"Λιγο καλυτερα.. ειμαι λιγο καλυτερα"
Γ: Χμμ καθησε και πες μου τι εγινε
Εσυρα και εκατσα στην απεναντι καρεκλα. Πανω στο τραπεζι υπηρχε καφες και κρουασανακια ομως με το που τα εβλεπα μου ρχοταν εμετος.. Εβαλα λιγο καφε πηρα μια βαθυα ανασα και ξεκινησα..
"Λοιπον ημασταν σπιτι του στο δωματιο του και μιλαγαμε" Ναι σιγουρα αυτο καναμε αλλα και παλι αδερφος μου ειναι δε μου βγαινει να του πω τι καναμε στα αληθεια" Και ξαφνικα χτυπαει το κουδουνι πηγαινει να ανοιξει και κατεβαινω μετα απο λιγο κι εγω και βλεπωτον Αρη με μια αλλη μεσα στη καλη χαρα να γελανε να αγκαλιαζονται.. Και σαν να μην εφτανε αυτο αφου ανεβηκα και κλειστηκα στο δωματιο πανω την ακουσα να τον λεει ΑΡΟΥΚΟ ΤΗΣ πφφ τα θυμαμαι και μου ερχετε ν κλαψω παλι δεν αντεχω.."
Γ: ηρεμησε .. μηπως παρεξηγησες?
"Τι να παρεξηγησω ρε Γιαννη ?? Τα Αρουκο μου?'Η τις αγκαλιες που δε μπορουσε να ανασανει??
Γ: Πφφ δε ξερωω..Παντως αδελφουλα ζηλευεις κι εσυ πολυ
"Το αντιπαρερχομαι αυτο ασε που ειναι και το αλλο.. Τετοια ωρα τι δουλεια ειχε αυτη εκει??"
Γ: Χαχαχα σωστο και αυτο.. και τωρα τι θ κανεις?
" Οσο δυσκολο και αν μου ειναι δε μπορουμε να ειμαστε μαζι πια"
Γ: Καλα ρε κοπελα μου το δεσες εσυ οτι κατι τρεχει μεταξυ τους?
" Ναι Γιαννη πιστευω οτι κατι τρεχει μεταξυ τους"
Γ: καλα εσυ ξερεις.. τι να πω
" Οχι δε ξερω τιποταα αλλα δε βαριεσαι... παω πανω.... "
Ειχα ενα πικρο χαμογελο στα χειλη.. Ημουν υπερβολικη ομως δε με νοιαζει..Ανεβηκα αργα τις σκαλες και μπηκα στο δωματιο μου.. Αναστεναξα βαρια και επιασα να διαβασω τιποτα για το σχολειο μπας και ξεχαστω.. Μεσα σε 2 ωρες ειχα τελειωσει τα παντα απο τα μαθηματα... Ομως και παλι δεν αντεχα μεσα στο σπιτι ηθελα να παρω αερα, να βγω μια βολτα.. Αρχισε να χτυπαει το κινητο μου. Το πηρα στα χερια μου και ειδα πως με καλουσε ο Νικος.. ενας συμμαθητης μου απο το σχολειο και φιλος μου επισης
Ν: εππ κουκλαα μας ξεχασεςς τι κανεις??
"Λες βλακειεςς δε σε ξεχναω ας πουμε καλα εσυ?"
Ν: γιατι ας πουμε ? Τελος παντων καλα ειμαι κι εγωω ..Να σου πω παμε καμια βολτα ? Εχουμε καιρο να μιλησουμε..
YOU ARE READING
Μια Συναυλια στο metro mall
Teen FictionΤι γινεται οταν ενα απλο κοριτσι η Μαρια ερωτευεται ενα ανερχομενο αστερι στη μουσικη? Ο Αρης μελος ενος συγκροτηματος θα τη προσεξει? Θα καταφερουν να ειναι μαζι ή οι υποχρεωσεις και τα προβληματα θα σταθουν εμποδιο στον ερωτα τους? Ειναι δυνατον...