İyi okumalar güzelim..
***
Nöbet 6'da bitti ve şu an saat 6 buçuk. Emniyetten ayrıldık ve eve varmak üzereyiz,asansördeyiz. 2. Kat, 3. Kat, 5. , 6. ve 7. Sonunda.. Gözlerimi açık tutmaya çalışmak ayakta durmaktan daha zor. Hemen şuracıkta uyuyabilirim. Minho Amir yani hyung evin anahtarlarını ararken sanki saatler geçti ve sonunda buldu. Anahtarı yerine taktı, çevirdi, çevirdi, çevirdi.. sonunda açıldı. İçeriye önce geçmeme izin verdi. Güzel yatağım kavusmamiza saniyeler kaldı..
Hızlı adimlar ile salon ve mutfağın arasindan geçtim fakat.. fakat gözüme bir şey takıldı ve geriye doğru bir kaç adım attim. Koltukta.. koltukta biri oturuyordu, bir kadın. Alfa bir kadın.
***
Bu bölüm Minho'nun bakış açısından yazılmıştır."Anne!"
"Minho... oğlum."
"Günaydın,hoşgeldin..neden geldin?"
"Hoşbuldum, seni görmek istedim. Sanırım önce sana söylemeliydim, özür dilerim. Sonra tekrar gelirim."
"Anne nereye gidiyorsun?"
"Sizi rahatsız etmeyeyim.."
"Anne ne rahatsızlığı! Hiç bir yere gitmiyorsun."
"Oğlum.."
Annem, güzel annem.. Bir kaç adım atıp yaklaştım ve sıkı sıkı sarıldım. Çok sık görüşmeyiz, hatta nerdeyse hiç.. Annemi özlemişim, bunu bile onu görüce farkettim. Aramız bozuk değil ama iyi olduğuda söylenemez. Bu yeni bir şey değil. Ben kendimi bildim bileli anne-oğul iliskimiz biraz mesafeli..diğer iliskiler gibi değil ama birbirimizi severiz çünkü sadece birbirimize sahibiz..
"Yorgun görünüyorsun."
"Nöbetteydim."
"O zaman hadi yatağına."
"Tamam anne ama sen ne yapıcaksın?"
"Temizlik yaparim diye düşünmüştüm ama gördüğüm kadarıyla gerek yok. Enfes bir sofra hazırlayacağım."
"Kendini fazla yorma, kolay gelsin."
Bir kaç adım atıp odama yönelmiştim ki,
"Minho, anneni erkek arkadaşınla tanıştırmayacak mısın?"
"Erkek arkadaş mı?"
"Holdeki sincaba benzeyen sarışın çocuktan bahsediyorum.."
"Ji- jisung mu? "
"Evet, demek ismi Jisung.."
"Anne yalnış anladın, sadece ekipten arkadaşım ve bir süreliğine bende kalıcak..şey bu arada, Jisung annem, anne Jisung."
Annem gözlerini kısmış bir bana bir Jisung'a bakıyordu. Bu ifadeyi kandırıldığını hissettiği zaman takınırdı.
"Memnun oldum Bayan Lee."
"Bende Jisung."
Annem Jisung'a göz atarak cevap vermişti. Jisung'ta şaşkın gözlerle anneme bakakalmıştı. Annem haklıydı, gerçekten sincaba benziyordu.
"Hadi yatağınıza gidin,güzelce dinlenin sonra sohbet ederiz."
Annem sözlerini bitirmeden ben odama girmiştim bile. Direk duşa girdim. Sıcak bir duş alıp giyindim. Artik uyumaya hazırdım. Yatağıma uzanıp gözlerimi kapattım. Yorgundum, hemen uyuyaklabilirdim ama olmuyordu. İçimden bir ses gidip Jisung 'u kontrol etmemi söylüyordu.
Bir çırpıda yataktan kalktım ve 4 saniye sonra Jisung'un odasinin kapısındaydım. Yavaşça tıkladım ses yoktu. Kulpu çevirip içeri girdim. Uyuyordu.. Sessizce fısıldadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Omega In Team || minsung
Fanfiction"Bizim önümüzde sevişiceksiniz." alfa, Lee Minho omega, Han Jisung