Part 15

893 51 6
                                    

Ολο το βραδυ το περασαμε με χαδια και φιλιαα. Η αληθεια ειναι πως προσπαθησα για κατι παραπανω αλλα δε με αφησε. Ξυπνησα το επομενο πρωι και ο Αρης δεν ηταν διπλα μου.. Εβαλα θερμομετρο και δεν ειχα πολυ.. Κατεβηκα στο σαλονι και μεχρι να ερθει καταπιαστηκα με τις δουλειες. Εφτιαξα το σαλονι και μαγειρεψα παστιτσιο.. Αν και 17 οι δεξιοτητες μου στη κουζινα ειναι  πολυ καλες μπορω να πω.. Ζωντας μονο με τον αδελφο μου επρεπε να μαθω να μαγειρευω αργα η γρηγορα.. Ο Γιαννης ακομα στη Λινα ειναι.. Καθως τσιγαριζα τον κιμα ακουσα τη πορτα..

Α: αγαπη μου καλημεραα .. Ο λογος που δεν εισαι στο κρεβατι?

"Αα καλημερα μωρο μου..Εμ μαγειρευω"

Α: Επρεπε να ξεκουραζεσαι.. Το ξερω πως γινομαι υπερπροστατευτικος αλλα εισαι μικρο και αμαθο και..

" Και σταματα γιατι τιποτα απο αυτα δεν ισχυει.. Ακους τι λες? "

Α: Εισαι μικρο.. το μικρο μου.. και ακομα αμαθο εισαι.. Τελος παντων τελειωνε με το μαγειρεμα και θα πας να ξαπλωσεις. Κανω τη νταντα εδω και 2 μερες

"Εσυ φταις.. "

Α: Το ξερω παψε για να σε πειραξω το πα..Ελα εδω...

Πηγα και χωθηκα στην αγκαλια του...Με κρατησε εκει για λιγο και αναγκαστικα με αφησε γιατι θα εκαιγα το φαγητο.. Αφου πλεον το παστιτσιο ηταν στο φουρνο.. Καθησα μαζι του στο καναπε..

Α: Καλως το μου. 

" Που ησουν το πρωι ?"

Α: Ειχα παει λιγο απο το σπιτι μου και μετα συναντησα τα παιδια..Εχεις τις ευχες τους για περαστικα και την αγαπη τους.. θ ερθουν να σε δουν οταν γινεις τελειως καλα.. 

"Τους αγαπαω πολυ και τους ευχαριστω να τους πεις.. " 

Α: Ειχαμε ραντεβου με τη μανατζερ μας

"Και τι εγινε?"

Α: Να απο την ανοιξη και συγκεκριμενα Πασχα ξεκιναμε περιοδεια

Δαγκωσε τα χειλη του απο τον ενθουσιασμο και μου σκασε ενα φιλι στο στομα. 

" Αληθεια?! Χαιρομαιι αγαπη μου πολυυ πολυυ μπραβο σας! "

Α: Χαχα κοιτα εδω χαραα

Ε: Ναι ναιι αφου θα ειναι τελειο για σας. Θα γινετε πιο γνωστοι.

Α: σε λατρευωω 

"Κι εγω Αρη μου "

Πλεον ειναι απογευμα και καθομαστε στο καναπε βλεποντας τηλεοραση. Το κεφαλι μου ειναι στα ποδια του και κουνιεμαι συνεχως.. Δεν το κανω επιτηδες αλλα δε μπορω να πω οτι δε μου αρεσει ο ερεθισμος που του εχω προκαλεσει.. Που και που προσπαθει να κουνηθει για να βρει ανακουφηση αλλα ματαια..

Μια Συναυλια στο metro mallWhere stories live. Discover now