•6. Bölüm•

3.8K 471 130
                                    

Medya 👑

İyi okumalar <3

***

Kalan son gücümle birinin yüzüne tekme attım. Kaçamayacağımı zaten biliyorum sadece.. ahh! Çeneme yumruk attılar, gözlerim karardi ve kulaklarım çınladı. Ne net görebiliyor ne de net duyabiliyorum ama bedenime sürtülen iğrenç cinsel organlarını çok iyi hissedebiliyorum. Hatırladığım son sesler ve görüntüler..

"Sen kimsin lan..."

Ve bir gölge..

***

Ahh!! Esneyerek uyandığımda gözlerimi daha önce hiç görmediğim bir odada açtım. Bir otel odasına benziyordu, her sey birinci sınıf kaliteydi. Peki, ben buraya nasıl geldim. Büyük yataktan çıplak ayaklarımı yere indirdiğim sırada alt tarafimda bir ağrıyla dizlerimin üzerine düştüm, ağrı dün geceyi hatırlamamı sağladı. Lanet o"""pu çocukları bana tecavüz etmeye çalıştı. Kıyafetlerimi parçaladılar ve o sırada telefonumu kaybettim. Sonra biri daha vardı.. Sadece gölgesini hatırlıyorum. Ahh!! Başım da ağrıyor. Zar zor ayağa kalkıp, sağa sola tutunarak kendimi banyoya attim
Elimi yüzümu yıkayıp başımı kaldırınca yaralı yüzümle karşılaştım.
Ardından üzerimdeki yabanci gömleği farkettim, daha doğrusu üzerimde olan tek kıyafeti. Sahibi her kimse bütün fermonları gömleğe sinmişti. Klasik alfa aurası baharat ve odunsu fermonlarının bastırdığı daha hafif bir koku vardı. Gömleğin sahibi her kimse beni buraya getiren kişide o olmalıydı. Ona bir teşekkür borçluyum ama ismini bilmiyorum.

Eğer mideme hakim olabilseydim su an bu halde olmazdım. Aptalsin Jisung! Ne telefonum, ne param ne de kıyafetlerim var. Bu otel odasına sıkışıp kaldım, ayrıca işe de geç kaldım. Kesinlikle azarlanacaktim.
Yürüyecek gücüm yoktu kendimi tekrar yatağa attım ve uyumaya çalıştım. Sanki uyanınca her şey eski haline dönecekti sanki hiç yaşanmamış gibi..

***

"Jisung! Uyan Jisung! Jisung!"

"Ne?! Ne oluyor?"

"Tanrıya şükür iyisin!"

"Hyunjin Hyung, senin burda ne işin var?"

"Sen karakola gelmeyince seni aradim ama telefonuna ulaşılamiyordu. Evine gittim,kapıyı açmayınca kapının önündeki paspasin altında evin anahtarını buldum ve içeri girdim. Evde yoktun,telefonundan son sinyal alınan yere gittim, tenha bir arka sokaktı, öğle vakti olmasına rağmen korkutucuydu.Sonra telefonundan son sinyal alınan yere en yakın otellere baktim. Şimdi burdayım!"

"Ah! Beni bulduğun için teşekkür ederim."

"Sana ne oldu? Öyle bir sokakta ne işin vardı? Yüzüne ne oldu? "

"Tam olarak hatirlamiyorum.."

"Ne?! Jisung şaka mi yapıyorsun?Hic komik değil. "

"Bu oda kimin adına kayıtlıydı?Benim mi?"

Her kimse benim adımı bilmiyordu saçma bir soruydu.

"Senin adına oda kayıtlı olup olmadığını sordum. Danismada ki kadın olmadığını söyledi ama ücreti ödenmiş kimsenin adına kayıtlı olmayan bir oda oluğunu söyledi. Yani burası."

"Yani kim olduğunu bulamayacağım."

"Kimin kim olduğunu bulamayacaksın?"

"Hyunjin Hyung, herşeyi anlatıcam ama sonra, lütfen bana kıyafet bul."

***

"Sadece bu kadarini mı hatırlıyorsun? Peki yüzlerini?"

"Hayır, sadece bu kadar."

Omega In Team || minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin