Perili Köy

1.5K 172 216
                                    

Öne çıkıp zırvalayan çocuğu hemen yanındaki ensesine vurarak susturdu. "Uğur her yerde aynısın be abi." Hemen ardından bize döndü. "Kusura bakmayın lütfen. Sizi görünce sevincinden kafayı yedi arkadaşımız. Ben Serhan," dedikten hemen sonra elini Bay A'ya uzattı ve el sıkıştılar. İkisinde de birbirini anımsatan parmak dövmeler vardı.

"Kız arkadaşım Cemre,"  yanındaki turuncu saçlı kızı gösterdi. Kızla gülümseyerek birbirimize kafa salladığımızda youtube diye zırvalayan çocuğa döndü. "Sizi patavatsızca karşılayan dengesiz Uğur," son olarak sondaki kızı işaret etti. "Ve Duygu."

"Ben Aksel," dedi Bay A öne çıkarak. Hemen ardından elimi tuttu. "Eşim Esin."

Elimi tuttuğu eline tırnaklarımı geçirerek karşılık verdim ve kulağına doğru fısıldadım. "Sen iyi alıştın buna."

"Şş bir bildiğim var," dedi sessizce.

Bir bildiği falan yoktu. Beni sinir etmek hoşun gittiği için yaptığı çok belliydi.
Hemen ardından gençlere döndü. Kızlar benden birkaç yaş küçük duruyordu. Bay A'nın tam yaşını bilmediğim için onunla ilgili tespit yapamıyordum.

"Memnun oldum," dedim genel olarak hepsine seslenir gibi.

Onlarda aynı şekilde karşılık verdiğinde bakışları Aksel'in tuhaf pijamasına takılmıştı ve bu konusa çok haklılardı. Ben sessizce gülerken Cemre öne atıldı. "Bizler üniversite öğrencisiyiz. Uğur'un lafıyla saçma sapan kalkıp buralara geldik ve bu lanet köyde mahsur kaldık, arabamız bozuldu."

"Sahi neden geldiniz buraya?" diye sordum endişeli bir bakışla.

"Asıl biz size sormalıyız," dedi Serhan. "Biz araştırma yapıp video çekmek için geldik ama siz neden burayı tercih edesiniz ki."

"Bu herif yüzünden," dedim Bay A'yı göstererek. "Uzun yoldan geldik ve konaklayacağımız bir yer arıyorduk, ipsiz sapsız bir adamın tarifi bizi buraya getirdi."

Bay A bana döndü. "Hepimiz hatalar yapabiliriz hayatım," dedi rahat bir tavırla. Hemen ardından pijamasını gösterdi. "Hatalarımdan biri de yanlış eş seçimi olacak ki şu an bu pijamayla duruyorum. Merak etmeyin birazdan değiştireceğim. Her neyse, gençler siz ne araştırması yapıyordunuz."

Uğur öne atıldı ve gülerek yanıt verdi. "Pijamayla bu lanet geceye renk katmış olabilirsiniz ama ciddi misiniz? Hiçbir şey bilmiyor musunuz? Tüm ülke çalkalandı bu köyün ismiyle. Biz de youtube kanalımız için video çekip insanları aydınlatmaya karar verdik."

Bir türlü tam bir yanıt vermemelerine göz devirdim. Aralarından Cemre olanı bakışlarımdan anlamış gibi konuştu. "Aptal Uğur açıklayamadığına göre ben anlatayım. Söylentilere göre bu köy cinli. Bu sebeple boş. Biz de tam olarak bunu araştırmaya geldik."

Gözlerim kocaman açılırken öfkeli bakışlarla Bay A'ya döndüm. Yol kenarındaki o adamı gördüğümde tam olarak bundan korkuyordum işte. "Hemen geri dönelim."

Başını sıkıntılı bir şekilde yana yatırdı. "Yakıt az."

"Ne demek yakıt az?"

Tek elini dağınık saçlarından geçirdi ve sıkıntılı bir şekilde ofladı. "Azaldığını fark ettiğimde önümüze zaten petrol çıkar diye rahat davrandım."

Yıldız Kayarken Dilek TutulmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin