Part 11

944 42 11
                                    

Α: Μια αγριογατα αυτο εισαι μωρο μου..   Ψιθυρισε στο λαιμο μου..

" Ακομα δεν εχεις δει τιποτα.. "

 Ηρθε απεναντι απο τα χειλη μου και τα ενωσε με τα δικα του.. Τα δαχτυλα μου μπλεκονται στα μαλλια του και τα τραβαω ελαφρα. Ειναι τοσο απαλα, μαυρο γυαλιστερο μεταξυ. Συνεχισε να με φιλαει ενω η γλωσσα του κυνηγουσε τη δικη μου .. Ολες μου οι αισθησεις ειχαν φτασει στο απροχωρητο καθε του αγγιγμα το αισθανομουν στο διπλασιο.. Το φιλι δικοπηκε και τα υγρα μου χειλη ηρθαν σε επαφη με τον αερα κανοντας με να ανατριχιασω και να θελω ακομα περισσοτερα.. Αρχισε να κατεβαινει προς τα κατω.. Σταματησε στο λαιμο μου.. Αρχισε να δαγκωνει και να γλυφει καθε εκατοστο . Δε μπορουσα παρα να το απολαυσω.. Γαμωτο ειναι ακομα η αρχη και νιωθω μια πιεση στη κοιλια μου ενω παραλληλα νιωθω κατι που δεν εχω ξανανιωσει.. Ειμαι υγρη.. Θεε μου.. Προσπαθουσα να καταπιω τις φωνες μου με μεγαλη δυσκολια.. ενω εκεινος συνεχισε να με φιλαει απαλα στο λαιμο εγω παλευα να βγαλω τη μπλουζα του.. Γιατι να ειναι τοσο δυσκολο? Μια απλη μπλουζα ειναι.. Τελικα τα καταφερα.. Το γυμνο του στηθος που ακουμπουσε στο δικο μου ηταν κατι παραπανω απο ερεθιστκο. Αρχισε να κατεβαινει ολο και πιο πολυ  ωσπου εφτασε στη γραμμη του εσωρουχου μου..Σφυχτηκα.. ηξερα τι θα ακολουθησει επειτα και δεν ημουν καθολου ηρεμη. Αγχος αγωνια φοβος ολα μαζι..Σταματησε και με κοιταξε στα ματια.. Ανεβηκε ξανα στο στομα μου οπου μου χαρισε ενα φιλι.. Με τραβηξε στη αγκαλια του και κολλησα πανω του.. Τυλιξα τα ποδια μου γυρω απο τη μεση του. Βρισκοματασταν καθιστοι πανω στο κρεβατι.. Συγκεκριμενα εγω καθιστη πανω στο Αρη.. Το θελω τοσο πολυ ομως φοβαμαι.. Ειμαι ετοιμη να βαδισω σε τελειως αγνωστα μονοπατια..και δεν υπαρχει γυρισμος..Ενιωσα τα χειλη του στους ωμους μου . Τα χερια του χαιδευαν τη πλατη μου και με μια σβελτη κινηση απελευθερωσε το στηθος μου απο το σουτιεν..

Α: Τοσο υπεροχα απαλη.. τοσο σεξυ..  Μουρμουριζε..

Θελω να αποδειξω οτι δεν ειμαι κοριτσακι οτι μπορω να τα καταφερω ετσι τον αναποδογυρισα και βρεθηκα εγω απο πανω του.. Ξαφνιαστηκε ομως δε του αφηνω περιθωρια να αντιδρασει.. Χαμογελασα και αρχισα να τον φιλαω με παθος στα χειλη.. Αυτα τα χειλη.. Μπορω να τα φιλαω με τις ωρες..Αρχισα να κατεβαινω ολο και πιο κατω.. στο στηθος στη κοιλια.. Ωσπου εφτασα στο τζιν.. Αυτο με χωριζε απο μια σημαντικη αλλαγη στη ζωη μου...Ελυσα τη ζωνη και κατεβασα αργα το φερμουαρ αγγιζοντας το σημειο του.. Του ξεφυγε ενα μουγκριτο.. Βρισκομαι στο σωστο δρομο λογικα. Του εβγαλα το παντελονι και αμεσως με τραβηξε πανω του.. Τα στοματα μας απειχαν λιγα μολις εκατοστα.. Κανεις δε μιλαει.. Μονο κοιταζομαστε.. δε ξερω τι να κανω.. εχω παγωσει δε το περιμενα αυτο. Τι σκευτεται αραγε? Μπορω να δω τον ποθο στα ματια του..

Μια Συναυλια στο metro mallWhere stories live. Discover now