" Τι θες ρε Λεωνιδα ασε με θελω να φυγω"
Λ: Οχι πριν μιλησουμεε.. Τι επαθες γιατι με αποφευγεις?
"Ξερεις γιατι.. σου ειπα.. δε θελω να γινει τιποτα..
Λ: Μα μου αρεσεις πολυ...
"Λεωνιδα ασε με με πονας και θελω να φυγω..
Τραβηξα τα χερια μου αποτομα για να με αφησει.. Ομως εκεινοςμσε επιασε απο τη μεση με κολλησε πανω του. Τον κοιταξα με τα ματια διαπλατα . Ημουν αβεβαιη για το τι προκειται να κανει.. Το υφος του ηταν τρικυμιωδες. Επεσε με λυσσα στα χειλη μου και με φιλουσε... Προσπαθησα να φυγω αλλα δε μπορουσα .Ηταν αδυνατον. Εσπρωχνα οσο μπορουσα ομως δε γινοταν τιποτα.. Ξαφνικα αποδεσμευτηκα .. Ο Αρης βρισκοταν μπροστα μου σε κατασταση εξαλωσυνης
Α: ΑΣΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ !
Η φωνη του βγηκε σαν ουρλιαχτο .. Η φλεβα στο μετωπο του ειχε πεταχτει απο την πιεση.. Δεν τον εχω δει ποτε να θυμωνει ετσι και παρολο το σοκ που μου προκαλεσε..Ενιωσα μια ελξη για αυτη τη πλευρα του..
Α: Μωρο μου εισαι καλα?
Η φωνη του μαλακωσε αμεσως και τα ματια του ηταν πλημμυρισμενα απο θυμο και κατανοηση? Δεν μου εχει θυμωσει ?
" Ναι μια χαρα" ψελλισα .Ο Λεωνιδας σηκωθηκε και πηγε να χτυπησει τον Αρη.. Αρχισαν να παιζουν ξυλο μπροστα μου.. Κυλιοντουσταν κατω στο προαβλιο.. Σε μια στιγμη ηταν ο Αρης απο πανω και εδινε μπουνιες στο προσωπο του Λεωνιδα.. Μανια.. Ναι αυτο τον ειχε πιασει..
" Σταματειστε!!" Ουρλιαξα σε σημειο να με πονεσουν τα πνευμονια μου απο την ελλειψη οξυγονου..Προς εκπληξη μου σταματησαν και εμειναν να με κοιτανε.. Μου πηρε λιγη ωρα μεχρι να ανακτησω την ανασα μου και συνεχισα να μιλαω..
" Αρη σε παρακαλω αστον.. Δεν αξιζει.. Σε παρακαλω."
Α: Μα δε μπορω να τον αφησω ετσι.. Αυτος ο μαλ...αυτος τελος παντων δε σε σεβαστηκε.. Δεν εμεινε πισω ενω ξερει πως εισαι δικη μου "
" Σε παρακαλω δεν αξιζει.. Σηκω"
Αυτη τη φορα με ακουσε και με πλησιασε.. Ειχε ματωσει στα χειλη του και πιθανον αυριο να ειχε μελανιες.. Γιατι ρε Αρη επρεπε να το κανεις αυτο.. Του χαιδεψα απαλα το μαγουλο και σηκωσε το βλεμμα του.. Τα ματια του γυαλιζαν και το χαμογελο του εκανε την εμφανιση του.. Κοντεψα να χασω την ισορροπια μου ομως επρεπε να τελειωνω με το κεφαλαιο Λεωνιδας.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Μια Συναυλια στο metro mall
Genç KurguΤι γινεται οταν ενα απλο κοριτσι η Μαρια ερωτευεται ενα ανερχομενο αστερι στη μουσικη? Ο Αρης μελος ενος συγκροτηματος θα τη προσεξει? Θα καταφερουν να ειναι μαζι ή οι υποχρεωσεις και τα προβληματα θα σταθουν εμποδιο στον ερωτα τους? Ειναι δυνατον...