6

115 1 4
                                    


Anna

Ik help Karin met opruimen en ze glimlacht. "Anna dat hoef je niet te doen," zegt ze en ik glimlach. Ik doe het graag voor haar, ik wil der helpen. "Wat een lieverd ben je toch," zegt ze en ik geef haar een knuffel. Ik hou van Martijns moeder, ze is een schat van een mens.

Ik doe Martijns blouse beter over me heen en ik glimlach klein. Ik zie Martijn op z'n laptop in de woonkamer, lekker met z'n hoofd bounchen. Ik glimlach naar m'n vriend en ik ga achter de bank staan. Ik sla m'n armen om zijn nek heen van achter en Tijn draait zich om. "Sorry, ik heb inspiratie," zegt hij en ik haal m'n schouders op. Hij glimlacht en ik druk een kus op z'n wang. "We gaan morgen op een jacht!" Zegt Menno goedkeurend. "Cool," zeg ik en Martijn knikt. "Martijn moet weer es showen dat hij op zn monnie is," lacht Louis en ik rol met m'n ogen. "Ik ben helemaal klaar met jou vriend," zegt hij en doet z'n koptelefoon weer op. "Soms denk ik echt; ik had gewild dat je niet m'n vriend was," zegt Nadia en Louis lacht.

Ik loop naar boven en ik doe een maskertje op. Ik doe de moonlight edition van future Nostalgia en ik swing mee. Loveeee Dua, Martijn heeft met haar samengewerkt en de media heeft geprobeerd om Martijn neer te laten zetten als een vreemdganger omdat hij een kus op haar wang gaf? Het is bullshit! Ik vindt het echt bloed irritant dat ze ons probeerden uit elkaar te drijven, er zijn nog steeds mensen die zeggen dat ik puur bij Martijn ben voor z'n geld. Ik snap echt niet waarom je zoiets zou doen of zou zeggen! Het heeft me zoveel pijn gedaan in die tijd maar goed.

Ik glimlach en ik voel me compleet, ik bedoel, Martijn maakt me echt gelukkig! Marleen komt bij me langs en ik kijk haar aan. "Wat is er?" Vraag ik zacht. "Menno en ik gingen op date," zegt ze serieus en ik kijk haar aan. "Jaaa?" Vraag ik niet begrijpend. "Ik zag Robert met Zoë," zegt ze en ik kijk haar aan. "Zoë? Maar Zoë is niet hier," zeg ik verward. "Ik heb der gezien met Robert, zoenend," zegt Marleen en pakt der telefoon. "Menno heeft een foto gemaakt. Hij was echt boos. Hij heeft hem geconfronteerd en bedwingt om het merel te zeggen. Zoë ze is echt een bitch," zegt Marleen en ik kijk haar aan. "Ik geloof het niet," zeg ik zacht en ik zucht diep. Waarom doet Zoë zo raar? "Volgens mij komt ze hier ook," zegt Marleen en ik kom beneden.

"Anna?" Vraagt Zoë die bij de deur staat met RJ, hand in hand. "Waarom doe je dit?" Vraag ik zacht. "Dit.. het was nooit de bedoeling om Merel te kwetsen," zegt ze en ik rol met m'n ogen. "Nee!" Roep ik boos. "Robert?" Vraagt ze gebroken en ik kijk haar aan. "Sorry merel, echt," zegt hij en ik kijk hem aan. "Sorry?! Je gaat vreemd! Flikker op en jou hoef ik nooit meer te zien!" Roep ik naar Zoë. Ik kan het gewoon niet geloven dat ze met hem vreemd gaat. "Zo freaking zielig," zeg ik en hij zucht. "Sorry oké, merel ik wil echt met je praten," zegt hij hoopvol. "Praten? Maar wel met haar hier langs kom hand in hand," zegt ze verdrietig en ik geef haar een knuffel. "Robert rot op!" Roep ik en ik doe de deur dicht.hij
doet z'n voet ertussen en achter ons zie ik Martijn. "Gast, ga naar een hotel ofzo. Maar je laat merel nu mee rust," zegt Martijn en doet de deur dicht, Robert komt er niet meer in en merel knikt. "Dankje," zegt ze en ik geef haar een dikke knuffel. "Ik vindt hem zo'n klootzak! Hoe kan hij!" Roept ze en ik knik. "Laten we een sleepover houden met de meiden," stel ik voor en merel glimlacht. Ze loopt naar boven en Martijn kijkt me aan. "Babe?" Vraagt hij en ik glimlach klein. "Meestal slaap je toch alleen," zeg ik schouderophalend. "Ik wil met jou slapen," zegt hij met een pruillip. "Vandaag niet babe. Morgen weer," zeg ik en kus zijn lippen. "Vooruit, vandaag alleen," zegt hij en ik glimlach. "Kun je met de boys een sleepover houden," zeg ik zacht. "Probably kijken we porno," zegt hij en ik kijk hem aan. "Alsof ik daar moeite mee heb?" Vraag ik zacht. "I don't know," zegt hij en ik haal m'n wenkbrauw op. "Mannen doen dat eenmaal," zeg ik schouderophalend en hij knikt. "Ik ga, schatje," zeg ik en hij kijkt me glimlachend. "Schatje?" Vraagt hij en ik grinnik, "dat zeg je nooit." "Waarom niet. Schatje," glimlach ik en ik geef hem m'n flirterige blik. "Fuck," mompelt hij en ik loop naar boven.

Ik geef merel een knuffel en ze glimlacht klein. "Dankje meiden," zegt ze glimlachend en Nadia doet een masker op. "Wat gaan we doen of kijken?" Vraagt Nadia en ik haal m'n schouders op. "Jongens gaan ook sowieso iets van porno," lacht Marleen. "Nou ik ben weer single," zegt merel en ik wrijf over haar schouder. "Het komt goed, je krijgt een man die echt van je houd," zeg ik en ze glimlacht licht. "Let's have a spa day!" Zeg ik en ze glimlacht. "Dat is zo'n goed idee," zegt Nadia en ik glimlach lief.

"Maar even, het is bijna Valentijnsdag, wat zijn jullie vriendjes van plan?" Vraagt merel. "Lou heeft volgens mij een kat geregeld voor mij," zegt Nadia en ik kijk haar aan. "Echt dat is zo lief," fluister ik. Ik weet dat ze echt al heel een kat wilde. "Menno en ik gaan een avondje eten en een film kijken, gewoon heel relaxed," zegt Marleen en ik glimlach. "Jij Anna?" Vraagt Merel en ik kijk hen aan. "Ik heb geen idee," zeg ik eerlijk en de meiden kijken me verbaasd aan. "Hoezo geen idee? Heeft hij je niks verteld?" Vraagt Nadia en fronst haar wenkbrauwen. "Ik heb oprecht geen idee," zeg ik eerlijk en Marleen glimlacht. "Misschien neemt hij je wel ergens naar toe voor een weekendje?" Vraagt Marleen en ik kijk haar aan. "Dat zou zoo romantisch zijn," glimlacht Merel en ik kijk hen aan. "I don't know. Ik heb geen idee," fluister ik en de meiden glimlachen.

"Misschien gaat hij wel op z'n knie," glimlacht Marleen. "Wat?" Fluister ik en Nadia kijkt me aan met haar grote ogen. "Dat jullie gaan trouwen zou toch super cute zijn," zegt Merel en ik voel m'n wangen rood worden. "Oh my god!" Zegt merel en glimlacht. "Je bloost, je wilt wel z'n vrouw zijn," zegt Nadia en slaat een arm om me heen. "Ik hou gewoon van hem," zeg ik zacht en glimlach breed. "Aww," glimlacht Marleen en ik voel m'n hart sneller kloppen. "Vertel alles als je er bent," zegt Nadia en ik glimlach. "Oke ik zal alles zeggen," zeg ik glimlach en ik krijg knuffels van de meiden.

mercyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu