Δεν ξερω καν ποση ωρα εχει περασει αλλα ακομα κοιταζω το ταβανι. Εχει κολλησει ο χρονος! Η σιωπη σπαει απο τις φωνες της Μαριας! Τι συμβαινει? Ειμαι ετοιμος να της μιλησω οταν συνειδητοποιω πως ονειρευεται! Παραμιλαει κουνιεται συνεχως!
"Οχι ... μη... μεινε... Αρη.. μηηη σε παρακαλω......σε αγα....πω..."
Κανει μια συσπαση και σταματαει! Εχω κοκαλωσει! Τι σκατα ηταν αυτο! Τι ονειρευεται? Το ποιον το ξερω! Της λειπει! Δεν ειναι καλα το ξερα! Αχ ρε Μαρακι με τα πεισματα σου! Πρεπει να της το πω τερμα.. Ως εδω... Αρκετα περασαν και οι δυο τους! Στο διαλο το συγκροτημα! Αυριο θα της μιλησω παση θυσια! Κλεινω κι εγω τα ματια μου και αποκοιμιεμαι..
Πλευρα Μαριας
Πρεπει να ειναι πρωι γιατι νιωθω τις αχτιδες του ηλιου να χτυπουν το προσωπο μου.. Δε μπορω να πω οτι κοιμηθηκα καλα για ενα ακομα βραδυ.. Αυτοι οι εφιαλτες με στοιχιωνουν.. Ο Αρης παντα φευγει.. Παντα καποιος τον παιρνει! Τι στο καλο σημαινουν αυτα τα ονειρα!? Γυρναω διπλα μου και βλεπω το γαληνιο προσωπο του Βαγγελη!.. Ευτυχως που εχω κι εκεινον..
"Καλημερα Βαγγελη!"
Β:μμμμ
"Ξυπναα υπναραα."
Β: Εεμ τιι? Καλημεραα Μαρια μου
"Εισαι καλα? Κουρασμενος φιανεσαιι.."
Β: Οχι οχι καλα ειμαι...
"Οκ... "
Β: Μπορουμε να κατσουμε εδω και οχι να παμε κατω για πρωινο σε παρακαλω?
"Ενταξει! Μονο που θα παω κατω να πω μια καλημερα και να φερω εδω κατι να φαμε οκ?"
Β: Οκ γλυκα..
Του χαμογελαω και σηκωνομαι απο το κρεβατι.. Κατεβαινω στο σαλονι και καλημεριζω τους γονεις μου.. Πηγαινω στη κουζινα και παιρνω ενα δισκο πρωινου τοποθετωντας καφε και κρουασαν. Ανεβαινω ξανα πανω και ερχομαστε προσωπο με προσωπο καθως βγαινει απο το μπανιο..
"Περνα πρωτος μεσα..!"
Με υπακουει και ακολουθω απο πισω κλεινοντας τη πορτα με τη πλατη μου μιας και δεν ειχα ελευθερο χερι.. Του δινω τη μια κουπα με τον καφε και ακουμπαω τον δισκο στο κωμοδινο..
Β: Λοιπονν πρεπει να μιλησουμε..
"Το φανταστηκα.. "
Β: Ποσο συχνα βλεπεις αυτα τα ονειρα?
Σκατα σκατα σκατα! Με ακουσε! Γαμωτο με ακουσε!
"Ποια ονειρα?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Μια Συναυλια στο metro mall
Genç KurguΤι γινεται οταν ενα απλο κοριτσι η Μαρια ερωτευεται ενα ανερχομενο αστερι στη μουσικη? Ο Αρης μελος ενος συγκροτηματος θα τη προσεξει? Θα καταφερουν να ειναι μαζι ή οι υποχρεωσεις και τα προβληματα θα σταθουν εμποδιο στον ερωτα τους? Ειναι δυνατον...