25

112 2 8
                                    

Veel plezier storysbylil X

Anna

"Lieve Martijn. Door jou heb ik veel dingen geleerd, ik heb geleerd om volledig voor mezelf te gaan en een hele carrière switch heb gemaakt om me zelf gelukkiger te maken. Naast dat ik zo ontzettend blij b3n met jou elke dag om naast jou wakker te worden en je straks als m'n man kan bestempelen in plaats van vriendje of iets hebben we ook onze mindere mooie momenten. Wat zo normaal is, samen met jou heb ik de hele wereld gezien, je nam me overal mee naar toe en ik hield van elke plek wat een speciale plek heeft in ons hart. Ik heb geleerd om om te gaan met de negatieve dingen in het leven, door jou heb ik dieren kunnen sluiten die lange tijd open stonden en deuren kunnen openen waarvan ik altijd dacht dat ze op slot waren. Je hebt me dichter bij mezelf gebracht en geleerd om van mezelf te houden en mezelf lief te hebben. Het enige wat ik daarvoor kan zeggen is mercy. En nu ik zoveel dingen achter me heb gelaten die negatief waren ben ik veel vrolijker en levender persoon geworden door jou. Ik kan niet wachten om met jou oud te worden en dat jij naast de lieve echtgenoot je bent een hele lieve papa mag worden die veel geeft om familie. Lieverd, dankjewel voor alles wat je me geleerd hebt en alle liefde die je me gaf en nu wil ik een stukje liefde terug geven. Liefs Anna," zeg ik en hij kijkt me glimlachend met tranen in z'n ogen aan en ik glimlach.

Juul komt aanlopen met de ringen samen met Evy. Ik glimlach en Martijn bedankt haar. Martijn doet de ring om mijn vinger en ik glimlach. "Dankje lief," fluister ik en hij glimlacht. Ik pak het kussentje over van hem en doe de ring van hem om zijn vinger heen. "Wauw," fluistert hij zacht en ik voel m'n hart sneller kloppen. "Dan gaan we nu naar de einde van de ceremonie," zegt de trouwambtenaar.

De trouwambtenaar zegt dat we onze handen moeten vasthouden en Martijn zucht even diep. "Martijn Gerard Garritsen neemt u Anna Elizabeth Peters aan als u wettige echtgenoot en belooft u trouw te zijn totdat de dood jullie scheid. Wat is daarop u antwoord?" Vraagt de ambtenaar aan Martijn. Ik kijk hem aaneen zijn ogen stralen. "Ja," zegt hij en ik voel m'n glimlach breder worden. "Anna Elizabeth Peters neemt u Martijn Gerard Garritsen aan als u wettige echtgenoot en belooft u trouw te zijn totdat de dood jullie scheid, wat is daarop U antwoord?" Vraagt hij aan mij. "Ja, heel graag!" Zeg ik en Martijn glimlacht naar mij. "Jullie zijn voor mij, ambtenaar van de burgerlijke stand van de gemeente Amstelveen verschenen, om, in tegenwoordigheid van ons allen te verklaren als officieel man en vrouw. U mag de bruid kussen," zegt hij en begint te klappen. Martijn komt dichterbij en ik voel z'n lippen op de mijne en ik voel m'n hart kloppen. Ik hoor iedereen juichen en roepen. Ik voel overal kriebels en hij trekt zich terug. Ik ga dicht tegen hem aanstaan en hij slaat een arm om me heen.

💍

Bij het eten zit al onze familie en ik kijk om me heen. "Hello everybody. There's some people who are not dutch. But before we start eat the dinner I wanna say something little. I wanna thank everybody who came today to celebrate this day full of love and happiness. I wanna thank my beautiful wife who makes me so happy. My family and friends. Thank you all so much and I think the dinner is ready now," eindigt Tijn en ik kijk hem aan. Hij komt naast me zitten en iedereen begint met dineren en ik hoor iedereen ook gezellig met elkaar kletsen. "Nu ben je officieel m'n vrouw," zegt hij en wrijft over m'n bovenbeen en ik glimlach. "Je bent echt een supermooie jurk aan," zegt hij en knikt. "Jij echt een super mooi pak," zeg ik en hij glimlacht. "Ik hou van je," zegt hij en leunt een beetje naar voren. Hij legt z'n hand op m'n bovenbeen en ik leg m'n hand op z'n wang. "Ik hou van je," zeg ik en dan drukt hij een lange liefdevolle kus op m'n lippen en net daarna hoor ik een klik geluid. We kijken beide richting het geluid en Louis glimlacht. "Top fotootje," zegt hij en ik glimlach.

Na het eten begint het feest en Louis heeft een microfoon vast. "Ik wil graag dat Martijn en Anna de opening dans doen samen en we daarna echt beginnen met het vieren van de liefde vandaag," zegt hij en geeft de microfoon aan Emilio. "Het is ook om foto's te maken hoor," zegt Emilio erachteraan en Louis wuift het weg. Ik grinnik en Martijn pakt m'n hand vast. "Anna Garritsen wil je deze dans aannemen?" Vraagt hij en ik glimlach. Hij laat me een rondje draaien en zijn armen liggen op m'n heupen en de mijne om z'n nek. Ik leg m'n hoofd op z'n borst en hij drukt een kus op mn voorhoofd. "COUPLE GOALS!" roept Albin en ik grinnik. "I love you," fluistert hij en en ik glimlach. "I love you," zeg ik en ik voel z'n lippen op de mijne. Een hele lange maar liefdevolle kus. "Everybody com'n dance because it's gets a little bit akward," lacht Martijn en iedereen komt erbij.

We nemen afscheid van iedereen die nu al weg gaat, Zoals z'n collega's en sommige familie en vrienden. Martijn en ik nemen afscheid van de rest, Nadia zei dat het een speciale nacht zou zijn. Martijn en ik lopen hand in hand naar de bruidssuite en ik glimlach. Hij trekt me dichter tegen zich aan. "Wat zal je onder deze jurk aan hebben?" Vraagt hij en ik glimlach maar begin ook te blozen. Hij gaat achter me staan en ik voel dat hij de rits omlaag doet en ik voel me steeds zenuwachtiger worden. M'n trouwjurk valt van m'n schouders af en ik draai me zachtjes om. "Heb je die lingerie speciaal voor mij aangetrokken?" Vraagt hij gevleid. "Voor wie moet ik het dan aantrekken?" Vraag ik en hij grinnikt. "Oke Oke, je hebt gelijk," zegt hij en ik doe z'n blazer uit. "Ik sta hier leuk in m'n lingerie maar nu jij schat," zeg ik en hij doet z'n eigen broek en blouse losknopen en ik glimlach. Ik zoen hem en hij grinnikt. Ik doe zijn blouse uit en hij plaatst z'n handen op m'n rug. Hij heeft z'n broek ook uit en ik sla m'n benen om hem heen en hij glimlacht. Hij legt me op bed en m'n bh ligt snel op de grond. "Misschien lukt het nu wel om voor een kindje te gaan," zegt hij en ik grinnik lichtjes. "Ik bepaal het tempo nu," zeg ik en draai ons om. Hij kijkt me aan en glimlacht. "Hmm oké dan," zegt hij en ik breng hem aan het rand van het bed en hij kijkt me aan. Ik ga op z'n schoot zitten en hij kijkt me aan. Ik voel z'n lippen op de mijne en z'n handen op m'n rug. Ik ga een beetje heen en weer op z'n schoot om hem nog meer geil te maken. "Anna," zegt hij en ik zie aan z'n gezicht dat zijn dick groeit. Ik snoer z'n mond dicht en hij zoent me intensief en ik ga een beetje naar beneden. Ik voel hem in me en ik glimlach. "Fuck," zegt hij zacht en ik bouw het tempo op en hij zoent me en masseert m'n borsten. Van alle dagen dat we seks hebben gehad is dit toch wel echt de beste.

mercyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu