Τ: Τι εγινε ρε?
Τον κοιταω χωρις να αντιδρω.. Απλα τον κοιταω..Ειμαια ανικανος να κουνηθω.. Τι εγινε μολις τωρα?
Τ: Ξαναρωταω γαμωτο μου! Τι εγινε!?
Β: Ο Αρης ειναι στο νοσοκομειο.. Ειχε ατυχημα με το αμαξι... Δε ξερω αν ειναι σοβαρα.. Δε ρωτησα..
Τ: Αυτο ρωτανε πρωτα ρε! Σηκω παμε να φυγουμε αμεσως!
Σηκωνομαι επι τοπου απο τον καναπε και παιρνουμε τα μπουφαν μας! Τρεχουμε στο αμαξι και φτανουμε στο νοσοκομειο μετα απο μερικα λεπτα, αφου οΤζιμμυ ειχε πατησει τερμα το γκαζι. Μπαινουμε μεσα τρεχοντας και παμε στην υποδοχη.
Τ: Σε ποιο δωματιο νοσηλευεται ο Αρης Μακρης παρακαλω!?Ν(ονοσοκομα) : Ειναι στο δωματιο 432 ολο ευθεια και στο τελος του διαδρομου στριβετε δεξια...
Τ: Ευχαριστουμε...
Κοιταζομαστε και αμεσως αρχιζουμε να κατευθυνομαστε στο τερμα του διαδρομου.. Βρηκαμε το δωματιο αμεσως.. Κομπιαζω αλλα τελικα ανοιγω τη πορτα.. Το θεαμα με λυγισε.. Ειναι ανεσθητος με μηχανικη υποστηριξη και πολλες εκδορες στο προσωπο του!
Β: Οχι ρε πουστη.. Λες να ειναι σοβαρα!?Τ: Που θες να ξερω ?! Δεν ειμαι γιατρος
Β: Παμε σε εναν τοτε!
Πριν προλαβουμε να βγουμε εξω μπηκε ο γιατρος που λογικα μιλησα στο τηλεφωνο πιο πριν..
Γ: Γεια σας.. ειστε ο νεος που μιλησα?
Β: Αν ειστε ο Γιωργος Ευασταθιου τοτε ναι εγω ειμαι..
Γ: Εγω ειμαι.. Θελετε προφανως να μαθετε τη κατασταση της υγειας του!
Τ: Ναιι πειτε μας σας παρακαλω..
Γ: Ειναι σχετικα καλα.. Ευτυχως προλαβε και ανοιξε ο αεροσακος και απορροφηθηκαν οι κραδασμοι κατα τη συγκρουση.. Εχει αρκετες μελανιες και εκδορες ωστοσο τη γλυτωσε πολυ φθηνα ο φιλος σας! Ευτυχως προλαβε και ο αλλος ο οδηγος να ελαττωσει ταχυτητα. Πολυ φοβαμαι οτι αν δε γινοταν κατι τετοιο η κατασταση θα ηταν πολυ σοβαρη
Β: Δηλαδη θα γινει καλα ε?
Γ: Ναι σε λιγο περιμενουμε να ξυπνησει για να του κανουμε καποιες εξετασεις.
Β: Ευχαριστουμε πολυ γιατρε...
Βγηκαμε εξω και εγω και οΤζιμμυ ημασταν φανερα ανακουφισμενοι. Ευχαριστω θεε μου. Πλεον καθομαστε και περιμενουμε στα αβολα καθισματα του νοσοκομειου....
YOU ARE READING
Μια Συναυλια στο metro mall
Teen FictionΤι γινεται οταν ενα απλο κοριτσι η Μαρια ερωτευεται ενα ανερχομενο αστερι στη μουσικη? Ο Αρης μελος ενος συγκροτηματος θα τη προσεξει? Θα καταφερουν να ειναι μαζι ή οι υποχρεωσεις και τα προβληματα θα σταθουν εμποδιο στον ερωτα τους? Ειναι δυνατον...