Medya, size bir sarki önermek istedim..(Bölümle alakası yok)
İyi okumalar ♡
***
Kahvaltının ardından masayı topladik ve çay demledik. O sırada bir kişi daha geldi. Sarı saçlı bir alfa. Onu ilk defa görüyordum fakat aurasi bir yerlerden tanıdık geliyordu.
"Kahvaltıyı kaçırdın."
"Yapıp geldim.."
"Yeni üyeler mi var?"
"Evet Go Seo-
Minho, Taehyung'un sözünü kesip kendisi devam etti.
"Ben Go Seowon ve omegam Kang Minsoo.Memnun oldum."
"Lee Gunwoo, bende memnun oldum"
Onlar el sıkışırken ortam bir an da gerilmişti. Ben sadece şunu diyebildim.
"Bende.."
***
》Minho'nun bakış açısı ile
yazılmıştır《Chanyeol hızla ayağa kalktı,
"Üzgünüm millet ama şirkete gitmem gerek herkese iyi günler.."
"Chanyeol!"
"Ah Baek-..özür dilerim bebeğim."
"Gittiğimiz heryerde beni unutuyorsun!"
"Üzgünüm bebeğim.. ufacık bir sey olduğun için..her neyse acele et."
"Ne bu acele, yavaş ol, çok hızlı yürüyorsun.."
"Hızlı yürümüyorum, adımlarım büyük, hadi geç kalıcam."
"Pardon! Geç kalınca kendi kendini mi kovucaksın.."
Chanyeol ve Baekhyun ikilisi tartışarak çıkmışlardı, tuhaf bir ilişki.
Jongin'in omegası konuşmaya başladı."Minsoo( Jisung ),dert etme her zamanki halleri.."
"Ah.. garip bir ilişki."
"Ama biribirlerini seviyorlar."
Kyungsoo, Jisung'un onlar için endişelendigini düşünüp, durumlarını açıklamıştı. Jongin ayağa kalkıp artık gitmeleri gerektiğini söyledi ve Kyungsoo ile el ele ayrıldılar.. Jimin biraz çekinerek konuşmaya başladı.
"Yoongi Hyung ve.. Minsoo ( Jisung) size bir şey göstermem gerek, beni takip edin."
Üçüde terastan ayrılıp gözden kaybodular. Sadece Taehyung, Jungkook, Gunwoo ve ben kalmıştık, yani alfalar. Onlar ayırılır ayrılmaz Jungkook konsumaya başladı.
"Taehyung hyung şimdi tam zamanı.."
"Haklısın. Seowon (Minho) öldürmek istediğin biri veya birileri var mı?"
Bu soruyu hiç beklemiyordum. Önce affalladim ama belli etmedim. Sakince yanıt verdim.
"Neden sordunuz?"
"En iyisi en baştan anlatmak."
Diyerek ayağa kalkmış ve terasın korkuluklarına doğru yürümeye başlamıştı. Diğerleri de ayağa kalkınca bende onlara eşlik ettim. Korkuluklara yaslanmış Taehyung'un konuşmasını bekliyorduk. Kolunu kaldırıp ,parmağı ile hemen ilerdeki koruluğu gösterdi.
"Orası bir yapay orman ve benim. Bu 10 dönümlük alanıda sadece bu yapay ormanı yapmak için aldım."
Konuşmanın nereye gidicegini merak ediyorum. Az önceki soru ile simdiki konuşmanın arasında bağlantı kurmaya çalışıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Omega In Team || minsung
Fanfiction"Bizim önümüzde sevişiceksiniz." alfa, Lee Minho omega, Han Jisung