MartijnIk knik. "Dit wordt hem," zeg ik en draai me om en m'n vader is nogal emotioneel. Het is natuurlijk niet niks, ik ga nu echt in het huwelijksbootje stappen en dan nog wel met de mooiste vrouw van de wereld. "Netjes hoor," grinnikt lou en zucht. We zijn hier echt al de hele middag maar ik heb de pak die ik wil. Waar ik echt een gevoel over heb en m'n vader komt naar me toegelopen. Hij geeft me een knuffel en ik glimlach. "Ik ben trots op je jongen," zegt hij en ik glimlach. "Dankje," zeg ik zacht en de boys kijken me goedkeurend aan. Helaas kon de vader van Anna er niet bij zijn vandaag dus kon ik hem niet uitnodigen. Of zij uitnodigen voor haar jurk. Ik ben echt benieuwd wat voor jurk an heeft gekozen
Ik neem het pak mee en ik rij alleen naar huis. Ik ben een beetje moe maar daarnaast wil ik graag bij an zijn. Ik wil muziek maken en onze wedding planner vroeg waar we precies wouden trouwen en wie we wilden uitnodigen. Ik wil dat graag bespreken met der en ik rij m'n auto het terrein op. De garage is al bezet door an, zijn we dan zo lang weggebleven? Wojoo. Ik doe de deur open en ik kijk op. "Jemig jij bent laat," zegt Lau en ik kijk haar aan. "Heb je het pak gekozen?" Vraagt ze en ik knik. "Laat me es kijken," zegt ze en probeert in m'n tas te kijken. Ik doe hem weg en schud m'n hoofd. "Dat zie je wel slimpie," zeg ik en loop naar boven. Ik leg hem ergens neer waar Anna hem sowieso niet kan vinden en ik kom weer beneden.
"Maar wat doe je hier?" Vraag ik fronsend en ik zie even paniek in haar ogen. "Waar is Anna?" Vraag ik en ze bijt op haar lip. Ze weet het, waarom zegt ze niks dan? "Kom op lau, je kan echt heel slecht liegen," zeg ik en ze kijkt me aan. "Nee, Martijn. Nee," zegt ze en schud haar hoofd. Ik kijk haar niet begrijpend aan en ik ga maar op de bank zitten. Ik zet de tv aan en ik hoor iemand in de hal lopen. "Lieverd?" Roep ik en ik hoor iemand zuchten. Ik heb geen idee wat er aan de hand is. Laura komt m'n kant op en dan zie ik Anna verdrietig kijken. Wat? "Schatje, wat is er?" Vraag ik en ze komt in m n armen liggen. "Vertel het hem an," zegt Laura en ik kijk sein naar Lau, "of moet ik het vertellen?" Ze komt overeind en ik zie haar verdrietige gezicht nogmaals, dit is zo pijnlijk. Ze haalt een test uit haar zak van haar hoodie en ik kijk haar aan. "Nee," zegt ze zacht en ik knuffel haar. "Hey, Het is niet erg," zeg ik en trek haar dichter naar me toe en ze knikt. "Er komt nog wel een moment voor ons. Echt," zeg ik en wrijf over haar wangen. "Pff, ik wou het zo graag," zegt ze zacht en ik knik. "Ik had het jullie echt gegund," zegt Lau en ik wrijf over haar rug. "Lau moet ik je brengen?" Vraag ik en ze schud haar hoofd. "Ik wordt opgehaald door Timo," zegt ze met een kleine glimlach. Ik grinnik en steek m'n duim op. Ze loopt naar de voordeur en ik kijk naar Anna. Die voornamelijk nu verdrietig is omdat ze toch niet zwanger is. Natuurlijk vind ik het kut maar ik weet zeker dat ons moment nog komt en we op een dag papa en mama worden. Ik weet het honderd procent zeker. "Kom hier met die test," zeg ik en ze geeft hem. Ik leg hem op tafel en ze huilt zachtjes tegen me aan. "Komt goed," fluister ik en geef haar een dikke knuffel.
💡
"Hey tijntje," zegt ze zacht en ik open m'n ogen. "Hey voel je je nu beter?" Vraag ik en ze knikt. Ze heeft me gister verteld waarom ze die test deed, ze was overtijd dacht ze bleek niet zo te zijn. Ik knuffel haar en druk een kus op haar wang. "Ik hou van je," zegt ze en ik glimlach. "Ik ook van jou schatje," zeg ik en ze glimlacht klein. "Ik heb vandaag m'n filmopnames," zegt ze en ik knik. "Ik spreek wel dingen af met die wedding planner," zeg ik en ze glimlacht. "Dankje lief," zegt ze en stapt uit bed. Ze is echt een prachtige vrouw, soms verbaasd het me dat ik zo'n vrouw heb als m'n verloofde en straks als m'n vrouw. Ik ben echt een lucky gast met z'n vrouw. Ik kijk toe en ze pakt haar tas in en doet een hoodie van mij aan. Ik glimlach en ze loopt naar me toe. "Kom je nog?" Vraagt ze en ik kom uit bed. "Wat is er dan?" Vraag ik en ze giechelt lichtjes. "Gewoon een afscheid moment," zegt ze en wrijft over m'n schouder. "Wil je samen douchen?" Vraag ik en ze glimlacht. Ik til haar op en ze slaat haar benen om m'n middel. Ze drukt haar lippen op de mijne en ik glimlach breed. De kledingstukken liggen snel op de grond en ik duw haar de douche in. Ze doet de douche aan en ik pak een shampoo fles voor haar haar om haar haar te masseren. Haar hand voel ik meer naar beneden en ik zucht. "Waarom?" Vraag ik en ze grinnikt. "Waarom niet," fluistert ze en wrijft over m'n borstkast. Ze gaat dichterbij tegen me aanstaan en ik voel hem groeien. Kut. Ze grinnikt en ze zoent me vol op m'n lippen. Ze weet precies hoe ze me gek maakt. Ze kreunt een klein beetje en ik duw haar tegen de tegels aan. "Fuck dit," mompel ik en ga in haar. Haar benen om m'n middel heen en ik voel haar vingers door m'n haar en over m'n rug gaan. Beide genieten we van deze seks, tot nu de laatste voordat we elkaar weer zien. Ze heeft filmopnames ergens in zuid-Holland, nachts en overdag. Dus moet ik deze vrouw een langere tijd missen.
JE LEEST
mercy
FanfictionJe gaat een kijkje krijgen in de relatie van Anna en Martijn, die al vijf jaar gelukkig samen zijn en samen de wereld rondreizen. Anna is al een hele tijd aan het hinten op een huwelijk naar Martijn maar hij lijkt niks te merken. Zo nog meer avontur...