10.

5 2 0
                                    

„Dneska do obchoďáku? Potřebuju nějaké nové kousky. Koupím ti kávu." Dívky seděli v parku na svoji oblíbené lavičce a přemýšleli, kam by mohli. Brunetka nadhodila kavárnu to však její kudrnatá kamarádka zavrhla. Chtěla si jít něco koupit, mohla jít sama, ale chtěla donutit Siu, aby konečně šli jinam než do kavárny.

„Kávu beru, zastavíme se v kavárně a pak můžeme jít nakupovat. Kompromis," přikývla na nabídku kávy. Přesto že většinou pila čaj kávu milovala a kavárnu na rohu si za poslední dobu dost oblíbila. Ta atmosféra ji dopřávala příjemný pocit a dobře se ji tam pracovalo a učilo.

„Jedna káva pro slečnu a čokoláda tady," podal jim mladý kluk jejich kelímky a zářivě se usmíval, při tom mrkl na Siu. „Sakra co to mělo znamenat! Co mi na to řekneš?" snažila se Hannah pochopit, co se stalo před chvíli v kavárně. Brunetka se jen nad jejím výstupem smála. „Flirtuje se mnou," konstatovala. „Flirtuje? To se nestalo poprvé? No tak Sio čekej ještě to rozliju," snažila se dohnat svoji kamarádku a získat z ní více informací.

„Doufala jsem, že tam dneska nebude. Noo, když tam jsem tak se pokouší flirtovat a neustále po mě pokukuje. Nelíbí se mi to, je to dost otravné," shrnula svojí kamarádce. „Sakra holka ty jsi nenapravitelná. Potřebuješ si už z někým vyjít a ne být pořád ve svém světě." „Od toho mám tebe," kroutila nad tím hlavou.

„Co mu tak dát šanci, možná není tak špatnej," snažila se ji přemluvit. „Takový si ji nezaslouží. Možná je pěkný, někdo by řekl sexy, ale ten lozí za každou, nejsem jediná na kterou to zkouší. Věř mi, že už několik takto dostal a byly to jednorázovky, o tohle nestojím." „Sakra holka, promiň. Tohle jsem nevěděla nevypadá na to." „No právě že nevypadá a pro to mu to vychází," ukončila tenhle rozhovor.

„Kam ještě chceš jít?" ptala se nezaujatě, věděla jaká bude odpověď. Dneska neměla chuť na obří nákupy, ale její kamarádka měla jiný názor a tak ji tahala z jednoho obchodu do druhého. „Hele pokud nezpomalíš tak už s tebou nikam nepůjdu, protože skončím v posteli a maximálně kam dojdu, bude záchod. Tím jsem chtěla říct, že mě bolí nohy a mám hlad," dovysvětlila ji, když zaznamenala její nechápavý obličej.

„Kluciii!" zahledla vyšší z dvojic svoje kamarády. „Cože? Tu jsou někde kluci?" nechápala brunetka. „Jo támhle," ukázala směrem, kde bylo plno lidí, na to jen mladší pozvedla obočí. „Nevidím je," postěžovala si a otočila se, aby na Hannah viděla. Čekala zda ji k tomu něco řekne.

„To protože jsi prcek, prcku," ozvalo se ji za zády. „Sakra Moore," obvinila jednoho z dvojce, která teď stála za ní. „Ahoj Side," pozdravila i druhého přítomného. „Zdá se mi to nebo ho máš prostě radši než mě?" „Nezdá," vyplázla na něj jazyk a objala jeho bratra. „No tak nebuď uraženéj. Vím, že to jen hraješ," objala i jeh, nečekal a tu drobnou brunetku taky sevřel v náručí.

„Kam míříte?" zajímalo ji. „Na jídlo, kam vy?" Odpověděl ji Sid. „Též na jídlo, takže můžeme jít spolu," oznámila Hannah. „Tak to zní výborně. Co tu vůbec děláte? Jo to mě mohlo napadnout," zasmál se, když mu holky ukázali tašky.

S bouchnutím tácku o stůl se brunetka posadila mezi svoji kudrnatou kamarádku a kamaráda, kterému ani dneska nechybělo vrabčí hnízdo na hlavě. „Tak snad to stála za to." Brunetka si musela vystát pořádnou řadu aby si mohla vůbec objednat a než jídlo dostala zdálo se ji to jako věčnost. „V to doufej," ušklíbla se Hannah. „Ty mlč, držela jsme ti místo, jestli si nevzpomínáš," připomenula ji. „Mlčím," zvedla ruce nad hlavu. Jejich výstup dvojčata dost pobavil měli co dělat aby se nerozesmáli nahlas. První to vzdal Moor a po něm Sid. Siena po nich házela jen vražedné pohledy.

„Jdu do knihkupectví," oznámila skupince přátel a vydala se k onomu obchodu. Hannah ji nebránila pokaždé než odešli tak se chodila podívat na knihy a nedivila by se kdyby si z tama něco odnesla. „Prcku počkej!" Brunetka se zastavila a počkala, až k ní dotyčný dojde. „Půjdu s tebou," po jejím boku se objevil mladík s vrabčím hnízdem.

„Co jsi dělala celý týden?" snažil se začít konverzaci. „Nic moc. Učila jsem se, hlavně se učila. Co ty?" Neměla co by mu pověděla, od rozhovoru s otcem minulé pondělí se nic zajímavého nestalo. Jakoby se vše vrátilo tak jak to před tím bylo. „Tak s partou se snažíme dodělat choreografii na tu soutěž a ve škole nic moc. Už se nás snaží připravit na pololetní zkoušky, budeme tančit ve dvojcích," odpověděl s úsměvem na rtech.

Čas strávený ve společnosti mladíka utíkal brunetce rychle. Neustále se smáli a nad něčím diskutovali. „Tohle bude všechno," odpověděla pokladní a za chvíli si převzala svoje nové knihy.

„To přečteš?" divil se její společník. „Ona je schopná přečíst za týden, co ty nepřečteš do konce života," mířila k ním kudrnatá kamarádka s druhým dvojčetem. „Tomu bych i věřil," zašklebil se na ní. 

Ve hvězdáchKde žijí příběhy. Začni objevovat