20

112 2 3
                                    


Martijn

Ik wordt lichtjes wakker door het zonlicht wat recht in m'n gezicht schijnt. Ik zucht zachtjes en ik draai me om naar een lekker warm lichaam. Ik druk een kus op haar schouder en ik glimlach. Wat is zij toch een pracht vrouw! Echt, ze is echt de mooi en gigantisch knap. Ik voelde gister overal kriebels in m'n buik omdat ze met Julia speelde en zo lief was tegen haar. Al helemaal het moment dat ze huilde, m'n hart ging te keer. Ze was echt een lieve en bezorgde moeder figuur. Ik zei altijd, ik wil wachten maar ik denk dat we echt wel klaar zijn om een kindje te verwachten. Ze zei gister ook dat ze al was gestopt met de pil en ja sinds vorig jaar doen we het al zonder een condoom.

Ik ga zachtjes door haar haar en ze glimlacht. "Goeiemorgen," zeg ik lachend en ze opent haar ogen. "We moeten er wel uit voordat Juul naar binnen rent en ons naakt ziet," lach ik en ze haalt haar schouders op. Ik laat haar lekker liggen en ik stap uit bed. "Je bent heel erg pretty," hoor ik achter me en ik draai me om. "Nog steeds heel handsome," zegt ze met een brede glimlach. Ik steek m'n tong uit en ik kleed me snel om.

Ik kom terug en ik haal een hand door mn natte haar. "Hmm je hebt gedoucht zie ik wel," grinnikt en gaat recht op zitten met de deken over haar heen. "Ja, iemand moet eruit," zeg ik en druk een kus op haar wang. "Ik kom eraan. Ik ga ook douchen," zegt ze en pakt een shirt uit m'n handen. "En bedankt," mompel ik en kan weer een nieuwe pakken. Ze doet hem aan en ze ziet er zo goed uit in m'n shirt.

Ik kom beneden en ik zie Julia nog niet, is ze dan nog niet wakker? Wauw, ik kijk op de klok en het is al acht uur. Ik ben ook weer lekker vroeg wakker, ik ben wel benieuwd wanneer Anna echt zwanger is. Ik glimlach en dan zie ik een klein meisje door het huis lopen. Ze gaapt even en ik glimlach. "Goed geslapen Juul?" Vraag ik en ze knikt. "Geen monsters meer?" Vraag ik en ze schud haar hoofd. "Mag ik tv kijke?" Vraagt ze en ik knik. Ze loopt naar de bank en ik doe de tv aan. "Wat kijk je meestal?" Vraag ik. "Zappelin!" Roept ze en ik schakel hem naar Zappelin. Geen idee wat het is, maar zolang zij het leuk vind is het prima.

Na ook een uur komt Anna eindelijk beneden lopen en ik kijk op. "Lieverd, je bent nogal laat!" Roep ik en Julia giechelt. Juul is al aangekleed en al ontbeten. "Ze is al helemaal klaar," zeg ik en Anna komt met een bakje yoghurt naar ons toe en glimlacht. "Mooizo," zegt ze en drukt een lange kus op m'n lippen. "Ieuwh," zegt Juul en ik kijk haar aan. "Dat is helemaal niet vies," grinnikt Anna en ik voel m'n buik kriebelen. Jemig, wat hou ik van deze wonder vrouw. "Maar Juul. We hadden nog een vraagje voor je," begint Anna en hint naar mij. Ik kijk haar even en Juul kijkt heel excited. Anna rolt met haar ogen en ik lach. Oh ja. "Wil je het bruidsmeisje zijn op onze bruiloft?" Vraag ik en Anna wrijft over m'n schouder. Ze kijkt ons aan. "Wat is een bruidsmeisje?" Vraagt ze. Ik hoor de bel gaan en Anna loopt er naar toe. "Dat zal mama wel zijn," zeg ik en ze geeft me een sip gezicht.

"Hey Julia!" Zegt Evy en Julia rent meteen naar haar mama toe. "Haar spullen liggen hier al," zeg 8 en ze knikt. "Ik heb ze gezien. Vond je het leuk?" Vraagt ze en ze knikt. "Eef, ik had nog een vraag," zegt Anna en komt naast me staan. "We voegen ons af of Juul niet het bruidsmeisje kon zijn voor onze bruiloft," zegt Anna en kijkt af en toe naar mij. Ik glimlach en ik sla een arm om haar heen. "Aww, ik denk dat ze dat heel leuk vind," zegt ze en Julia staat naast haar. "Wil je ook in een mooie jurk net als tante Anna?" Vraagt Evy en ze knikt. "Dan is dat geregeld," zeg ik en Anna glimlacht.

🐚

Evy en Julia zijn al naar huis en ik kijk naar m'n verloofde. "Zo," zeg ik en ze kijkt me aan. "Lief, ik heb een moodboard gemaakt," zeg ik en ze fronst haar wenkbrauw. "Ja vanmorgen, toen jij nog bezig was," zeg ik en ze komt naast me zitten.

"Omg!" Zegt ze en kust m'n lippen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


"Omg!" Zegt ze en kust m'n lippen. Ik kijk haar verbaasd aan, ik wist niet dat het zo goed was. "I love it," zegt ze en legt haar hoofd m'n schouder. "Ik heb zo'n zelfde vibe," zegt ze en ik glimlach. "Bewijst dat we voor elkaar gemaakt zijn," zeg ik en ze grinnikt. "Maar waar?" Vraagt ze en ik haal m'n schouders op. "Zouden we trouw locaties moeten bezoeken," zeg ik en ze knikt ook. "Het is toch onwijs gaaf dat we trouwen," zegt ze en ik glimlach. "Ik ben blij elke dag om te bedenken dat jij m'n vrouw wordt, Anna Garritsen," zeg ik glimlachend en ze grinnikt ook. Ik duw haar naar achteren en ze valt op de bank. Ik hang boven haar en ik druk korte kusjes op haar schouder en wang en ze glimlacht breed. "Hmm. Misschien kunnen we nu volop bezig met kindjes maken," zeg ik en ze kijkt me aan. "Volop?" Lach ik. "Ik zou een heel elftal willen met jou," zeg ik en ze rolt met haar ogen. "Ik mag ze allemaal uitpersen jaa daag. Drie zijn genoeg dan is die fabriek dicht," zegt ze en ik grinnik. "Zullen we dan met de eerste beginnen," zeg ik en ze slaat haar benen om me heen. Ik glimlach en ik til haar naar boven. "Nu wel iets langer," zegt ze. "Nu is Julia er niet dus hebben we alle tijd," grijns ik en ze drukt haar lippen op de mijne.

mercyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu