Τζιμμυ: που λες Μαρια μου του εχεις παρει τα μυαλα απο εδω του κυριου. Ποτε μου δε πιστευα οτι θα ερωτευοταν ο Αρης μας τοσο γρηγορα μια κοπελα που ξερει ελαχιστα...
Ο Αρης χαζογελασε και γυρισα να τον κοιταξω στα ματιαα. Αχ αυτο το βλεμμα του ειναι τοσο υπεροχο δεν πολυσκευτηκα τι κανω και αμεσως τα χειλη μου βρεθηκαν πανω στα δικα του ανταλλασωντας ενα τρυφερο φιλι..
" οοοοο μελιαααα" ειπαν ο Βαγγελης και ο Τζιμμυ μαζι γελωντας.. αμεσως ενιωσα τα μαγουλα μου να φλεγονται. Εσκυψα και κρυφτηκα στο στηθος του...
Α: σκαστεε ρεε χαζαα ειπεε καπωςς ενοχλημενα.. Σιγουρα καταλαβε την αμηχανια μου και με πηρε αγκαλια. Η ωρα περασε και επρεπε να γυρισω σπιτι. Πρωτα αφησαν εμενα ομως ο Αρης αντι να συνεχισει κατεβηκε μαζι μου..
Α: Σκευτηκα να μεινω μαζι σου σημερα σε εχω αναγκη!! ειπε με εναν ελαφρη δισταγμο. Απορω πως μπορει να δισταζει αφου ξερει τι μου προξενει. Οι γονεις μου ηταν στη Γαλλια στην εταιρεια που δουλευαν οποτε το μονο εμποδιο ηταν ο Γιαννης. Αλλα αυτον τον καταφερνα με σχετικη ευκολια οποτε τον επιασα απο το χερι και τον τραβηξα μαζι μου πανω στις σκαλες. Οταν μπηκαμε στο σπιτι οπως το περιμενα ο Γιαννης ηταν εκει και εμεινε με το στομα ανοιχτο απο την οψη του Αρη.. Τωρα αρχιζουμε τωρα θα πεσουν ολα στο τραπεζι..
Γ: εσυ δεν εισαι ο Αρης απο τους boys & noise ? Τι-τι κανειςς εδω???
Α: εε ειμαι το αγορι της Μαριας και ηρθα μαζι της.
Περασε το χερι του πισω απο τον αυχενα του και τον εξυσε νευρικα. Με το που ακουσα τη φραση 'αγορι της' γουρλωσα τα ματια μου ομως ζωγραφιστηκε και ενα χαμογελο στο προσωπο μου. Ενταξει τα εχουμε το ξερω αυτο ομως μου αρεσε πολυ που το ελεγε εκεινος χωρις να δισταζει ακομα και στον ιδιο μου τον αδερφο!!
Γ: αγορι τηης??
Ηταν ακομα σε κατασταση σοκ . Ε εδω που τα λεμε δεν ειναι και το πιο φυσιολογικο πραγμα ενας διασημος τραγουδιστης να τα φτιαχνει με το κοριτσι της διπλανης πορτας και στη προκειμενη περιπτωση αυτο το κοριτσι να ειμαι εγω. Κοιταζε μια εμενα μια τον Αρη..
Γ: γιατι δε μου το πες ρε Μαρακι? Νομιζα οτι τα λεμε ολα μεταξυ μας Ηταν καπως απογοητευμενος που το εκρυψα.. Ω οχι δε θελω να ειναι ετσι!
" εε να μωρε Γιαννη μου δεν ηθελα να σου πω κατι μεχρι να το σιγουρεψω βλεπεις.. δε σε πειραζει να μεινει μαζι μας σημερα ε αδελφουλη μου???"
YOU ARE READING
Μια Συναυλια στο metro mall
Teen FictionΤι γινεται οταν ενα απλο κοριτσι η Μαρια ερωτευεται ενα ανερχομενο αστερι στη μουσικη? Ο Αρης μελος ενος συγκροτηματος θα τη προσεξει? Θα καταφερουν να ειναι μαζι ή οι υποχρεωσεις και τα προβληματα θα σταθουν εμποδιο στον ερωτα τους? Ειναι δυνατον...