Πρεπει να παρω τηλεφωνο τη Μαρια το σχεδιο εχει μπει σε εφαρμογη πια!
Β: Ελα Μαρακι
"Ελα τι εγινε? Τον ειδες ? Πως ειναι?? "
Β: Δεν ειναι καλα.. Δε του εχω πει τιποτα εννοειται.. Μπορει να μην ερθει..
"Τι? Πλακα κανεις? Πρεπει να ερθει Βαγγελη!"
Β: Οχι.. Σου ειπα πως δεν ειναι καλα...
"Κανε κατι..!"
Β: Δες το κοσμο αλλιως?
"Βαγγεληηη!"
Β: Καλα καλα ο Τζιμμυ το εχει αναλαβει αυτο
"Ξερει οτι ειμαι εδω?"
Β: Οχι..
"Οκ.. Λοιπον οταν ετοιμαστεις ελα απο δω! Μαζι δε θα παμε?"
Β: Ναιι 7.30 θα ειμαι εκει..
"Οκ.. και τωρα τι ωρα ειναι?
Β: Ε.. 3 ειναι..
"Ισα που προλαβαινω το ξερεις?"
Β: Χαχαχ δεν ειχα αμφιβολια
"Μμμ καλα καλα! Αντε φιλια τα λεμε"
Β: Οκκκ φιλια..!
Πλευρα Μαριας
Κλεινουμε το τηλεφωνο και σπευδω να κανω μπανιο.. Γεμισα τη μπανιερα με αιθερια ελαια για αναζωογονηση και χαλαρωση.. Σημερα πρεπει να ειμαι τελεια.. Εχω ταλαιπωρηθει απο το ταξιδι και πρεπει να δειχνω φρεσκια για αποψε.. Μετα απο μια ωρα βγηκα απο τη μπανιερα με μια καλυτερη διαθεση.. Τυλιχτηκα με την λευκη πετσετα μου και πηγα στη ντουλαπα μου.. Ωραια ο διχασμος σε ολο του το μεγαλειο.. Τι θα βαλω? Ψαχνω τα ρουχα μου και βρισκω ενα κοκκιο δαντελενιο φορεμα.. Ειναι καινουριο και με πλατιες ραντες στον ωμο ενω εναλλασεται η δαντελα με υφασμα.. Το συνδιαζω με τις γοβες μου με τα στρας και ενα μαυρο φακελο τσαντα.. Πηγαινω μπροστα απο το καθρευτη μου και με προσοχη τοποθετω αρκετες στρωσεις απο τη μασκαρα μου ενω εσωτερικα του βλεφαρου βαζω γαλαζοπρασινο και μαυρο μολυβι.. Ειναι διακριτικο ενω παραλληλα τονιζει το καφε των ματιων μου.. Υπεροχα! Διαλεγω το κοραλι mac κραγιον μου για να αναδειξω τα χειλη μου και το μεικ απ μου εχει ολοκληρωθει.. Κανω τα μαλλια μου ελαφριες μπουκλες και πλεον ειμαι ετοιμη.. Νιωθω πιο ομορφη απο ποτε θελω να τον εντυπωσιασω σημερα.. Θελω τα ματια του να μη φευγουν απο τα δικα μου. Θα τον ξαναδω μετα απο τοσο καιρο. Αυτα τα ματια αυτο το χαμογελο.. Απλα δε θελω να βαλω τα κλαματα εκεινη τη στιγμη! Οτι και αν γινει σημερα θα το αντιμετωπισω..! Εχω απορροφηθει απο τις σκεψεις μου οταν ξαφνικα ακουω το κουδουνι..
YOU ARE READING
Μια Συναυλια στο metro mall
Teen FictionΤι γινεται οταν ενα απλο κοριτσι η Μαρια ερωτευεται ενα ανερχομενο αστερι στη μουσικη? Ο Αρης μελος ενος συγκροτηματος θα τη προσεξει? Θα καταφερουν να ειναι μαζι ή οι υποχρεωσεις και τα προβληματα θα σταθουν εμποδιο στον ερωτα τους? Ειναι δυνατον...