Part 20

742 45 6
                                    

Β: Ωπ μηνυμα..  

Πιανει το κινητο στα χερια του στριφογυριζει και ανοιγει το εικονιδιο του μηνυματος. 

Β: Εεε παω λιγο πανω να παρω ενα τηλεφωνο οκ?

"Οκ ελευθερα."

Εγω αφοσιωθηκα στο πιατο μου ενω ο Βαγγελης ανεβαινε τα σκαλια 2-2

Πλευρα Βαγγελη

Κοντεψα να σκοτωθω στις σκαλες! Πλεον ειμαι στο δωματιο της με κλειστη τη πορτα .. Το μηνυμα ειναι απο τον Αρη .. Τι εγινε παλι? Ανοιγω το μηνυμα.. που να μη το ανοιγα!
ΜΗΝΥΜΑ: " Ακομα εξω ειμαστε.. μου λεει πως θελει να ειμαστε μαζι.. δε μπορω να την αποφυγω... παρε τηλ χρειαζομαι βοηθεια!!"

Πο ρε μπλεξαμε! Χωρις να χασω χρονο καλω την επαφη του Αρη. Στη δευτερη φορα το εχει ηδη σηκωσει.

Α: Ελα μαμα..

Β: Μαμα?? Κατι καλυτερο δε μπορουσες??

Α: Τι εγινε?? ο Μπαμπας? 

Β: Μιλα εσυ ελευθερα  εγω θα ακουω..

Α: Καταλαβα ερχομαι! Εε Αλεξανδρα πρεπει να φυγω  εχω ενα οικογενεικο θεμα..

Αλ: Καλα αντεε γεια σουυ!

Ενοχληθηκε η κακομαθημενη κιολας.! Ακουω κατι ηχους και μετα τη φωνη του Αρη..

Α: Ελα ρε

Β: Ελα ελευθερο το πεδιο?

Α: Ναιι! Ποο δεν αντεχω αλλο... τι θα κανω?

Β: Δε ξερω η Μαρια πρεπει να εχει καταλαβει κατι .. Εκλαιγε πριν στην αγκαλια μου..

Α: Εισαι σπιτι της?

Β: Ναι της κανω παρεα και θα κοιμηθω εδω κιολας..

Α: μικρε κανονισε..

Β: Παψε ρε την αγαπαω αλλα οχι οπως εσυ... θελω να ειναι καλα και θα κανω ο,τι μπορω..

Α: Σορρυ ρε δεν ειμαι καλα αυτη η κατασταση με τρελαινει.. Παω σπιτι.. 

Β: Οκ αντε γεια !

Το κλεινω και ξεφυσαω.. Καθομαι λιγο στο κρεβατι και σκεφτομαι τι μας περιμενει απο δω και περα.. Τα πραγματα δε φαινονται καλα.. Κατεβαινω παλι κατω για να μη καταλαβει τιποτα.. 

Πλευρα Μαριας

Β: Γυρισαα ομορφη

"Αντε τοση ωρα! τι εγινε?" 

Β: Να τιποτα μωρε.. κατι δουλειες..

"Τωρα ολα οκ?"

Β: Ναι.. και απο οτι βλεπωω εσυ τσακισες το πιατο σου... 

Μια Συναυλια στο metro mallWhere stories live. Discover now