Πλευρα Αρη
Νιωθω τη Μαρια να σηκώνεται αργα από το κρεβατι. Εχει σχολη σημερα. Την ακουω να ανοιγοκλεινει την ντουλαπα οσο πιο ησυχα μπορει για να μη με ξυπνησει. Ματαια όμως, ξυπαω με το παραμικρο οποτε αδικος κοπος για εκεινη. Δεν μιλαω θα συνεχισω να την παρατηρω σιωπηλος και να χουζουρεψω λιγο ακομα. Μου δινει ένα πεταχτο φιλι στα χειλη και φευγει. Χαμογελαω αχνα και γυρναω πλευρο. Αχ αυτό το αρωμα της. Δεν ξερω ποση ωρα περασε ωσπου να σηκωθω. Πηγα στην κουζινα και ειδα στο τραπεζι ένα δισκο με πρωινο. Τι εκανε παλι αυτή η κοπελα !?
Α: "Καλημερα μωρο μου απολαυσε το..." Είναι υπεροχη! Δαγκωνω τα χειλη μου κοιτωντας το σημείωμα και σπεύδω να πιασω το κινητο μου. Πρεπει να κανονισω κατι..
Α: Καλημερα ρεε
Β: Ωπ καλημεραα
Α: Ολα καλα?
Β: Ναιι ρε αα και Χρονια Πολλα να ζησετε!
Α: Χαχα ευχαριστουμε ρε.. Να σου πω θελω μια χαρη
Β: Για πες..
Α: Θελω να της ετοιμασω μια εκπληξη σε χρειαζομαι να της αποσπασεις τη προσοχη μεχρι τις 7 το απόγευμα. Σχολαει στις 3 και δε πρεπει να γυρισει σπιτιι
Β: Τι θα κανεις παλιι?
Α: Δε λεω.. Απλα κανε μου αυτη τη χαρηη
Β: Οκ πες πως εγινε. Σε κλεινω γιατι με περιμενει η Λινα.
Α: Χαιρετησματαα αντε γεια..!
Πεταω το τηλεφωνο στον καναπε και πηγαινω να ετοιμαστω.. Πρωτο πρεπει να περασω από το ανθοπωλειο μετα από το σουπερμαρκετ και τελευταιο και δυσκολοτερο να της βρω φορεμα. Ελπιζω το σκηνικο να στηθει όπως θελω. Αφου διαλεγω τα καλυτερα κοκκινα τριανταφυλλα και παιρνω τα υλικα για το δειπνο που θα φτιαξω πηγαινω στη Κηφισιά σε έναν οικο με φορεματα για να της βρω αυτό που θελω.
Π(ωλητρια): Καλημερα σαςς
Α: Καλημεραα σας εε θελω ενα φορεμα για μια δεσποινιδα.
Π: Παρακαλω περαστε απο δω..
Με οδηγει σε εναν διαδρομο με φορεματα maxi η οπως τα λενε. Δεν ξερω τι να παρω. Εχει τοσα πολλα σχεδια χρωματα υφες. Εχω πονοκεφαλιασει κοιτάζοντας τα. Γαμω τις ιδεες σου Μακρη. Τι στο καλο να παρω τωρα?
Α: Λιγη βοηθεια θα ηταν χρησιμη..
Λεω στην πωλητρια χαμογελώντας της αμηχανα
STAI LEGGENDO
Μια Συναυλια στο metro mall
Teen FictionΤι γινεται οταν ενα απλο κοριτσι η Μαρια ερωτευεται ενα ανερχομενο αστερι στη μουσικη? Ο Αρης μελος ενος συγκροτηματος θα τη προσεξει? Θα καταφερουν να ειναι μαζι ή οι υποχρεωσεις και τα προβληματα θα σταθουν εμποδιο στον ερωτα τους? Ειναι δυνατον...