İyi okumalar :)
.
.
.
.
."Jisung nerdesin? Tamam."
"Cevap veriyor mu?"
"Hayır, Komiserim."
"Tekrar deneyin"
"Jisung cevap ver, iyi misin? Tamam"
"Ne tarafa gitti, gören var mı?"
"Kapkaççılardan birinin peşinden 3. Sokağa girdi ardından bende girdim, ara sokaklara da baktım hiç iz yok komiserim."
"O zaman onu bulmalıyız.Arkadaslar siz diğer caddelere dağılın, Felix sen bu caddeye, Seungmin 2. sokağa , Hyunjin ve Changbin benimle 3. sokağa hadi, çabuk!"
Jisung kapkaççılardan birinin peşini bırakmamış ve onununla birlikte gözden kaybolmuştu. Suçluyu yakaladi mı? Kaçırdı mı? Yoksa kapkaççı ona zarar mı verdi? Bilmiyorlardı. Telsize de cevap vermiyordu. Ekip üyeleri endişelenmeye başlamışlardı. Onun gelmesini beklemeye sabırları yoktu, bulmaya karar verdiler.
Minho, Hyunjin ve Changbin 3. Sokağa girdikten bir süre sonra ara sokaklara dağılmış ve Jisung'u daha genis yelpazede aramaya karar vermişlerdi.Minho yorulmak nedir bilmez bir şekilde koşuyor bir yandan da telsizden gelicek guzel haberi bekliyordu.
"Bulursanız hemen haber verin , tamam."
Felix cadde boyunca koştu, gelip geçenlere ,dükkan sahiplerine sordu soruşturdu onu ne gören vardı ne duyan.
"Yok ,hicbir yerde yok, tamam "
Seungmin sokaktaki her kuytu köşeye, çıkmaz yollara hatta evlerin bahçesine bile baktı ama yoktu. Sanki yer yarıldı da içine düştü.
"Bulamıyorum,tamam"
Hyunjin ve Changbin'inin de bakmadığı yer, sormadığı kişi kalmamıştı.Minho, Jisung'u bulamadıkça hem sinirleniyor hem de endiseleniyordu. Ekip üyelerine gorev sırasında zarar gelmesinden nefret ederdi. Kendini sorumlu tutardı. Jisung'u ekipte istemiyordu ,çıkartacaktı ama su an ekipteydi yani onun başına bir iş gelsin istemezdi, korumalıydı.
Minho nefes nefese koştuğu sırada yerde siyah bir cisim farketti önce telefon sandı ama biraz daha yaklaşınca telsiz olduğunu anladı. Durdu ve yerden aldi.Tahmin ettiği gibi Jisung'un telsiziydi ,demek ki doğru yoldaydı. Burdan geçmiş ve telsizi düşürmüştü. Aklına kötü şeyler getirmek istemedi, sadece düşürdüğüne kendini inandırmaya çalıştı.
"Jisung'un telsizini buldum düşürmüş olmalı, tamam"
"O zaman o tarafa gitti,bizde gelelim nerdesiniz komiserim? Tamam."
"Bilmiyorum , çok fazla sokağa girip çıktım. Jisung'u bulunca konum atarım, tamam"
Minho, Jisung'un çok yakında olduğunu hissediyordu. Onu bulacağına inanarak tekrar koşmaya başladı, o sırada bir el ateş edildi. Silah sesi kulaklarinda yankılandı, nerde patladığında karar vermeye çalışırken bir el daha ates edildi. Şimdi tespit edebilmişti ve o yöne olabildiğince hızlı varmaya çalışıyordu. Jisung'u düşünüyordu. Koşarken aklında sadece Jisung'a zarar geldiği düşüncesi vardı. Daha ilk haftasında..Bunu düşünmek istemiyordu ama imkanı yoktu aklindan bir türlü atamıyordu.
Aniden durdu çünkü yan sokaktan bir el ateş sesi daha işitti.Silahını belinden çıkardı ve ateş etmeye hazır hale getirdi. Ardından yan sokağa koştu ve duvara yaslanarak sokağa doğru göz ucuyla baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Omega In Team || minsung
Fanfiction"Bizim önümüzde sevişiceksiniz." alfa, Lee Minho omega, Han Jisung