iyi okumalar..
Medya: ..Jisung..
***
Bileklerimi ve saçımı bırakmıştı , iki elide belimi sıkı sıkı kavramıştı. Çok hızlanmıştı parmaklıklar bile sallanıyordu ve inlemeleri benimkileri bastırıyordu . Cinsel organını içimden çıkartıp üzerime boşaldı.
"Aaahh ıııhh ıh, aferin sana kedicik."
"Bab-.."
"Dinlen kedicik."
Zaten başka bir şey yapıcak halim kalmamıştı, kendimi uykuya teslim ettim.
***
Nerdeyim?! Ah.. burası neresi?
Hiç bir şey hatırlamıyorum. En son..
En son.. görevdeydim.. Görevdeydik. Sonra..sonra..sonra..off ne önemi var,önce kendime gelmeliyim. Umarım bir banyo falan vardır.
Aahh! Orası neden bu kadar acıyor.
Yürüyebilir miyim acaba, ah tabiki hayır. Bana ne ol-"Siktir!"
Ben.. hayır hayır biz ne yaptık! Olanları sakın düşünme, düşünme, sakın düşünme, başka bir sey düşün,
baska bir şey düşün.. Avize! Ne kadar güzelmiş, taşları falan güzel yani..Aptal Jisung kimi kandırıyorsun!
Off! Bir daha amirimin yüzüne bakamam. Canım çok acıyor ama gayet normal çok büyüktü, yaşadığıma şükretmeliyim."Uyanmışsın.."
Minho Amir'im!
"Evet Ami- Seo-.. aah!
"Jisung!"
"Amirim.."
demek grupla birlikte değildik fakat burası kaldığımız otelde değildi.
"Amirim.. biz nerdeyiz?"
"Oteldeyiz"
"Ama burasi.."
"Baska bir oteldeyiz. Seni oraya o halde götüremezdim, digerleri..Neyse canın çok acıyor mu?
Bir de soruyor..İçimden geçtin!
"Evet..bi-birazcık."
"Aah.Özür dilerim, kendimi role fazla kaptirdim ve sonra kurduma hakim olamadım. Seni doktora götürebilirim."
"Hayır hayır ,iyiyim."
"Ekibin yanına dönmeliyiz, hızlıca hazırlan."
"Tamam, Amirim."
Önce duş almalıyım. Banyoya kadar dayanabilirim. Hayır, asla dayanamam. Her hareketimde daha çok sızlıyor. Fakat komiserim fark etmemeli yoksa utanırım.
"Bir sorun mu var?"
"Hayır.. şey aslinda.. evet var."
"Sana banyoya kadar eşlik etmemi ister misin?"
"Evet, amirim. Yani zahmet olmazsa."
Yüzüne bakmıyordum, adım seslerini dinliyordum. Yatağın yanına gelip, yorganı üzerimden aldı. Geceligin kapatamadığı bacaklarimdan ve belimden tutup kucağına aldı. Siktir, siktir, siktir, siktir, siktir.. Yüzümün kıpkırmızı olduğuna eminim, başımı eğdim.
"Jisung.."
Siktir feromonlarim..
"E-efendim amirim."
"Hımm, yok birşey"
Beni küvetin içine bırakıp çıktı. Umarım feromonlarimi hissetmemistir. Aptal Jisung, o senin amirin. Neden öyle seyler düşündüm ki?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Omega In Team || minsung
Fanfiction"Bizim önümüzde sevişiceksiniz." alfa, Lee Minho omega, Han Jisung