Part 8

768 42 6
                                    

Πριν προλαβει να πει τιποτα αλλο ειχα ηδη απομακρυνθει απο το αμαξι.. Στεκομουν εξω απο την εισοδο της πολυκατοικιας και παλευα αν πρεπει ν χτυπησω το κουδουνι η οχι. Πηρα μια βαθυα ανασα.. "Η τωρα η ποτε Μαρια αντε!". Χτυπησα το κουδουνι και ανεβηκα τις σκαλες. Πλεον στεκομουν εξω απο το διαμερισμα του.. Χτυπησα το κουδουνιι και η πορτα ανοιξε... Εμεινα αφωνη και με γουρλωμενα τα ματια. Φοραγε ενα μαυρο κουστουμι και ενα πουα ασπρομαυρο παπιγιον... Το μαλλι του ηταν υπεροχο, τραβηγμενο στα πλαγια και ψηλα..Ομως το χαμογελοο του ηταν αυτο που εκλεβε τη παρασταση για μια ακομα φορα.. Ειχα αποροφηθει στην εμφανιση του και αργησα να καταλαβω πως με κοιτουσε το ιδιο αναυδος. Ουτε που ξερω ποση ωρα ειχαμε καθησει στη πορτα και κοιταζαμε ο ενας τον αλλον, μεχρι τη στιγμη που εσπασε τη σιωπη.

Α: Περασεε μεσα μη καθεσαι στη πορτα..

Χαμογελασε γλυκα και δε μπορουσα παρα να χαμογελασω κι εγω μαζι του. Μπηκα μεσα και η αγκαλια του με υποδεχτηκε αμεσως.Τα χειλη του σφραγισαν τα δικα μου και ενωσε για μια στιγμη τα μετωπα μας.. Η ανασα του χτυπουσε πανω μου και ενιωθα τα ποδια μου ν τρεμουν. Σιγουρα θα ειχα πεσει κατω αν δε με κρατουσε. Με οδηγησε στο τραπεζι και που τραβηξε τη καρεκλα.

Α:Παρακαλω ωραια μου δεσποινις καθηστε..

" Οο σας ευχαριστωωω καλε μου κυριε" Επνιξα ενα γελιο και εκατσα στη θεση μου. Πηγε κι εκεινος κι εκατσε απεναντι μου. Αρχισαμε να μιλαμε και δε σταματαγαμε. Ειπαμε για πολλα πραγματα και  απολαμβανα καθε κουβεντα μαζι του.. Ομως σημερα ηθελα παραπανω πραγματα..

" Χαχ μωρο μου μονο θ μιλαμε??" Προσπαθησα να παρω εντονο βλεμμα και ελπιζω να το καταφερα.. Η βραδυα πρεπει ν κυλησει..

Α: Αα ναιι σωσταα θελεις να πιεις κατι αγγελε μου?

"χμμ δε ξερω..ισως κρασι"

Α: μπαα εγω λεω να πιουμε σαμπανια.

Ειπε με μια βαρια φωνη που αγγιζε τη τελειοτητα.Χτυπησε παλαμακια με τα χερια του.. και τοτε απο το πουθενα εμφανιστηκε ενας σερβιτορος ντυμενος και εβαλε σαμπανια στα ποτηρια μας..  Η εκφραση μου ηταν παραπανω απο εκπληκτη..

Σ: Καλη σας απολαυση.

Μας ευχηθηκε και εξαφανηστηκε ξανα στη κουζινα

" Χαχα προς τι ολο αυτο? "

Α: Σημερα γιορταζουμε δε το ξερες?

 "Που εβγαλα τον γυψο?"

Α: Και οχι μονο...Σημερα γιορταζουμε επισης πως εισαι εδω διπλα μου ζωντανη..Ξερεις εισαι πολυ σημαντικη για μενα και το καταλαβα με τον ασχημο τροπο.

Μια Συναυλια στο metro mallWhere stories live. Discover now