Πλευρα Τζιμμυ
Τον παιρνω τηλεφωνο αλλα ειναι απενεργοποιημενο! Τι σκατα εγινε τωρα!?
Τ: Τι κανει μωρε? Που ειναι?
Α:Που ειναι ποιος?
Ο Αρης εχει βγει απο το δωματιο του και περιμενει μια απαντηση καθως καθεται στον καναπε!
Τ: Ο Βαγγελης.. Εφυγε... Τον πηραν τηλεφωνο γιατι κατι προεκυψε και επρεπε να φυγει!
Α:Σιγουρα?
Τ: Ναι ρε... Να σου πω πρεπει να φυγω με θελει η κυρα Χρυσουλα για κατι δουλειες!
Α: Ενταξει ρε.. Τα λεμε!
Φευγω και προσπαθω να ξαναπαρω τον Βαγγελη.. Ματαια.. Το κινητο του ειναι κλειστο!
Πλευρα ΜαριαςΝ: Μαρακι μου παμε σπιτι ειμαστε εξω τουλαχιστον 4 ωρες...!
"Μα μου αρεσειι ειναι ωραια εδω!"
Ν: Εμενα παλι κατι αλλο μου αρεσει.
"Τι?"
Γυρναω να τον κοιταξω και τα χειλη του συνθληβονται στα δικα μου. Απομακρυνεται καποια εκαταστοστα και μου χαμογελαει.. Σηκωνεται με παιρνει απο το χερι και γυρναμε πισω.. Διαλεγουμε το σπιτι μου για να κατσουμε αυτη τη φορα. Λειπουν ολοι.. Πηγαινω στη κουζινα και βλεπω στον παγκο ενα σημειωμα απο τη μητερα μου
"Θα λειψουμε για κατι δουλειες.. Λεφτα εχει στο συρταρι αν χρειαστειτε!"
Κλασικη μαμα!
Ν: Το σπιτι δικοο μας!
"Μη σου μπαινουν ιδεες!"
Ν: Γιατι??
Παιρνει το παραπονεμενο υφος του και γελαω με την εκφραση του! Καθομαστε στον καναπε αγκαλια και αρχιζει να με φιλαει.. Διακοπτω μετα απο αρκετη ωρα και του ζηταω να δουμε μια ταινια. Καταληγουμε σε μια κωμωδια γαλλικης προελευσης..Εφτιαξε ποπ κορν και καθησαμε να δουμε την ταινια..Τα μισα πεσανε στο πατωμα εξατιας του! Δε φταιω εγω που με γαργαλουσε!
"Δεν... Αντεχω... Αλλο... Σταματα!"
Απομακρυνεται και προσπαθω να μετριασω την ανασα μου! Νομιζω πως θα εκραγουν τα πνευμονια μου!
Ν: Θελω καποιο ανταλλαγμα ομως!
"Τι θες??"
Ν: Ενα φιλι!
Σκυβει απο πανω μου και τον τραβαω ελαφρα απο τον αυχενα του για να τον φιλησω.. Τον σπρωχνω ελαφρα και παιρνω το μπολ με τα ποπ κορν. Αρχιζω να του πεταω μια μια τις νυφαδες!
YOU ARE READING
Μια Συναυλια στο metro mall
Teen FictionΤι γινεται οταν ενα απλο κοριτσι η Μαρια ερωτευεται ενα ανερχομενο αστερι στη μουσικη? Ο Αρης μελος ενος συγκροτηματος θα τη προσεξει? Θα καταφερουν να ειναι μαζι ή οι υποχρεωσεις και τα προβληματα θα σταθουν εμποδιο στον ερωτα τους? Ειναι δυνατον...