Η Λινα και εγω ειμαστε στο αμαξι! Επομενη σταση? Mall Athens! Ο Γιαννης μας αφηνει στη κυρια εισοδο και ξεχυνομαστε στα μαγαζια! Με εχει πιασει υπερκαταναλωτισμος! BSB, H&M, Pull and Bear, και αλλα τοσα! .. Γεμισα σακουλες με βραδυνα φορεματα ,μπλουζες και σορτσακια.. Βλεπω ενα καταστημα με καλλιντικα και τραβαω τη Λινα μεσα.. Μας εντοπιζει με ευγενικη υπαλληλος και μου προσφερει ενα δωρεαν βαψιμο.. Γεγονος που συνεβαλε στο να αγορασω ενα βαθυ κοκκινο κραγιον επειτα απο τη συμβουλη της. Η Λινα παρακαλα για λιγη ξεκουραση και ετσι κατευθυνομαστε στους πανω οροφους για ενα καφεδακι.
"Λοιπον μωρο μουυ για πες μου τι νεα?"
Λ: Τιποτα το ιδιαιτερο... Εσυ με τον Αρη ολα καλα?
"Τωρα πλεον ναι! Ολα καλα! Μετα απο αυτην την Οδυσσεια επιτελους καταφεραμε να ειμαστε μαζι και παλι και ειμαι πολυ χαρουμενη.. Εσυ με τον Γιαννη ολα καλα?"
Λ: Ναιι οκ ολα καλα νομιζω
"Δε το ακουω με μεγαλη σιγουρια! Συνεβει κατι? "
Λ: Εε νμζω πως εχουμε αρχισει να βαριομαστε.. Δε ξερω δε γινεται κατι .. Ολο τα ιδια..
"Χμμ καταλαβα... Προσπαθησε να κανεις κατι.. Εγω με τον Αρη θα λειψουμε για ποσο δε ξερω.. Μπορεις να εκμεταλευτεις την ευκαιρια.."
Λ: Χμμ ωραια ιδεα κατι θα κανω...
"Τον αγαπας ετσι?"
Λ: Ναιι ρεε
" Χαιρομαι... "
Δε συνεχισαμε πανω σε αυτο.. Κατι μου λεει πως η σχεση τους αρχιζει να μετραει αντιστροφα... Ελπιζω οτι και να γινει να ναι το καλυτερο και για τους δυο! Μιλαμε για αλλα πολλα θεματα οπως το σχολειο.. το μελλον.. Μια απο αυτες τις ατελειωτες συζητησεις που τελος δεν εχουν...Ο ηχος του κινητου μου μας διακοπτει.
"Ελαα μωροο μου "
Α: Που εισαι?
"Βολτα με τη Λινα στα mall εσυ?"
Α: Κοιτα πισω σου...
Γυρναω το κεφαλι μου και τον βλεπω και οχι μονο του αλλα μαζι με τους αλλους 2 τον Βαγγελη και τον Τζιμμυ
"Χαχαχ δε το πιστευω τι κανετε εδω? "
Α: Ηρθαμε για ψωνια και απο οτι φαινεται τα μεγαλα πνευματα συναντιουνται!
"Χαχα ελατε καθηστε...!"
Πηραν δυο καρεκλες απο το διπλα τραπεζι και εκατσαν στη παρεα μας... Ο Αρης διπλα μου ο Βαγγελης διπλα στη Λινα και ο Τζιμμυ στη μεση....Αρχιζουν τις βλακειεςς ως γνωστον .. Ο Βαγγελης πειραζει τη Λινα και ο Τζιμμυ εμας... Ευτυχως οταν ηρθαν οι παραγγελιες τους ηρεμησαν...Καπως.. Παρατηρω τη Λινα και σοκαρομαι στιγμιαια.. Κοιταζει περιεργα τον Βαγγελη και αυτος το ιδιο.. Οταν ο ενας δε κοιταει παντα κοιταει ο αλλος.. Μπα οχι δε μπορει η ιδεα μου! Δεν ασχολουμαι παραπανω γιατι δεν εχω ορεξη να φορτωνω και αλλο το κεφαλι μου. Αυριο φευγουμε το πρωι και πρεπει να ετοιμασω τα τελευταια πραγματα!
YOU ARE READING
Μια Συναυλια στο metro mall
Teen FictionΤι γινεται οταν ενα απλο κοριτσι η Μαρια ερωτευεται ενα ανερχομενο αστερι στη μουσικη? Ο Αρης μελος ενος συγκροτηματος θα τη προσεξει? Θα καταφερουν να ειναι μαζι ή οι υποχρεωσεις και τα προβληματα θα σταθουν εμποδιο στον ερωτα τους? Ειναι δυνατον...