•5. Bölüm• (Gölge)

4.2K 474 257
                                    

İyi okumalar <3

***

Biraz daha durduktan sonra beni eve bırakmıştı. Saate baktığımda 10.13 olduğunu gördüm. Bir bardak kahve yaptim ve masamın başına oturdum,şimdi sıra delilleri incelmeye gelmişti.

***

》Jisung'un bakış açısından yazılmaya devam edilmiştir.《

Çektiğim fotoğrafları daha iyi incelemek için bilgisayarıma aktardım. Şimdi incelmeye hazırlardı.
İlk fotoya bastım ve tam ekran yaptim. Cinayet'in işlendiği odanın kapıdan çekilmiş bir fotoğrafıydı.  Fotoğrafa bakınca bile kasvetli atmosferi hissedebiliyordum. Bir sonraki fotoğrafa atladim. Odanin başka bir açısından çekmisti, diğerinde ise cesedin fotoğrafı vardi. Bunu incelemeye yüreğim yoktum, bir sonrakine geçtim. İki kanatli gotik bir gardırop vardı. Odaya kasvetli atmosferi yayan kesinlikle bu gardroptu. Bir kanadındaki ayna kırılmış , yerlere ve hemen karşındaki  yatağa sıçramıştı. Bu fotoğrafta farketmediğim bir ayrıntı vardı, biliyordum ama göremiyordum. Bu fotoğrafa tekrar dönmek üzere diğerine atladim. Pencere ve perdelerin bir fotoğrafıydı. Üzerinde fazla durmaya gerek olmadığını düşündüm hemen digerine geçtim, dağınık yatağı çekmişim, inceleyecek bir sey bulamayınca diğerine atladim. Odanın kapıya çapraz köşesinden çekilmiş fotoğrafta Minho Amir'de çıkmıştı. Biraz yaklaştırinca yüzünü daha iyi gördüm.

Mesai basında her zaman takıntığı o surat vardı. Soğuk ve sessiz. Onun her zaman böyle olduğunu düşünürdüm fakat bu gün beni fazlasıyla yanılttı. Gülümsemek onun alfa yüzüne çok yakışıyordu ama o soğuk bir surat takınarak alfa yüzünü daha korkutucu yapıyordu. Özellikle bakışları, diğer alfaları korkutmak için feromonlara ihtiyacı yoktu, sadece bakışları yeterdi. Sahi! Ben onun feromonlarini hiç hissetmedim. Benden saklıyor olabilir mi? Neden saklıyor ki! Şimdi merak ettim..Jisung kendine gel! Sana ne milletin feromonlarindan. İşine bak sen!

Tüm fotoğraflara baktıktan sonra en baştan tekrar bakmaya başladım. Gotik Gardıropa gelince durdum ve fotoya dikkatlice baktım. Göremiyorum.Umarım boşa zaman kaybetmıyorumdur. Saat 12 olmus bile. Lanet olsun! Off.. Bir kanadındaki aynası kırık bir gotik gardırop, yerlerde camlar, yataklarda camlar..Hmm! Yatakta ayna parcaları mı? İste burda bir delil var. Aptal Jisung! Bu kadar açıkta duran bir delili nasıl göremezsin!

Bir bardak kahve daha doldurdum ve diğer fotografları inceledim. Gotik gardırop gibi net deliller yoktu. Tekrar tekrar incelemek kesinlikle zaman kaybettirmekten baska işe yaramayacak. En iyisi yarın tekrar incelemek. Şimdi dinlenme zamani.

***

Sıcak bir duş , sincapli pijamalarim ve ardindan yumuşacık yatak. Baska ne isteyebilirim ki? Şimdi uyuyabilirim.  Hmm.. Dinlenmek için uyumaliyim. Hmm.. Belki yalnış pozisyondur, yüzüstü yatmalıyım.  Simdi uyuyabilirim. Neden uyuyamıyorum?!
Off!Kimi kandiriyorsun Jisung? Iki koca bardak kahve içtikten sonra nasıl uyumayı planlıyorsun? Aptal! Saat 2 olmuş, aptal. Yarin kesin uyanamayacağım, geç kalacağım.

"Gurr!"

Ne?! Hadi ama ya? Daha 4 saat önce yemek yedim. Nasil bu kadar çabuk acıkabiliyorum. Aç karnına uyunmaz, bir şeyler yesem iyi olacak.

Yarin mutfak alışverişi yapmaliyim. Kuru ekmek bile yok. Ac kaldim ama ben dayanamam ki. Bu saatte umarım açık tekel bayi vardır.

Opss! Soğukmus. Keşke ceket alsaydim. Tanıdık biri beni bu pijamalarla görmez insallah. Görmez, görmez.. Sadece tekel bayiye hemencecik girip geri çıkıcam.
Of.. burdaki kapalıymış,diğer sokaktaki gidicem mecbur. Biraz uzak ve hava soğuk olabilir ama ben aç kalamam. Ne tarftan dönüyorduk o sokağa. Köpek sesi miydi o? Umarim yakında değillerdir? Kaybolmadan önce navigasyondan baksam daha iyi olur. Hmm.. ahh yalnış sokağa girmişim , biliyordum. Geri dönüp, her zaman ki yoldan gitsem mi yoksa navigasyonda bir kestirme var ordan mı? Sacmalama tabi ki kestirme? Yemege en yakin yol en iyi yoldur.

Önce sağa, sonra sola ardindan tekrar saga ve düz gidip sola ve tekrar sola.. Navigasyona uyarsam, hızlı bir sekilde ulaşırım. Burdan sağa  gidiyoruz, evet.. simdi sola ardindan tek-

"Ahh! Özür dileri.."

Birine çarptım ve yere yapıştım. Dizlerimin ve ellerimin uzerindeydim.
Lanet olsun! Alfa feromonlari..
Aptal Jisung ne diye kestirmeye girersin ki? 5 dakika geç ye, yemek kaçmıyor ya!! Aptalliginin bedeli buyur karşında. Gerci kafami kaldırmaya cesaret edemiyorum. Baska feromonlarda hissetmeye basladim. 2 hayir 3, 4 hayir tam 5 kişiler.

"Vay vay vay! Bakın burda ne varmış? Küçük bir omega! Kahvaltida yürek mi yedin bakim. Alfalarin kızgınlık döneminde dışarı çıkmaya, üstelik  böyle bir tenha bir sokakta dolasmaya nasıl cesaret ettin? Evin oturmalıydın küçük omega şimdi ceza zamanı."

Kızgınlık dönemi,  ben bunu tamamen unutmuşum. Fermurlarini açıyorlar, sesini duyuyorum. Kaçmalıyım ama nasıl. Başımı kaldırmaya bile cesaretim yok. Kaldırsam bile ayağa kalkabileceğini sanmıyorum. Feromonlari beni çok kötü etkiliyor ama burda durup tecavüz edilmeyi de bekleyemem. Kalan tüm gücümle ayağa kalktım ve kaçmaya başladım. Daha köşeyi yeni dönmüştüm ki, birine daha çarptım. Hayır, birilerine.. 3 alfa daha feromonlarimi hissedip gelmişti. Simdi etrafım tamamen sarılıydi. Çığlık atabilirdim atmasina ama kimse gelmezdi. Herkes bu tecavüzlere, alfalarin kızgınlık döneminde  atılan çığlıklara alışmışlardı.

Öylece tecavüz mü edilecektim. Buna izin veremem. Gerekirse yumuruklarimla dovusucektim ama 8 alfa karşısında sansim neydi ki? Hem bütün gücümün eriyip gittiğini hissedebiliyorum. Lanet olsun gözlerimden akan yaşlar daha da güçsüzleşmeme neden oluyordu.

"Hmm.. Ağlama! Canını fazla yakmayacağız. "

Ardından yükselen pis kahkalar kulaklarimda sürekli yankılanıyor.

"Hadi simdi senin su enfes vücuduna bir göz atalım..Hmm"

Sincapli pijamamin yakasindan tutup yırttı ardından kalan parçalarıda çekiştirerek kopardilar . Göğüsüm ve sırtım tamamen açıkta kalınca soğuk hava direk tenime temas etti, titredim. Sincapli pijamanin altınıda parçalayınca  sadece bir boxerla kalmıştım. Soğuk havayı hissetdikçe titriyordum. Kalan son gücümle birinin yüzüne tekme attım. Kaçamayacağımı zaten biliyorum sadece.. ahh! Çeneme yumruk attılar, gözlerim karardi ve kulaklarım çınladı. Ne net görebiliyor ne de net duyabiliyorum ama bedenime sürtülen iğrenç cinsel organlarını çok iyi hissedebiliyorum. Hatırladığım son sesler ve görüntüler..

"Sen kimsin lan..."

Ve bir gölge..
.
.
.
.
Okudugun icin teşekürler <3

Omega In Team || minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin