9

113 2 9
                                    


Anna

Martijn zit naast me en ik kijk om me heen. Dit hutje waar we lunchen is zoo schattig. Het ziet er echt heel leuk uit. Louis en Nadia zitten naast elkaar, wat zijn ze toch lief samen. "Hello everybody, we have this nice lunch for you," zegt een ober en we knikken vriendelijk. "Heerlijk," zegt Martijn en ik schud m'n hoofd grinnikend. "Nadia, kom eens," zegt Louis en ik kijk op. Martijn haalt z'n schouders op en Menno zit te grijnzen. We kijken elkaar aan en Martijn legt z'n hand op m'n bovenbeen. "Lieve Nadia, ik ben echt heel blij met ons en ik wil echt voor jou gaan," zegt hij en Martijn fronst z'n wenkbrauw. Ik leg m'n hoofd op Martijns schouder en ik glimlach klein.

"Daarom wil ik je vragen of je met me wil trouwen?" Vraagt hij en ik leg m'n hand op m'n mond. Oh my god! Neee, dit is zo schattig. "Jaa Jaa!" Zegt ze en ik begin te glimlachen. "Wauw," zegt Marleen. "Aww," zegt Merel en ik sta op. "Gefeliciteerd! Waarom heb je niks gezegd!" Roep ik naar Louis en hij lacht zachtjes. "Gewoon een geheimpje," zegt hij snel en ik glimlach klein. "Gefeliciteerd bro!" Zegt Martijn en knuffelt hem. Ik geef Nadia een knuffel en Tijn z'n ouders geven Louis zelfs een knuffel. "Je gaat gewoon trouwen en je wordt mama!" Zeg ik verbaasd maar wel echt super blij voor hen.

"Dit is echt een top dag!" Zeg ik blij en Martijn kijkt me aan. "Gewoon zo cute," zeg ik en we lopen weer hand in hand terug naar de jacht. "Schattig," grinnikt hij en drukt een kusje op m'n wang. "Ik kan nu echt niet wachten totdat m'n zoon gaat trouwen," zegt Karin en Martijn kijkt op. Ik kijk hem aan en ik haal m'n schouders op. "Mam, ik hoor je," zegt Martijn en ze kijkt ons aan. "Ja en. Dan weet je dat," zegt ze en ik begin te grinniken. "Dan heb ik een schoondochter. Dat vind ik gewoon heel leuk," zegt ze en Martijn geeft me een blik die ik niet kan plaatsen. "Mam, ze is toch al soort van je schoondochter," zegt hij niet begrijpend. "Martijn doe niet zo moeilijk. Ik bedoel, als je niet wil trouwen dan niet," zegt z'n moeder. Ik bemoei me hier maar niet mee. "Ik wil heus wel trouwen en papa worden. Maar nu nog niet," benadrukt hij en ik glimlach klein. Nu weet ik wel honderd procent zeker dat hij wil trouwen en kinderen wilt in de toekomst.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik heb foto's gemaakt bij het strand en met de jacht gaan we nu terug naar het vaste eiland en naar ons huis

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik heb foto's gemaakt bij het strand en met de jacht gaan we nu terug naar het vaste eiland en naar ons huis. Hij glimlacht naar me en hij doet een blouse van hem om me heen omdat ik het een beetje koud heb. "Dankjewel love," zeg ik en hij glimlacht. "Liefde of mn leven," zegt hij zacht en ik glimlach. Na een paar minuten varen komen we aan bij de haven en ik glimlach. "Het was echt een super leuke dag," praat ik tegen Tijn die gewoon knikt. Hij luistert wel maar ik wil gewoon m'n story kwijt.

Hij loopt naar boven samen met mij, ik glimlach. "Samen douchen?" Vraagt hij en veegt een plukje weg. Ik glimlach en hij kust m'n lippen. Ik wrijf over z'n wang en hij glimlacht. "Je bent echt de knapste vrouw van Nederland, nee van de wereld," zegt hij en ik grinnik. "Wat ben je toch een flirt!" Lach ik en hij glimlacht. Hij kleed zich uit, wat niet veel kleding is en gaat onder de douche staan. "Babe," zegt hij en wacht op mij om hem te joined. "Het wordt koud zonder jou," zucht hij. Ik doe ook alles uit en kom bij hem in de douche staan. "Eindelijk," zegt hij en kust m'n lippen. Ik glimlach en ik sla m'n armen om hem heen. Hij drukt kusjes op m'n schouder en ik glimlach. "Mag ik je haar masseren?" Vraagt hij en ik knik. "Ik heb shampoo nodig," zeg ik en hij knikt. "I got it here," zegt hij en heeft een flesje vast. "Zal ik jouw haar doen?" Vraag ik en hij glimlacht. "Oke," lacht hij en ik druk een kus op z'n wang. Hij masseert m'n haar met shampoo erin en ik glimlach klein. Ik draai me om en hij kijkt me aan. Ik ga door z'n haar en hij gaat een beetje door z'n knieën omdat ik er anders niet bij kan. Wel lief hoor! Ik voel een hand van hem op m'n borst en hij masseert het zachtjes. "Martijn," lach ik en ik kijk hem aan. "Er staat een naakte vrouw voor me, wat denk je?" Vraagt hij en ik grinnik. "En den wel de mooiste vrouw," zegt hij en ik kijk hem aan. Sinds wanneer is hij zo'n romanticus? Normaal krijg ik nooit zoveel complimentjes. "normaal doe je niet zo als een romanticus, complimentjes enzo," zeg ik en hij kijkt me aan. "Mag je ik je geen complimentjes geven? Je bent m'n meisje," zegt hij en ik glimlach. Zijn lippen komen op de mijne en ik voel overal vlinders in m'n buik.

we gaan de douche uit en ik doe een badjas aan. Hij heeft een handdoek om z'n middel en ik glimlach. "Je bent echt leuk," zegt hij en ik glimlach. "Gewoon een filmpje kijken?" Vraagt hij en ik knik. "Zal ik even wat snacks pakken?" Vraagt hij en ik kijk hem vermakelijk aan. "Ja dus," grijnst hij en verwisselt z'n handdoek voor een badjas. Ik glimlach om m'n uitzicht en hij grijnst. "Dit uitzicht vind je wel leuk hè," zegt hij en ik duw hem weg.

Hij loopt naar beneden en ik maak het bed klaar om gewoon een film te kijken. Ik kleed mezelf ook om in normale ondergoed en in z'n hoodies met lange sokken. "Haaai, Ben ik weer. Met chippies en snoepjes," zegt hij en glimlacht naar me. "Ik heb alles al klaar gelegd," zeg ik met een glimlach en hij grinnikt. Hij kleed zich aan en ik kijk naar m'n uitzicht. Het is echt niet verkeerd dit. Hij draait zich om en bloost lichtjes. Het is zo schattig als hij bloost. Hij doet nog een joggingbroek aan en een t-shirt wat wel sexy is.

Hij komt naast me liggen en ik kom dichter tegen hem aanliggen. "Welke film?" Vraagt hij. "All the boys I loved before," zeg ik en hij zucht. "Niet weer met Peter," zegt hij zuchtend en ik grinnik. "Nou oke," is hij ermee eens en drukt een dikke kus op m'n lippen. "Maar ik ben veel sexyer en leuker dan die Peter," zegt hij en ik kijk moeilijk. "Betwijfel ik," zeg ik en hij fronst z'n wenkbrauw. "Hallo, anders wordt het natuurlijk nooit een huwelijk," grapt hij en ik kijk hem aan. "Dus je wilt wel dat ik je vrouw wordt?" Vraag ik zacht en hij grinnikt. "Ik zeg niks meer," zegt hij en klikt de film aan. Ik kijk hem aan, hij wilt me echt echt als zn vrouw? Een huwelijk, een huwelijk van ons twee en dat we worden zoals loudia.

Man en vrouw, Anna Garritsen en dat we ouders worden van ons eerste kindje.

mercyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu