17

105 1 4
                                    


Anna

Ik pak m'n tas en ik zucht diep. Ik heb echt stress tot te max. "Lief," zegt hij en kijkt me aan. "Nee Tijn!" Roep ik en hij trekt me naar hem toe. "Relax, oke. Het komt goed en ik geloof in je dat het lukt. Kom hier," zegt hij en trekt me in een knuffel. Ik glimlach en alle stress verdwijnt weer. "Ik ga wel mee, ik heb alles afzegt om mee te gaan," zegt hij en ik kijk hem aan. Soms denk ik echt, Anna Je verdient deze vent niet, hij is te lief voor je. Ik kijk hem aan en hij haalt alle troep eruit die ik niet nodig heb. "Hier, chill. Het ergste wat er gebeurt is dat je niet door gaat maar dan geef je toch niet op?" Vraagt hij en ik knik kort. "Zo mag ik het horen," glimlacht hij tevreden en ik ga de auto in. Hij begint met rijden en ik leg m'n hand op de zijne neer. Om de spanning en zenuwachtigheid omlaag te duwen zet Martijn de radio iets harder en begint vals mee te zingen. Ik weet dat het een truc is om m'n rustig te maken en het is nog effectief ook. Ik glimlach en ik zing ook mee.

We komen aan in het centrum van Amsterdam, Martijn kon het gemakkelijk vinden en ik stap de auto uit. Ik ben echt blij met onze auto, het is een echte coole auto. Thuis hebben we nog een lambo staan, nu Martijn wel z'n rijbewijs heeft gaat tie soms ook een rondje rijden met vrienden in hun lambo's. Anyway ik zit nooit in die auto, omdat het niet m'n ding is. Naast de lambo hebben we ook een gezinsauto, een Range Rover maar Tijn wil overstappen naar Mercedes of een ander duur merk. Ik heb er geen verstand van, ik vind deze auto prima genoeg. "BMW schat dat moeten we doen," zegt hij met een brede glimlach. "Hmm. Waar wil die auto's kwijt? We hebben maar een garage," zeg ik. "Tuin, ik bedoel. Die voortuin is echt huge en daar kan wel verandering in right," zegt hij en kust mn wang.

Ik loop naar binnen en vrijwel meteen word ik meegenomen door een vrouw, ze geeft me een knikje en ik loop met haar mee. De hal is echt mooi, het is zo mooi afgewerkt. Je ziet kleine details op het plafond en de schilderijen die er hangen horen ook echt bij het huis zelf. Ik kijk de vrouw aan en ze breng the naar een kamer. "Hallo," zeg ik en daar tegenover zie ik drie mensen zitten. "Hoi, ik ben Geert. Regisseur en bedenker. Janine is de eind producer en hiernaast heb ik Rico die de andere hoofdrol heeft," stelt hij hun drieën voor. Ik knik en ik zwaai even naar Rico. Ik ken hem persoonlijk door Tijn en ik wacht op hun wat ik precies moet doen. "Nou je speelt een scene. Die niet heel moeilijk samen met Rico," zegt Geert en Rico staat op. Hij is echt zo ontzettend lang en soms vind ik dat echt heel eng. "Hier de tekst," zegt hij en ik knik.

< Rico komt binnenlopen en ik draai me om. Hij kijkt rond en loopt naar mij toe. "Dijk?" Vraagt hij en ik glimlach Triomfantelijk. "Dan ben je hier aan het juiste adres," zeg ik en doe alsof ik wat opruim op m'n bureau. "Ik ben Sem van Heijde," zegt hij. "Becky," zeg ik en sla m'n armen om elkaar heen. "Ik werk met jou samen sinds vandaag," zegt hij en ik knik kort. "Oke, nou welkom op bureau, in het altijd gedurende Amsterdam," zeg ik draai me om. Hij knikt goedkeurend >

"Ik vindt dit heel goed al," zegt Geert en Janine knikt ook goedkeurend. "Kun je nog eens een scene doen, Rico speelt dan even iemand anders," zegt Janine en alle drie zijn we er mee eens. "Ik vond de bitchy kant, die in het begin echt goed naar voren moet komen heel goed. Je vindt hem een beetje apart dat hij vanaf waar dan ook nu ineens in Amsterdam zit en met hem samen werkt. Je vindt het ook niet leuk om samen te werken. Je werkt liever in je eentje," zegt Geert en ik knik.

< "Hey Nico, hie zit ons slachtoffer eruit?" Vraag ik en hij knikt. "Botbreuken en het ziet er naar uit dat hij aardig wat heeft gedronken," zegt Nico. Ik knik en ik maak een staart in m'n haar. Ik ben een sportief typ in de film met totaal geen vaste relatie. >

"Ja top! Zoen scènes moet je ook kunnen," zegt Geert en ik knik. "Jaa, maar je zoent toch niet echt?" Vraag ik. "Nee, nep zoenen. Er zijn daar wel technieken voor," zegt Rico geruststellend. "Oke, Mooizo," zeg ik en ze knikken. "We laten je weten of je het bent geworden," zegt Geert en ik loop weer terug. Ik loop terug met de vrouw aarde gang en Martijn kijkt me glimlachend aan.

"Kom," zegt hij en we vertrekken meteen wel. "Wat is er?" Vraag ik en hij zucht. "Sommige vrouwen gingen flirten met me maar ik wou voor jouw blijven," zegt hij en ik knik. Hij heeft z'n arm over me heen geslagen en ik voel nu allemaal jaloerse blikken van die vrouwen vanwege de man die naast me loopt.

"En?" Vraagt hij. "Ze waren enthousiast," zeg ik als we in de auto zitten. "Dus?" Vraagt hij nogmaals. "Ze laten het weten of ik het ben geworden. Wis je dat Rico daarin meespeelt. Rico wordt m'n tegenspeler," zeg ik en hij knikt. "Cool," lacht hij en wrijft over m'n bovenbeen. "Ik heb waarschijnlijk ook zoenscenes," zeg ik grinnikend en hij kijkt me aan. "Zo, moet ik jaloers worden?" Vraagt hij en ik haal m'n schouders op. "Hmm, jij blijft m'n vrouw hoor," zegt hij en ik grinnik. Ik voel me echt verliefd met hem om me heen. "Nu op weg naar huis," zeg ik. "Nee nee, we halen Kristoffer en Albin op," zegt hij en rijd richting Schiphol. "Oh oke," zeg ik zacht en haal m'n schouders op. "Maar je hebt toch geen seksscènes?" Vraagt hij en ik kijk hem aan. "I don't know," zeg ik en ga door z'n haar, "m'n karakter is nogal vrij, geen vaste relatie en sportief." "Waarschijnlijk wel seks scènes," zucht hij en ik kijk hem aan. "Maar I still love you," zeg ik en kus z'n wang. "Ugh, je bent ook gewoon mooi en knap. Pfff, ik denk dat ik jaloers ga worden," zegt hij en ik kijk hem aan. "Ik heb je nog nooit jaloers gezien," zeg ik eerlijk en hij knikt. "Omdat ik dat niet snel ben. Maar nu jij zoen en seks scènes gaat doen. I don't know dat jaloerse gevoel komt een beetje naar boven. Ik wil je gewoon blijven steunen," zegt hij. "Je hoeft nergens jaloers voor te zijn. Jij bent degene waar ik smoorverliefd op ben, mee ga trouwen, samen woon in ons nieuwe stulpje en graag kinderen mee wil," zeg ik en hij glimlacht.

mercyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu