ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ...
Tα πραγματα ηταν τα ιδια..Οι περισσοτερες κοπελες εδειχναν το μισος τους απροκαλυπτα.. Εχθρικες ματιες.. βρισιμο..τα παντα. Ωστοσο ειχα αποφασισει πως τιποτα δε θα με χωριζε απ τον Αρη οποτε απλα αδιαφορησα οσο μπορουσα τουλαχιστον... Οταν ανεβαιναμε τις σκαλες για να παμε για μαθημα μετα τη προσευχη αρχισαν παλι να σπρωχνουν.. Μια σπρωξια ομως ηταν δυνατη.. Εχασα την ισορροπια μου .... Επεσα..Κατεβηκα τις σκαλες κουτρουβαλοντας.. Καποια στιγμη σταματησα στο τελος της σκαλας μαλλον.. Δεν ειμαι σιγουρη ποναω... Ολα ηταν θολα οι φωνες μπερδεμενες.. ακουγα να φωναζουν "βοηθεια ασθενοφορο" επειτα κλαματα φωνες που υστεριαζαν και μετα τιποτα... Ολα σκοτεινιασαν....
Ενας συμμαθητης αμεσα καλεσε ασθενοφορο και με πηγε στο νοσοκομειο.. Η κολλητη μου ηταν μαζι μου.. και ειδοποιησε τον αδερφο μου και τον Αρη! Ηταν και οι δυο πολυ ανησυχοι ο Αρης με το ζορι καταφερε ν μιλησει στο τηλεφωνο!! Ηρθαν και οι δυο στο νοσοκομειο οσο το δυνατον πιο γρηγορα.. ο Αρης εκλεγε ειχε χλωμιασει δε μπορουσε να σταθει τα ματια του ηταν θολα απο τη θλιψη καθοταν σε μια καρεκλα απλα περιμενοντας σα να ηταν χαμενος.. Μετα απο αρκετη ωρα σιωπης.. μιλησε...
Μερια Αρη
"πες μου πως εγινε.. " ειπα με φωνη που μολις ακουγοταν
Λ:......
"ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ ΜΙΛΑΑΑΑΑ ". Εβαλα τα κλαματα δεν αντεχω αλλο με αυτη την αναμονη
Λ: κοιτα Αρη.. να.. ξερεις.. ειστε διασημοι και οι τρεις σας και εχετε πολλες φανς ερωτευμενες μαζι σας και ζηλευαν.. και ειχαν αποφασισει ν κανουν τη ζωη της μαρτυριο για εκδηκιση κατι τετοιο τελος παντων.... Σημερα... τη σπρωχνανε στις σκαλες και εχασε την ισορροπια της επεσε και εγινε αυτο που εγινε...
Ειπε και αρχισε να κλαιει..
" ΤΙ? ΤΙ ΕΙΠΕΣ ΜΟΛΙΣ.. ΤΩΡΑ? Η ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΠΑΛΕΥΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΤΗΣ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΕΣ ΖΗΛΕΥΑΝ? "
Αυτο ηταν σα χαστουκι.. δε το πιστευω.. τι γινεται επιτελους?
Λ: ναι.. πανω κατω...
Α: "δε το πιστευωω πως γινεται.. αμα με θελουν χαρουμενο και με αγαπανε τοσο δε μπορουν να μου το κανουν αυτο δε γινεται δε... "
Αρχισα να κλαιω πιο εντονα..Η Λινα ηρθε και με αγκαλιασε. Προσπαθουσε να με παρηγορησει η αληθεια ειναι πως τη χρειαζομαι τωρα
Μολις ηρθε και ο Γιαννης που ειχε παει για καφεδες.. καθησαμε και περιμεναμε χαμενοι ο καθενας στις σκεψεις του.. μετα απο 3 ωρες βγηκε ο γιατρος απο την εντατικη... Μας πλησιασε
CZYTASZ
Μια Συναυλια στο metro mall
Dla nastolatkówΤι γινεται οταν ενα απλο κοριτσι η Μαρια ερωτευεται ενα ανερχομενο αστερι στη μουσικη? Ο Αρης μελος ενος συγκροτηματος θα τη προσεξει? Θα καταφερουν να ειναι μαζι ή οι υποχρεωσεις και τα προβληματα θα σταθουν εμποδιο στον ερωτα τους? Ειναι δυνατον...