•16. Bölüm•

3K 376 504
                                    

İyi okumalar ♡

***

Soyguncu tedirgin oluyor, elleri titriyordu. Ekip ve diğer polisler, soyguncunun yalnış bir hareketine karşı tetikteydi. Gözlerindeki korkuyu net bir şekilde görebiliyorum.

"Etrafin sarılı, silahını indir ve rehini serbest bırak."

Her anonsumda daha çok tedirgin oluyordu.

"Etrafin sarılı, silahını indir ve rehini serbest bırak."

Rehin aldığı adamdan daha çok titremeye başladı

"Etrafin sarılı, silahını indir ve rehini serbest bırak."

Titremesine ve korkmasına karşın cesur davranmaya çalışıyordu. Tetikteki parmağında ufak bir haraketlilik oldu. Korkuyordu, titriyordu fakat yine de tetiğe bastı.

Felix dükkanın arkasından içeri girip soyguncuya son anda müdahale etmişti fakat silah yinede patladı.
Rehin sağlamdı, Felix sağlamdı, ben sağlamdım..

"A-ami- .."

"JİSUNG!"

***

Bu bölüm Jisung'un bakış açısından yazılmıştır.

Kısa bir geri dönüş;

Soyguncuya müdahele edilmişti fakat silah yinede ateş almıştı. Soyuncuyu yüzüstü yere yatırıp etkisiz hale getirmişlerdi. Fakat silahtan ateş edilen kurşun- vücudum uyuşuyor.. neler oluyor?! Kolumda başlayan karıncalanma yavaş yavaş tüm vücuduma yayılmaya başladı, daha fazla ayakta duramayacağım.

"A-ami-.."

"JİSUNG!"

Dizlerimin üzerine düşerken Minho Amirin bana doğru koştuğunu gördüm. Önce dizlerim ardından ellerim yerle buluştu. Ağırlığımı sol koluma vermek zorunda kaldım, gözlerimi açtım. Gördüğüm ilk ve tek şey kanlar içindeki sağ kolumdu, koyu kırmızı akışkan kanın kolumdan elime doğru akmasını izledim.

"Jisung.."

"Amir-"

"Tamam burdayım.. burdayım yanındayım, kendini zorlama.. ambulası arayın. Çabuk!"

Minho Amir yanimdaydı, başım dizindeydi zaten acıyan koluma bastırıyordu..

"Acıyor.."

"Dayan Jisung! Lütfen dayan,sakın kendini bırakma."

"Aah.."

"Hayır, hayır, hayır.. gözlerini sakın kapatma. Bana bak, gözlerime bak!"

Gözlerimi açik tutmaya çalışmak, kolumdaki aciya katlanmaktan daha zordu. Gözlerimi açık olsada, açık tutmaya çalışsamda herşey bulanık..

"Jisung dayan az kaldı.. sadece birazcik daha dayan.."

Görüşüm giderek bulaniklasiyor, sesler azaliyor ve uğultuya dönüşüyordu. Minho Amirin sözlerinin bazılarıda artık anlayamıyordum.

"Jis.. ..ung dayan sak.. ..lerin kapatma bana bak, göz.. ..ak sen ..lüsun JİSUNG!
hayir ..yır  ban.. bak gözleri.. ..ine bak, kendini düşün, düşün.. gözleri.. kapat.. başka ..ir şey düşün.. bek!
Karnı.. ..ün beb.. düş.. JİSUNG BEBEĞİ DÜŞÜN!"

Son sözleri.. son sözleri beni kendime getirdi. Ardından ambulasin sirenleri kulaklarımda uğuldadı.. Görüş alanıma bir kaç kişi daha girdi, sonra..

Omega In Team || minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin