•Giriş:Ekibimde bir omega istemiyorum•

10K 672 228
                                    

İyi okumalar :)
.
.
.
.
.

"Benden habersiz bunu nasil yaparsınız? Nasıl!? Benim ekibim, benim! Ekibe biri alınacaksa buna ben karar veririm! Siz değil! Çünkü benim ekibim sizin değil."

İlçe Emniyet Müdürü'nün odasına daldıktan sonra bu sözler döküldü ağzından. Döküldü dökülmesine ama sonra kiminle konuştuğunu hatırlayınca pisman oldu. Sinirlerine hakim olması gerekti oysa o çok aptalca davranmıştı.

"Çık ve tekrar gir, düzgünce, hemen!"

Emniyet Müdürü sinirlendigini belli edercesine kelimelerin üzerine basa basa konuşuyordu. Komiser çıktı ve tekrar girdi.

"Özür dilerim.. Az önceki saygisizligimi affedin efendim ,bir daha olmayacak."

"Umarım öyle olur çünkü bir daha ki sefere bu kadar nazik davranacağımı sanmıyorum. Sinirlerine hakim olmayi öğrenmelisin kariyerinde hızla yükselmeyi hedefliyor ,bunun için çalışıp çabalıyorsun ama kendine hakim olamamak hem bir komisere hem de soylu ailene yakışmıyor."

"Benim bir ailem yok!"

Müdür Chris aldığı cevaptan memnun değildi ama fazla üzerine gitmek istemedi ve konuyu değiştirdi.

"Az önceki saygisizliginin bir nedeni olmalı?"

"Ekibime benden habersiz birini eklemişsiniz, üstelik omega ve çaylak. Saygısızlık etmek istmem ama söylerken bile saçma geliyor. Farkındasınızdır umarım. Öyle birini ekibime almam. Bunu siz-"

"Ekibine yeni birini ekledim,bu konu artık tartışmaya kapalıdır, çıkabilirsin"

Minho sözünün kesilmesinden memnun değildi. Bu onun damarına basıyordu. Öfkesinin sesine yansımasını engellemeye çalışarak konuştu.

"Ekibimde bir omega istemiyorum"

"Ama ben istiyorum, ekibin başına seni koymam benim ekibe müdahele edemeyeceğim anlamına gelmiyor. Şimdi sesini kes yoksa seni trafik polisi yaparım"

"Hayır efendim,bunu yapamazsınız. "

"O zaman Jisung ile iyi geçinmeye bak"

Minho bu sözleri dinledikten hemen sonra odadan çıkmıştı. Kabul etmişti. Ekibine bir omega kabul etmişti ama bu onun uzun kalacağı anlamına gelmiyordu. Tek yapması gereken hata yapmasını beklemekti.

.
.
.
.

Okuduğun için teşekkür ederim :)

Omega In Team || minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin