Part 34

863 48 13
                                    

"Αρη παμε να παρουμε καμια ταινια και σνακς? Θα κανουμε movie night!"

Τον κοιταω με νοημα και ευτυχως καταλαβαινει αμεσως τι θελω να καταφερω!

Α: Ωραιο μου ακουγεται.. Παμε..!

Σηκωνομαστε απο τον καναπε για να φυγουμε και να αφησουμε το ζευγαρακι ή τουλαχιστον μελλοντικο ζευγαρακι μονο του.

Λ: Ε που πατε? Να ερθω?

"Οχι να κατσεις εκει που καθεσαι.. Δε δαγκωνει ο Βαγγελης!"

Β:Χαχα Λινα με φοβασαι? Δε δαγκωνω μην ανησυχεις..!

Της απαντα ενω ενα πονηρο χαμογελο εχει διαγραφει στο προσωπο του.. Επιτελους! Κατι γινεται εδω

Λ: Χαχα οχι καλε, ειμαι ενταξει! Αντε πηγαινετε.. 

Αν το βλεμμα της μπορουσε να σκοτωσει πιστευω οτι θα το χε κανει..Αλλα ο σκοπος αγιαζει τα μεσα.. Αυτο δε λενε? Της στελνω φιλακια και αποχωρουμε..

Πλευρα Βαγγελη

Ωραια.. Μονοι μας επιτελους.. Βασικα τι θα της πω? Ειναι αγχωμενη φαινεται. Ελα Βαγγελη μπορεις! Δεν ειναι η πρωτη φορα εξαλλου!

Β: Αυτα...

Λ: Αυτα....

Πλησιαζω πιο κοντα της.. Ισως να πρεπει να κανω κατι πριν γυρισουν οι αλλοι.Την θελω τοσο πολυ αυτη τη κοπελα γαμωτο!

Β: Λινα μου...

Της λεω τρυφερα και της πιανω το χερι.. Τιναχτηκε και κοκκινησαν τα μαγουλα της.. Τοσο γλυκια!..

Λ: Ναι ?

Με κοιταει μεσα στα ματια.. Λαμπουν σαν του μωρου.. Ειναι τοσο ομορφη.. Χαμογελαω στην οψη της.. Δε μπορω να κανω κατι αλλο.. Αυτα τα καστανοπρασινα ματια της ειναι σαν φυλακη!

Β: Κοιτα.. Δδω και αρκετο καιρο.. Νομιζω.. πως....

Λ: Μου αρεσεις Βαγγελη!

Και ναι με αφησε αναυδο.. Θελω να πω το περιμενα καπως.. Αλλα οχι ετσι.. Εχω μεινει με γουρλωμενα ματια.. Σοκ.. Αλλα ευχαριστο σοκ.. Νομιζω πως εχω το γνωστο ηλιθιο χαμογελο που εχει καθε ερωτευμενος αλλα πραγματικα δε με απασχολει καθολου!

Β: Αληθεια?

Λ: Δε κανω πλακα με αυτα..

Β: Λινα μου αρεσεις και εμενα πολυ.. Βασικα νομιζω πως ειμαι ερωτευμενος μαζι σου. Στην αρχη δεν εδινα σημασια.. Ησουν με τον Γιαννη... Ομως τωρα πια δεν υπαρχει κατι να με εμποδιζει... !

Μια Συναυλια στο metro mallWhere stories live. Discover now