Part 6

872 44 4
                                    

" Λοιπονν τι εγινε?? τι θα αλλαξει που λενε?? Στο σχολειο εκει τι εγινε??"

Ενταξει τη κολλησα στο τοιχο με τις αποτωμες ερωτησεις μου ομως με ειχε κατακλυσει η αγωνια!

Λ: να αγαπη μου βλεπεις δεν ηταν τελειως ατυχημα αυτο που επαθες...

"οπα ! Τι εννοεις τι εγινε?"

Ημουν φανερα σοκαρισμενη και νομιζω ηταν ευδιακριτο.

Λ: Να βλεπεις επειδη κανεις παρεα με τα αγορια και τα εχεις με τον Αρη οι φανς που υπαρχουν στο σχολειο χασανε τον ελεγχο. Σε πειραζαν στις σκαλες για να σου κανουν τη ζωη δυσκολη ομως εσυ επεσες.. Δε το περιμεναν και εγινε οτι εγινε...

"Καταλαβα... και αυτο που λενε τ αγορια πως θ αλλαξουν ολα?"

Λ:  αυτο δε το ξερω δε μου λενε για να μη σου πω...

" Χαχα μαλισταα οκ.. θα περιμενουμε λοιπον "

Λ: οντως....Και ποτε βγαινεις ???

" Εε σε 2 μερες το πολυ νομιζω... αλλα βαριεμαι πραγματικα πολυ" .Αναστεναξα και εγειρα το κεφαλι μου πισω

Λ: Βαριεσαι? Χμμμ ωραια παω να σου φερωω περιοδικα και το λαπτοπ σου να δεις καμια ταινια και να κατσεις στο νετ να ξεχαστεις...

" Εισαι η καλυτερη! Ευχαριστωω ! Α και εξω ειναι ο Γιαννης ε !

Λ: Εεε το ξερω τον ειδα... Βασικα μπορει να κατσω  . Ειχε κοκκινησει  και ετρεμε η φωνη της.. Κατι τρεχει εδωω

" Λιναα σου αρεσει ο Γιαννης ετσι??"

Λ: Τι λεςς ρεε παςς καλα?? Οχι φυσικα

" Ναιι οκ εδω και ποσο καιρο ειπαμε??"

Δε με πειθει ουτε λιγο ομως οτι δεν της αρεσει

Λ: χεσουυ εδω και 3 μηνες! .

Ειπε τσιριζοντας σχεδον

" Χαχαχα! Ενταξει φαινεται ρε συ ! Λοιπονν και σε εκεινον αρεσεις νομιζω. Για αυτο μη χανεις ευκαιρια πηγαινε μιλα του να δεις η ιδια... Εγω καλα θα ειμαι αρκει να μου φερεις μου πρωτα αυτα που μου ειπες!!"

Λ: οτι θελεις εσυ! Μου εδωσε ενα σβουριχτο φιλι στο μαγουλο και εφυγε. Αφου μου εφερε αυτα που μου ειπε εκατσε εξω με το Γιαννη. Δεν ξερω τι γινεται αλλα μπορω να φανταστω!

Οι αλλες 2 μερες περασαν γρηγορα καθε μερα ερχοταν ο Αρης και μιλαγαμε .Οταν τον βλεπω να μπαινει στο δωματιο αυτοματα νιωθω καλυτερα πολυ καλυτερα. Ξερω πως ειναι εδω για μενα και θα μεινει οσο τον εχω αναγκη. Επιτελους ηρθε η μερα που θα παρω ειξητηριο. Ηρθαν στο δωματιο μου  για να με παρουν ο Αρης η Λινα και  ο Γιαννης. Με τη βοηθεια τους καταφερα να μπω στο αμαξι και να παμε σπιτι... ο Αρης με ανεβασε στις σκαλες του σπιτιου  και με εβαλε στο καναπε οπου  κατσσαμε ολοι μαζι ... ο Γιαννης ετοιμασε φαγητο και περασαμε μαζι  το απογευμα.. Κατι ειχε αλλαξει μεταξυ τους .. ο Γιαννης με τη Λινα ηταν καπως διαφορετικοι. Δεν εδωσα τοσο σημασια.Θα ασχοληθω αργοτερα με αυτο. Ημουν στην αγκαλια του και δεν ηθελα τιποτα αλλο.

Μια Συναυλια στο metro mallDonde viven las historias. Descúbrelo ahora