İyi okumalar..
***
"Hyunjin."
"Buyrun amirim."
"Beni takip et."
Hyunjin ekip üyelerine baktı, hepsi başını sağa ve sola sallıyordu. Yanından geçip odadan çıktım, peşimden bahçeye geldi ve yanıma oturdu.
"Hyunjin, Jisung'un gecenin bir yarısı dışarı çıktığını ve sabahına senin onu bulduğun günü hatırlıyor musun?"
"Evet amirim."
"Peki otelin adını hatırlıyor musun?"
"Evet lüks bir otel olduğu için unutmam imkansız. Answer Hotel."
"A-an- swer mı?"
"Evet amirim,Answer Hotel."
"Eminsin yani."
"Evet eminim."
Answer Hotel, Answer Holding'e bağlı. Yani Lee Jinseok'un oteli.
Yani Lee Gunwoo'nun. Gunwoo'nun feromonu baharat ve odunsu.
Gunwoo.. Gunwoo.. Gunwoo
Bunlar aniden aklıma düştü ve simdi başka bir şey düşünemiyorum.
Hayır lütfen Gunwoo olmasin. O itin bir daha karşıma çıkmasını istemiyorum. Sadece bir tesadüf olsun.""Gardenia.. bunu asla
unutamazdım.""Ben kendimi Gunwoo olmadığına inandırmaya çalışırken onun bu sözleri sadece tesadüf olmadığı anlamına geliyordu.
***
"Seni gördüğüme sevindim diyemeyeceğim Seowon ya da Baş Komiser Lee Minho mu demeliyim benim biricik kuzenim. "
"Kim olduğumu biliyorsun, adi babandan mı öğrendin?"
"Seni ... tsk .. buradan çıkar çıkmaz yapacağım ilk şey hepinize teker teker tecavüz etmek."
"Bu tehditler aleyhine kullanılacak. Ayrıca fazla hayale kapılma buradan çıkmana asla izin vermeyeceğim. O parmaklıkların arkasında çüreyeceksin. "
"Buraya neden geldiğini biliyorum. Biricik eşin ve kızın Eun mi ya da kızım mı demeliyim?"
"Seni or- .. onların adını bir daha ağzına alırsan o dilini koparırım."
"Hm.."
"O gece ne oldu bana anlatacaksın, hiç bir detayı atlamadan."
"Karşılığında ne alacağım?"
"Pazarlık yapacak durumda olduğunu mu sanıyorsun?Kibarca rica ediyorken anlat."
"Tamam sakin ol, anlatacağim zaten gerçekleri öğrenince yüzünün alacağı ifadeyi çok merak ediyorum."
"Hiç bir detayı atlama, her şeyi anlatacaksın."
"Alfaların kızgınlık dönemiydi ve randevum vardı. Oraya giderken-"
"Randevu kiminle ve nerede?Sana hiçbir detayı atlama dedim."
"Answer Hotel 'de, oda numarasını hatırlamıyorum. 5 tane omega ile buluşacaktım isimlerini bilmiyorum. Zaten randevuya gitmedim."
Sözlerinin ardından dudaklarına pis bir sırıtış yerleştirdi ve gözlerini sanki bir şey arıyormuşçasına gözlerimde gezdirdi.Ardından daha rahat bir tavırla sözlerine devam etti.
"Aracımla otele giderek sigara almak için küçük bir tekel bayiinin önünde durdum. Sigaramı almış tam arabaya biniyordum ki senin küçük omeganın feromonlarını hissettim. O feromonları hissedipte yoluma devam etmem imkansızdı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Omega In Team || minsung
Fanfiction"Bizim önümüzde sevişiceksiniz." alfa, Lee Minho omega, Han Jisung