4

131 1 1
                                    


Anna

We komen weer aan bij de AirPort en we lopen hand in hand naar de juiste gate waar ze landen. We lopen even langs de Starbucks en ik glimlach. Love Starbucks tho, "wat wil je?" Vraagt Tijn. Ik kijk hem aan en hij lacht. "One Mocha Frappuccino Blended Coffee and one caramel Frappuccino. We would like to take with us," zegt Martijn en ik glimlach. Hij weet dat ik van mocha houd. Martijn rekent af en na een paar minuten lopen we de Starbucks uit met onze coffee in onze handen. "Hoelang heb je je ouders niet gezien?" Vraag ik en hij mompelt droog twee maanden. Ja joh, alsof het dood normaal is om je ouders voor twee maanden niet te zien. Ik zeg wel vaker dat hij meer thuis moet zijn met z'n ouders maar ja, hij luistert niet. Hij vindt het leuk om shows te doen en ik wil dat ook echt niet afpakken van hem!

"Mam!" Zegt Martijn als hij zn moeder ziet. Ik glimlach en hij geeft z'n ouders een knuffel. Als hij op vakantie gaat vind ik het belangrijk dat hij zoveel mogelijk met z'n familie is. Hij is snel geneigd om heel korte vakanties te nemen en te veel shows in een paar dagen tijd. Maar zn vader en ik steken daar regelmatig een stokje voor, niet alleen wij maar ook z'n management regelt dat hij niet teveel shows heeft. "Ik heb je toch zo gemist," zegt z'n moeder en drukt een kus op z'n wang. Ik vindt dit echt gewoon heel schattig, ook al haat hij het als dit gebeurt voor m'n ogen.

"Anna! Ik heb je heel lang niet gezien," zegt Karin en kijkt me aan met een glimlach. Ze geeft me een knuffel, ik ben ook zo geliefd bij de familie Garritsen. "Hoe gaat het met je?" Vraagt ze en ik glimlach. "Goed, ja echt heel goed," zeg ik met een brede glimlach. "Mooizo," zegt ze en Laura knuffelt der broer. "Je had toch iets met een jongen right?" Vraagt hij en Laura rolt met haar ogen. "Hij heeft ook een eigen leven," mompelt ze en Martijn schud z'n hoofd naar mij. "Hey! Ik zie je eindelijk!" Zegt Laura en geeft me een knuffel. "Jaaa!" Zeg ik blij en Martijn kijkt me aan. "Let's go naar het huis," zegt Martijn en ik grinnik. Hij pakt mn hand vast en Laura filmt met haar telefoon. "No paparazzi," zegt Martijn en ik grinnik. Ik loop dicht tegen hem aan en ik verberg m'n gezicht. "Jullie zijn schattig," zegt Laura en ik voel m'n wangen rood worden.

"Maar hoelang ben je samen met die dude?" Vraagt Martijn en ik rol met m'n ogen, de jaloerse broer komt even omhoog. "Gewoon een paar maanden. Hij heeft me zelfs een promise ring gegeven," zegt Laura enthousiast en Martijn knikt. "Nog nooit een ring gegeven aan Anna?" Vraagt ze en Martijn kijkt haar aan. "Tss," mompelt hij en schud z'n hoofd. "Nee dus," lacht Laura. "Misschien gaat Martijn wel op z'n knie," zegt Karin en ik draai me om, Martijn ook en trekt z'n wenkbrauw omhoog. "Ooit een verlovingsring in je zakken gehad?" Vraag ik. "Nee!" Lacht hij en ik glimlach klein. Ik zou het wel leuk vinden als hij me ten huwelijk vraagt. Dan word ik gewoon zijn vrouw, dat idee is toch leuk?

Martijn start de auto en ik glimlach naast hem. "Ik doe het heus nog wel een keer," zegt Martijn en ik kijk hem aan. Serieus? Wil hij me echt ten huwelijk vragen? Dat we gaan trouwen en misschien aan kinderen beginnen. Oh my god, mijn hart begint te kloppen bij het idee. "Ik mag niet hopen dat het over tien jaar is," lacht Laura. "Jemig Lau. Als ik een keer op m'n knie ga of van plan ben om het te doen dan kom je het vanzelf te weten, maar voor nu nee," zegt Martijn en ik grinnik. Volgens mij is hij het een beetje zat.

We komen aan bij het huisje en Karin kijkt Martijn aan. "Je weet hoe ik erover nadenk," zegt z'n moeder.
"Mam, ik wil jullie gewoon bij me hebben," zegt hij en zijn moeder glimlacht. "Nwah," zeg ik, ik vraag me echt af, zou hij een mama's of een papa's kindje zijn? Ik ben gewoon benieuwd en Martijn pakt m'n hand vast. "Tijn wat doe je?" Lach ik en hij rent naar boven met mij. "Neuken!" Roept Lou en ik schud m'n hoofd. "Wat is er?" Lach ik. "Ik wil zwemmen!" Zegt hij en ik grinnik. Hij kleed zich om en ik loop naar de badkamer om ook om bikini aan te doen.

Ik doe een rode bikini aan en ik doe m'n donkerblonde haren in een staart. Ik doe een kleurrijke blouse van Tijn om me heen en ik kom de badkamer uit de slaapkamer in. "Tijn ik ben klaar," zeg ik en hij draait zich om. Hij heeft een donkerblauwe zwembroek aan en het is heel sexy. "Wauw," zegt hij en slaat z'n armen om m'n heupen heen. Ik voel z'n hand op m'n billen. "Je bent zo knap," zegt hij en ik glimlach. "M'n blouse?" Vraagt hij en drukt een kusje op m'n wang. "Jaa, omdat je apart en unieke kledingmaat hebt," zeg ik en swing even. Hij grinnikt en we lopen hand in hand naar beneden. "Die twee zijn snel klaar," mompelt Lou en Nadia duwt hem. "Broer, we gaan zwemmen," zegt Martijn en schud z'n hoofd.

We pakken elkaars hand vast en springen in het water. Ik zwem naar boven en ik zwem in Tijn armen. "Bitch!" Roept Louis en springt het water in. Ik glimlach klein en hij kust m'n lippen. Ik sla m'n armen om hem heen en ik voel me zo gelukkig. "I love you," fluister ik en Martijn legt z'n voorhoofd op de mijne. "Jemig jullie zijn echt klef," zegt Laura en rolt met haar ogen. "Ik heb haar twee maanden niet gezien of aangeraakt," verdedigd Martijn zichzelf. "Sorry hoor," zegt ze en springt ook het water in.

Ik zwem naar de meiden en de jongens doen een watergevecht, het voelt echt alsof ze nu 8 zijn, maar in werkelijkheid zijn ze 25. "Maar is het weer goed tussen jullie?" Vraagt Merel. "Ja, het is een vergissing. Maar het is all good," zeg ik met een glimlach. "Jullie hebben weer seks gehad?" Vraagt Nadia en ik ontwijk hun blikken. "Oh, echt?" Vraagt Nadia en ik glimlach. "Jaa. Het was echt zo fijn en goed," zeg ik met een glimlach. "Ik had het echt gemist. Hij ook, dus de seks was erg goed," zeg ik en Martijn kijkt me aan. "Waar praten jullie meiden over?" Vraagt hij en ik zit op de rand van het zwemband. Zijn armen liggen om m'n billen en ik glimlach. "Gewoon over ons," zeg ik en druk een kus op z'n voorhoofd. "Ons seksleven?" Vraagt hij en trekt een wenkbrauw op. "Ik heb gehoord dat het pretty good was," zegt Louis en ik kijk hem aan. "I love you," zegt hij en drukt een kus op m'n lippen waarna hij wegzwemt. Ik schud m'n hoofd en ik glimlach. Hij is zooo leuk.

mercyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu