handbeweging op de grond ligt. Ik breng kusjes aan in haar nek en ze glimlacht breed. Ik voel haar zachte lippen in m'n nek en op om borst en ik kan het niet weerstaan. Ik klik haar bh los en ze glimlacht. Dat ding ligt vrij snel op de grond en ik ga weer boven haar hangen. Niemand mag deze vrouw naakt zien, ik ben de enige die dat mag. "Jammer dat die condooms zijn ingepakt," zeg ik. "Ik heb ze zelfs weggegooid," glimlacht ze en ik kijk haar aan met een brede glimlach. "Hmm," mompel ik en druk m'n lippen op de hare. Dit wordt heeeel leuk!
⌛️
Ik wordt wakker en ik zucht diep. Ik stap het bed uit als ik iemand keihard op de bel hoor drukken. Ik wrijf in m'n ogen en ik doe snel wat kleding aan. Ik ontwijk elke doos die hier staat en ik laat Anna nog even slapen. Ik doe open en m'n ouders staan voor me. "We moesten jullie helpen?" Vraagt Mama en ik kijk haar aan. "Net wakker?" Lacht Menno en ik knik. We pakken dozen en ik maak intussen Anna wakker. "Hey lief! Wakker worden," fluister ik en duw haar een beetje heen en weer. Ze kreunt vermoeid en ik schud m'n hoofd. "Nieuw bed ophalen babe. Niet meer op dit bed," zeg ik en ze kijkt me aan met een kleine glimlach. "Yeeey ons nieuwe bed," zegt ze en slaat haar armen om me heen. "M'n ouders en men en Louis zijn er al," zeg ik en ze kijkt me verbaasd aan. "Nu al?" Vraagt ze en kijkt op haar tellie. "Wij versliepen ons," zeg ik en ze gaat meteen uit bed. Ze kleed zich aan en ik loop naar beneden.
"Zo he he eindelijk wakker," lacht Menno als ik Anna beneden zie komen. "Sorry hoor. Ik heb echt veel ingepakt dus ik ben een beetje moe," zegt ze. "Nou hup. Ontbijten schat," zeg ik druk snel een kus op haar wang. Ik rij met de boys mee naar het huis en intussen maakt Anna even een ontbijt voor der zelf.
"Man, waarom was je nou eigenlijk te laat voor je eigen verhuizing?" Vraagt Menno lachend. "Gewoon moe. Jetlag en dozen inpakken," noem ik op. "Geen leuke wilde nacht gehad?" Vraagt Louis en ik schud m'n hoofd. "Jawel," zeg ik en ze grijzen beide. "We hebben seks gehad, that's all. Het was wel fijn natuurlijk," zeg ik met een brede glimlach. "Dus kinderen?" Vraagt Menno en ik kijk hem aan. "Ik wou condoom gebruiken maar ze had ze allemaal weggegooid. Dus ja, ik denk het wel dat we er klaar voor zijn, maar we kijken wel," zeg ik koeltjes. Ik wil wel graag papa worden met Anna natuurlijk, maar ik wil niet haasten om kinderen te hebben.
JE LEEST
mercy
FanfictionJe gaat een kijkje krijgen in de relatie van Anna en Martijn, die al vijf jaar gelukkig samen zijn en samen de wereld rondreizen. Anna is al een hele tijd aan het hinten op een huwelijk naar Martijn maar hij lijkt niks te merken. Zo nog meer avontur...