Uzun zaman sonra tekrardan merhaba..
İyi okumalar..
***
"Hoş geldiniz efendim.. Beni takip edin, Bay Jin Seok sizi yukarda bekliyor.."
Şirkete girer girmez beta bir kadın beni karşıladı. Demek beni bekliyordu. Onu takip edip asansöre bindim. Sonra geniş koridorlar falan..
Baya büyüktü.. Hatırladığımdan daha büyük. En son 5 yaşında gelmiştim. Neyse..Çift kapıdan geçip uzun ince bir odaya girdik. Sanırım toplantı odasi çünkü odada uzun ince bir masa var. Masanın başında da Bay Jin Seok(!)
"Hoş geldin Minho.."
Ağzımdan zorla,
"Hoş buldum.."
"Gelmeden önce DNA testi sonuçlarını göndermişsin."
"Evet."
"Açmadan göndermişsin.."
"Hayır direk olarak hastahane benim adıma buraya gönderdi. "
"Hmm ne cesur bir davranış.."
"Ne?Bu da ne demek oluyor?"
"Al kendin bak."
Masanın üzerinde duran zarfı aldım içindeki kağıda baktım.
"En alttakini, sesli oku.."
"Lee Eun Mi'e ait olan DNA profili ile baba olduğunu idda eden Lee Min Ho'a ait DNA profil karşılaştırması yapıldı.Elde edilen sonuç itibari ile; Lee Min Ho'nun, Lee Eun Mi için biyolojik babalığı reddedildi.."
...
"Benim önerim o omegayı boşaman.."
"Boşamak?..Hah haha haa... Bu kadar ucuz bir numaraya kanacağımı mı düşündün?"
"Numara falan yok, baksana laboratuvardan onaylı."
"Ne yaptın? Doktoru falan mı satın aldın?"
"Ben hiç bir şey yapmadım. Suçlu olan omegan ,ben değil. "
"Buna cidden inanacağımı düşündün mü?Ucuz bir adam olduğunu biliyorum ama bu kadar düşeceğini düşünmemiştim."
"Düşmek mi?"
"Babamı bizden aldın, ailemizi mahvettin. Şimdi tekrar bir aile kurmuşken bu sefer tekrar aynı şeyi yapmana izin vermeyeceğim."
"Minho... oğlum ben hiç bir şey yapmadım."
"Siktir ordan. Şirketin de batsın sende.."
"Şirket mi?Şirketi boşver şimdi. Senin ailen daha önemli."
"İyi amca rolümü oynuyorsun? Haha.."
"Bana inanmıyorsun, ne kadar yazık.Başka bir laboratuvarda, tekrar bir test-"
"Tekrar bir test mi? Ne yapacaksın bu sefer orayı mı satın alacaksın? Eun mi benim kızım ve Jisung eşim.. Onlardan asla vazgeçmem. Şirketini falan da istemiyorum."
"Beni dinle, şimdi önemli olan şirket falan değil, senin ailen, ailen için tekrar bir babalık testi."
"Tamam,bunu sen istedin. Bakalım testi bu sefer değiştirebilecek misin?"
Kapıyı çarparak çıktım. Yan taraftaki asistan korkuyla sıçradı. Geldiğim yolu hatırlıyordum, bir kaç dakika sonra dışardaydım. Arabaya doğru yürürken hala sıkıntı içinde olduğumu farketim . Şirketin atmosferi veya o piçle konuştuğum için olduğunu düşünüyordum, dışarı çıkınca geçer sandım. Fakat geçmiyor,artıyor.. Derdim ne !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Omega In Team || minsung
Fanfiction"Bizim önümüzde sevişiceksiniz." alfa, Lee Minho omega, Han Jisung