☆ 9. Bölüm ☆

5K 440 800
                                    

İyi okumalar..

***

"Gruba katılma şartı çok basit.."

Diyerek uzun boylu olana bakıp sırıtmıştı. Cümlenin devamını kahverengi saçlı alfa tamamladı.

"Bizim önümüzde sevişiceksiniz."

***
"Yani kamera ile kaydedilecek."

Duyduklarımdan sonra dilim tutulmuştu. Hiç bir şey söyleyemiyordum. Minho Amir konuşmaya başladı.

"Bu neden gerekli?"

Benim aksime o çok rahattı ya da öyle davranıyordu. Sakin bir ses tonu ile sormuştu. Uzun boylu olan cevap verdi.

" Aslında bu tip gruplar geçmişten günümüze bir çok kez kurulmuş ve polis tarafindan dağıtılmıştır. Dağılma nedeni ise her seferinden üyelerden birinin ihaneti yüzündenmis.
Bizde buna engel olmak için böyle bir sistem geliştirdik. Eger biri ihanet ederse onun mahrem görüntüleri medyaya yayılacak. Anlayacağınız üzere bizimde bu tip görüntülerimiz var ve saklanıyor. Peki siz kabul ediyor musunuz?"

"Minsoo ile konuşmam lazım"

"Peki biz size müsade edelim"

Diyerek üçüde salondan çıkmışlardı. Minho Amir bana dönerek fısıltıyla

"Bunu yapmak zorunda değilsin, bura-"

"Bunu yapabilirim, görev için yapmak zorundayım."

"Sana yapmak zorunda-"

"Seowon, buraya kadar gelmişken benim yüzümden.. her neyse yapacağım."

"Yapacağız.."

(Yazardan; Bunu derken sırıtmıştı..)

"Ama ben.. şey daha önce hiç..yani.. nasıl desem..hiç kimse ile.."

"Daha önce kimse ile yatmadin mi?"

" Ah, evet.."

Yanaklarım yanıyor.. Bu çok utandırıcı ama o çok rahat bir şekilde konusuyor. Kahverengi saçlı alfa içeriye girip,

" Karar vermişsinizdir umarım."

"Ah evet biz hazırız.."

" Buyrun sizi içeriye alalim."

Minho Amir belimden tuttu.Siyah kapıdan geçip uzun ve dar bir koridora girdik. Bir çok kapı vardı ve bazı sesler geliyodu. Yaklaştıkça ses daha da yükseliyor ve netleşiyordu.

"Alfa..ah..lütfen.. ıh..ahh lütfen.. aaaahh..yavaşla..lütfeen.."

"Ahh..seni aldattığımı.. nasıl düşünebilirsin."

"Özür dilerim..Alfaam aah lütfen yavaşlaa ah.. çok yalnış düşündüm.. özür dileriim ıaahh"

Az önceki sarı saçlı omeganın yani Jimin'in sesiydi. Bu daha çok utanmama sebep oldu. Koridordan sağa döndük ve yine çift kapıdan geçtik.Oda tamamen kırmızıydı ve yatağın etrafı parmakliklarla çevriliydi.OHA!Burası bir fantezi odası. Biz burda mı şey yapcaz!!

"Bu güne biraz daha heyecan katması için size hediyemiz var."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Omega In Team || minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin