|8. Bölüm|

4.2K 469 581
                                    

Teşekkür ederim..

İyi okumalar 💜

***
Busan Emniyet Müdürü odaya girdiğinde hepisi ayağa kalkıp saygıyla eğildi.Busan Emniyet Müdürü koltuğa oturana kadar kimse oturmadı. Sağına Müdür Chirs ,soluna Minho oturmuştu. Boğazını temizleyip konuşmaya başladı.

"Busan'ın tek ilçesi olan Gijang-gun'un emniyetini sağladığınız için hepinize  teşekkür ederim ayrıca böylesine karışık ve detaylı bir vakayı kısa sürede çözdüğünüz için size ayrı minnettarım. Lafı uzatmadan asıl konuya geleceğim.

Busan'dan buraya sizi sadece tebrik etmek için gelmedim. Size bir teklifim var."

***

BU BÖLÜM JİSUNG'UN BAKIŞ AÇISINDAN YAZILMIŞTIR..

Busan Emniyet Müdürlüğü'nün ayarladığı ve tüm masraflarını karşıladığı lüks otele yerleştik ve özel görev hakkında bilgi almak için Minho Komserin odasına toplandık.

"Bu özel görev için Busan'dan bir ekip ayarlanabilirdi ama bizi seçtiler.Bu da demek oluyor ki  bize güveniyorlar ve başarısız olmak gibi bir lüksümüz yok. Umarım herkes durumun önemini kavramıştır. Göreve gelince.. bu konuda elimizde fazla bilgi yok.Elimizdeki rapora göre sadece alfa ve omega çiftlerden oluşan zengin gay piçlerin yaptığı bazı pis işlerin sadece birkaç tanesi belirlenmiş ve hiçbirinin kimliği bilinmiyor. Anlayacağınız üzere pis işlerini para ile örtbas ediyorlar.Bu bilgileri gruba katılmak isteyen ama omegası olmadığı için reddedilen bir Alfadan öğrenmişler. Bizim görevimiz onların pis işlerini ve kimliğini açığa çıkarmak. Yani aralarına girmek zorundayız."

Son cümleyi söyledikten sonra ekip üyelerinin yüzlerine tek tek baktı. Benimle göz göze gelince sıkıntıyla iç çekti ve bakışlarını duvara çevirdi.

"Ekipteki tek alfa ben ve tek omega Jisung olduğu için bu görev bize düşüyor. Jisung yapabilir misin?"

Endişeli gözlerle sormuştu fakat samimi olmadığı her halinden belliydi.

"Evet Amirim, yapabilirim."

"O zaman lafı uzatmaya gerek yok. Görev için hazırlıklara başlayalım,tüm ekipmanlar ve masraflar Busan Emniyeti tarafından karşılanacak. Her şeyi planlandı,biz üzerimizde dinleme cihazı ile aralarına gireceğiz. Hyunjin ve Felix her ihtimale karşı tetikte olucaklar. Seungmin ve Changbin Busan Emniyetinin ayarladığı araçta an be an bizi dinleyecekler. Görevin bu gün biticeğini hiç sanmıyorum önce güvenlerini kazanmak zorundayız. Her şey anlaşılmıştır umarım.1 saate Emniyetten sizi almaya gelicekler. Jisung 10 dakika içinde hazırlan alışverişe gidiyoruz. "

"Tamam Amirim ama neden?"

"Emniyet sahte kimlikleri ayarladı ve bir holdingle anlaştı.Zengin gay çiftleri oynayacağız inandırıcı olmak zorundayız."

***

Alışveriş sonrası ekip üyeleri ile buluşup böcekleri üzerimize yerleştirdik. Çalışıp çalışmadığını denedikten sonra sahte kimlikleri aldık.

" Jisung görev boyunca dikkatli olmalısın artık sen Kang Min-Soo'sun, bende Go Seo-Won'um. İçerdeyken hiç bir şartta Amirim ya da Komiserim demiyeceksin. Eğer bu yüzden görevi batırırsan seni ekipten atarım. Şimdi yeni isimlerimize alışalım.Minsoo?"

"Efendim A-Seowon.."

Minho derin bir iç çekti ve devam etti.

"Ben hangi holdingin varisiyim?"

Omega In Team || minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin