Part 19

714 44 17
                                    

Β: Μικροο μου 

"Βαγγο..."

Τ: Γλυκακι!

"Τζιμμυ  μου λειψατεεε.. Πως περασατε?


Β: Εε καλα.. Ολα ησυχα παντωςς 

Τ: Ναι ναι ολα ησυχα..

"Και γιατι το λετε ετσι ? Σιγουρα ολα καλα?

Α: Ναι μωρο μου ολα καλα... Απλα ειναι λιγο χαζα τα παιδια..

"Καλα μωρο μου.. "

Με πλησιασε και με αγκαλια απο πισω ενω εθαψε το προσωπο του στο λαιμο μου.

Α: Σε αγαπαω να το ξερεις

"Κι εγω "

Α: Οτι και να γινει ποτε δε θα σταματησω να το θυμασαι αυτο οτι και να γινει...

Με εσφυξε στην αγκαλια του. Το κλιμα ηταν καπως περιεργο αλλα δεν ασχολουμαι παραπανω δεν θελω να κανω θεμα.. Μπορει αν μαθω  να πληγωθω και για τωρα τουλαχιστον δε θελω να ασχοληθω.. 

Β: Εε παιδια παμε βολτα? 

"Δεν ειστε κουρασμενοι?"

Β: Πας καλα? Ουτεε καν αντε ντυσου να φυγουμε.

Ανεβηκα πανω στο δωματιο για να αλλαξω. Εβαλα ενα μπλε φουτερ με τη σταμπα του σουπερμαν ενα μαυρο κολλαν και τα μωβ μου adidas παπουτσια. Προσθεσα λιγη μασκαραα και εφτιαξα λιγο τη φορμα του μαλλιου μου. 

"Λοιπον ετοιμη!"

Α: Ωππ η σουπεργουμαν μου....

Μς φιλησε τοσο εντοναμε τοσο παθος! Συνθληψε τα χειλη του στα δικα μου. Λες και δε θα με εβλεπε ξανα. 

"Χαχα αφου εισαι εσυ ο σουπερμαν εγω ειμαι η σουπεργουμαν σου! "

Α: Σε αγαπαω

"Κι εγω" 

Β: Εε παμε ντε...

Τωρα τι τον επιασε? Φαινεται ενοχλημενος..Εχουμε ξεκαθαρισει τα πραγματα μεταξυ μας..Τι φταει ? 

"Ναιι που?"

Α: Χμμ παμε στο παγοδρομιο?

"Μα ειναι ανοιξη! "

Α: Ξερω ενα κλειστο που βρισκεται σε σταδιο 

"Αα τελειαα παμε τοτε!"

Β+Τ: Αφου το θελει το κοριτσι...

Το ειπαν ταυτοχρονο και κοιταχτηκαν με γουρλωμενα ματια.. Επειτα απο καποια δευτερολεπτα ξεσπασαμε ολοι σε γελια.. Μπηκαμε στο αμαξι του Αρη και σε  μιση ωρα στεκομασταν εξω απο το σταδιο.

Μια Συναυλια στο metro mallWhere stories live. Discover now