İyi okumalar bebişlerim..
....
Felix."
"Amirim. Amirim! Amirim?"
"Seungmin nerde?"
"Amirim siz izinli değil miydiniz?"
"Evet işe gelmedim zaten. Seungmin nerde?"
"Aracı park ediyor, gelir şimdi-"
Felix sözlerini bitirmeden, Seungmin odaya girmişti bile.
"Amir-"
"Evet izinliyim ve işe için gelmedim. Seninle konuşmam gerek."
"Tamam amirim. İsterseniz bir kafede.."
"Beni takip et."
Minho hızla odadan çıktı ve koridolari hızlıca geçip bahçeye çıktı. Seungmin'de pesindeydi. Minho arabaya yöneldi ve Seungmin'e binemsini işaret etti. Emniyetin bahcesinden çıktı ve yol boyunca hiç konuşmadı. Seungmin sadece düğün hakkında bir şeyler söyledi ama Minho karışlık vermeyince sustu.
"Amirim şehirden çıktınız, nereye gidiyoruz?"
"Sakin bir yere."
...
Jisung'un gözünden yazılmıştır.
Eun mi'nin yeni yıkanan kıyafetlerini katlayıp yerleştirdim. Odanın ortasında duran beşiğine yaklaştım ve pastel mor rengindeki korkuluğunda parmaklarimi gezdirdim. Ardından hafifçe ittirdim. Yavaş yavaş sallanmaya başladı, durmasına izin vermeden tekrar ittirdim. Sakince ninni mırıldanmaya başlarken beşiğin üzerindeki oyuncağında dönemesini sağladım. Ardından beşiğin durmasını bekledim ve tekrar dokundum. Her duruşunda tekrar yavaşça ittiriyordum ve ninniyi daha net söylüyordum. Başımı kaldırıp beşiğin üzerindeki dönen oyuncağa baktım. Durmak üzereydi, küçük peluş polis arabaları yavaşlamıştı. Onun da durmasına izin vermedim.
"Ding dong.."
Kapı çalıyordu, duyuyordum fakat bu atmosferi bozmak istemiyordum. İstemeye istemeye odadan çıktım ve dar koridordan geçip kapıya yöneldim. Kim olduğunu bile sormadan kapıyı açtım. Minho'ydu.
Ceketini asıp, hiç bir şey söylemeden salondaki koltuğa kendini attı.
Bende Eun mi'nin odasına tekrar gitmek için koridora yönelmiştim."Jisung."
"Efendim."
"Otur konuşalım."
"Istemiyorum."
"Sana otur konuşacağız dedim."
"Hayır, istemiyorum dedim."
"Hem suçlusun hem güçlü."
"Suçlu değilim. Suçlu olan kim biliyor musun? Sensin."
"Ne?"
"Evet sensin. Eun mi'i benden, bizden aldın ve günlerdir onu göremiyorum. Kıyafetlerini tekrar tekrar yıkıyorum, evet temiz olsalar bile. Beşiğini sallıyorum ve ninni söylüyorum. O yanımda değil, biliyorum ama.."
"Jisung ben özür dilerim ama biyolojik babasını bulana kadar buna izin veremem. Eğer onu görmek istiyorsan kim olduğunu söyle."
"Bilmiyorum, cidden bilmiyorum neden bana inanmıyorsun."
"Tamam inanıyorum ama hiç yardımcı olmuyorsun. Yani bilmemen saçma anlatabiliyor muyum? Biriyle yatarsın ve kim olduğunu bilmez misin?"
"Ben kimse ile yatmadım, senden başka."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Omega In Team || minsung
Fanfiction"Bizim önümüzde sevişiceksiniz." alfa, Lee Minho omega, Han Jisung