,,No tak! Nic po tobě nechci, nemusíš skákat přemety, stačí, aby si šla se mnou na tu party." Snažila se dívka přemluvit svojí kamarádku. ,,Kolikrát to mám říct Hannah! Já. Nikam. Nejdu. A už o tom nebudu diskutovat." ,,Ale..." nestačila říct ani slovo a zase byla přerušená. ,,Ne." Brunetka vstala ze své postele. Do teď byla klidná, ale když jí její kamarádka nechtěla dát pokoj, doufala, že nejde oporu v otci. Zmýlila se. ,,Tak co ti řekl?" Zajímala se její kudrnatá kamarádky, která se usídlila na její posteli. ,,Jen běž, bude to zábava. Ber to z té lepší stránky, aspoň se uvolníš, odreaguješ." Snažila se brunetka napodobit hlas svého otce.
,,Hele slibuji, že si dáme pivo zatančíme a jestli se ti tam nebude líbit, sama osobně tě doprovodím domu." Začala dívčina kamarádka. ,,Ty tak. Sbalíš prvního, kdo se tam ukáže a já tě celí večer neuvidím." Vysmála se jí brunetka. Věděla, jak to dopadne, protože to tak dopadlo skoro vždy. Ona jí vytáhla někam ven a pak se vypařila. ,,Slibuji, že se pokusím zůstat s tebou." Usmívala se na ní. Jí nestačilo než jen přikývnout. ,,Aaa já tě miluji Sieno!" vykřikla dívčina kamarádka a vyletěla z postele. ,,Musíme tě připravit. Jdeme do toho!"
,,Nejsem si jistá Hannah." Promluvila nejistě. ,,Bude to v pořádku Sio. Sluší ti to a já jsme s tebou." Obě dívky se blížily k domu, kde se konala ona party, už zdálky byla slyšet hlasitá hudba a vidět světla. Tohle nebude žádná malá party. Pomyslela si brunetka a společně se svojí kamarádkou se chystaly vstoupit do víru dění.
Před domem postávali hloučky lidí a někteří vypadali, že už mají dost a vevnitř to nevypadalo o nic lépe. Obyvák se proměnil v taneční parket, lidé se tu pohybovali do rytmu hudby, která hrála z repráků. ,,Holký! Tak jste dorazily." Objevil se u dvojce mladík. Stačil pouhý pohled a každý poznal, že měl vypito. ,,No to výš, byl problém jí sem dostat." Řekla vyšší z dívek a ukázala na svoji kamarádku.
,,Ahoj prcku! Tak rád tě vidím. Dnes ti to sluší." Poslední větu mladík dívce zašeptal, když se ji snažil obejmout. Ona se jen nadechla, aby se zklidnila neměla náladu na opilé lidi. ,,Moore pokud ty ruce nenecháš u těla, tak přísahám, že ti je uříznu." Zamračila se na něho a přes její malí vzrůst naháněla hrůzu. Mladík si to hned rozmyslel, i když byl snad o dvě hlavy vyšší a o dost silnější nechtěl se pustit do křížku s touhle holkou.
Všichni tři zamířili k sedačkám kousek od provizorního parketu. ,,Kde se loudáš Moore?" Vykřikl mladík s vrabčím hnízdem na hlavě. ,,Ty mlč Side. Někoho vedu." Po okřiknutí svého bratra o krok ustoupil a tak bylo vidět na dívky, které celou dobu zakrýval. ,,Konečně! Já už myslela, že nedorazíte!" Zapištěla blondýnka, vyhoupla se na nohy a šla obejmout svoje kamarádky. ,,Nejsi jediná." Zasmála se brunetka a zamířila si sednout ke klukovi s vrabčím hnízdem.
Tyhle lidi mohla Siena nazývat přáteli. Měla ty blázny ráda, ale lišila se od nich. Mezitím, co oni byli spolužáci a znali se dost dobře, ona o nich věděla jen to nejnutnější a oni ji vůbec neznali. Jediný kdo brunetku dost dobře znal, byla její dlouholetá kamarádka Hannah. Tyhle dívky spolu vyrůstaly, byly skoro jako sestry. Věděly o sobě všechno a tu druhou znaly dokonale. Právě Hannah seznámila Sienu s jejími spolužáky a přinutila jí trávit s nimi svůj volný čas. Přesto jak si byly blízké, tak byly úplný opak jedné druhé.
Sienna byla snílek a převážně byla mimo realitu, často létala ve hvězdách. Za to Hannah stála nohama na zemi a žila přítomností. Jedna malá s krátkými vlasy a druhá vysoká s dlouhými vlnitými vlasy. Navzájem se doplňovaly a to byl ten důvod, proč jedná bez druhé, nemohla být. ,,Hej Sio, já jsem tady." Vytrhl dívku mladík z jejich myšlenek. Sid, mladší dvojče Moora. Tohohle kluka měla asi ze všech nejradši a pustila si ho ze všech členů party nejblíž k tělu, teda až po Hannah.
On sám o ní moc nevěděl, ale i přesto jí měl rád. Snažil se jí být oporou a vždy po ruce, když to dívka potřebovala. ,,Jo, já vím." Věnovala svému společníkovi úsměv. ,,Dobře, takže o čem jsem mluvil?" To dívku zarazilo. Většinou věděla, co jí říká, ale dnes. ,,Hmm? Nevím?" Zamyslela se a to mladíka donutilo k úsměvu. ,,Zase mimo." Zasmál se a postavil se na nohy. ,,Smím prosit?" Natáhl k ní ruku a čekal na odpověď.
,,Co kdybych řekla ne?" Zkusila to dívka a založila ruce na hrudi. ,,Tak bych tě tam dotáhl násilím. No tak pojď, nebudu tě přemlouvat." Dívka jen zakroutila hlavou a nechala se vytáhnout na nohy. ,,To by jsi zkusil a už bys se nepostavil." Pronesla, když stáli naproti sobě. ,,Já vím, že mě máš ráda a tohle by jsi nedopustila." ,,Moc si věříš." Křikla po něm a už byla zatáhnutá do středu parketu.
ČTEŠ
Ve hvězdách
Teen FictionStudenti střední školy. Roky se míjeli a o sobě nevěděli. Jejich cesty jsou však propojeny a oni se setkávají. Bude jim rok stačit na to, aby se změnili? Ona snílek s hlavou v oblacích a nelehkým životem. On realista, žijící předepsaný život svých r...